BimmerPortal Dynorun day!
Re: BimmerPortal Dynorun day!
Volledig eigen verantwoordelijkheid vind ik pas toepasselijk als je iets gratis laat doen
Aangezien hier voor betaald moet worden valt dit niet volledig onder de eigen verantwoordelijkheid..
Maar dat legt 'Unlimited Tuning' ook duidelijk uit in zijn post. Vandaar mijn extra vraag hierover.
Aangezien hier voor betaald moet worden valt dit niet volledig onder de eigen verantwoordelijkheid..
Maar dat legt 'Unlimited Tuning' ook duidelijk uit in zijn post. Vandaar mijn extra vraag hierover.
Ik zou bijzonder verbaasd zijn als ze garantie geven op iets wat ze met jouw auto, op jouw verzoek doen. Je betaalt hen om de test uit te voeren met hun apparatuur, en om de gegevens beschikbaar te stellen. En zij zijn aansprakelijk als ze je auto slopen door iets te doen wat niet afgesproken is. Maar als jij zegt 'ram dat ding maar tot de max want ik wil weten wat ie kan', en vervolgens ploft ie, dan is er geen enkel bedrijf dat jouw motor gaat vergoeden .
Je betaalt voor het gebruik van een bank, zij garanderen dat die bank goed werkt... Jij bent zelf verantwoordelijk dat je auto goed functioneert. De enige vraag daarbij is wat er met schade gedaan wordt dat ontstaat door een mogelijk defect of falen van de testbank. Want dat is de dienst waar jij voor betaalt, jij betaalt hen niet voor het technisch perfect laten functioneren van je auto, dat doe je bij een garage...Bamies schreef:Volledig eigen verantwoordelijkheid vind ik pas toepasselijk als je iets gratis laat doen
Het risico aan jouw auto dat er een technisch defect ontstaat is ongeveer evenhoog als dat jij een Vmax testje doet op de Autobahn.
misschien toch interessant om te komen. Zou dan wel een ritje op de bank willen. Laat het nog even weten wat ik definitief doe.
Hoe veel mensen gaan er nu al de bank op? had het op bmw fan forum gezet, maar helaas geen reacties.
Deelsnemerslijst ge-update
Jep, wij komen trouwens met 2 auto's , als dat mag?
Beide alleen voor de Meet en Greet?
Gaan leuke autos de bank op zeg!
Jep, alleen meet en greet, ik geloof wel wat die van ons lopen.
Maar natuurlijk gaan we wel kijken bij de dyno's
Maar natuurlijk gaan we wel kijken bij de dyno's
Afhankelijk van het tijdstip ben ik er graag bij om de 535D E61 op de vermogensbank te zetten.
-
Hi guys,
Schrijf mij ook aub op voor zowel meet&greet als dynoday, het staat in in mijn agenda !
BMW 325ti TS2
groetjes,
Jeroen
Schrijf mij ook aub op voor zowel meet&greet als dynoday, het staat in in mijn agenda !
BMW 325ti TS2
groetjes,
Jeroen
-
Luca en ik willen ook wel graag komen, alleen ik denk dat ik een beetje gaar ben van de vorige dag (derqon)!
dus ik ga er nog even over nadenken.
Wij willen anders beiden op de bank!
Maar hoe het er nu uitziet is er nog wel plek!
dus ik ga er nog even over nadenken.
Wij willen anders beiden op de bank!
Maar hoe het er nu uitziet is er nog wel plek!
Misschien een lekkermakertje... Ben benieuwd hoe dit uitpakt voor modellen die al wat ervarign hebben
Ik ook en daarom ben ik van de partij
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"