En 280 pk? B18 turbo of K swap? Ben benieuwd!
Bmw013 schreef:Hehe crx die zijn nog best rap wat voor iets heb je Vtec? of Dohc heb 7jaar crx gehadding trok harder dan mijn 323ci
Ben benieuwd naar de fotos, vind Honda crxjes altijd wat hebben.o'neill1985 schreef:Bmw013 schreef:Hehe crx die zijn nog best rap wat voor iets heb je Vtec? of Dohc heb 7jaar crx gehadding trok harder dan mijn 323ci
hahah ja mang ik heb een non v-tec er zit een catback system van srs op en een spruitstuk van dc sports.
Schroefset van apex. 17 inch barracuda wheels en 14 inch breedset borbet t velgen. hij is getuned ik zit nu op 168 pk
ik zal wel wat foto's erop zetten, ik weet niet of dat mag trouwens foto's van mijn honda erbij?
Sorry was typ fout vd 280 pk mijne excuus moest eigenlijk 168 zijn bericht was geplaatst met htc telefoonjudaz schreef:en hierheb nu een crx gekocht voor mijn vrouw dus ben die effe aan het verbouwen motorisch. ik zit nu al bijna op 280 pk op 908 kilonon v-tec er zit een catback system van srs op en een spruitstuk van dc sports.
Schroefset van apex. 17 inch barracuda wheels en 14 inch breedset borbet t velgen. hij is getuned ik zit nu op 168 pk...
Foto's mag gewoon in je eigen showroom hoor