Bericht
door AdE39 » 24 jun 2011, 11:41
Even een resume,
Er word niet beweerd dat het gevaarlijk is, er word gezegd dat het gevaarlijk kan zijn voor de tegen liggers die in de verkeerd afgestelde koplampen moeten turen.
En werd vermeld, dat geld voor alle verkeerd afgestelde koplampen, ongeacht Xenon of Halogeen verlichting.
Als alles voldoende aandacht heeft gekregen, dan is er geen vuiltje aan de lucht, zorg dan ook direct voor een vervangende set reserve lampen!
Wat dan de reden mag zijn om te gaan schrikken of afschrikken wat er dus vermeld word in dit topic, dat is ietwat overdreven.
Er word om raad gevraagd, de raad word gegeven, verder is het gewoon erg normaal, dat er de nodige en nuttige reacties op de vraag gegeven worden, daar is het een forum voor, dan is er dus niets wat kort door de bocht gegaan word, verre van dat zelfs.
Op een forum worden meningen gegeven, dat betekend dat een forum daar voor ook dient, de mening die gegeven kan worden.
Wat de TS er verder mee doet, dat is zijn of haar zaak.
Wat de uitespraken betreft, die zijn er dus niet, het zijn enkel maar de meningen van de forum leden, kan en mag dit niet, dan kan men dit forum beter sluiten en opdoeken!
Een ieder is dus verantwoordelijk voor zijn materiaal en zijn daden, verder kunnen er geen rechten ontleend worden aan een mening, die beslissing maakt men geheel zelf.
Ik ga dus nooit zeggen dat hij dit zo moet doen zoals het voorgesteld word, enkel zeg ik er wel bij, ik blijf gewoon bij het originele wat er in mijn auto gemonteerd is, ik ben uiterst tevreden met de goede licht opbrengst van de Halogeen koplampen.
De Xenon zal hier weinig aan toe kunnen voegen, enkel een prijs verhoging zal aan de orde zijn, en nog meer reserve lampen in de lampendoos.
Met een dito extra hoge prijs, van minimaal 25,00 euro per Xenon lamp ( Hid kit ).
Maar dat moet een ieder zelf uitmaken en weten wat hij wil.
Zorg altijd voor een goede en afgeregelde koplamp, dat is wel een aanbeveling.
Verder is dit een heel mooi topic, waar men ruim voldoende respect toont voor elkaar, daar wil ik natuurlijk alle forum leden ook voor bedanken voor hun inbreng, en hun respect. Chapeau.
Met vriendelijke groet,
Ad