Ik vind deze kleur wel mooi van Bmw, wilde hem eigenlijk Bruin\Brons laten spuiten, maar dan moest echt alles eruit, ook de motor als je het netjes wilt doen, en op deze manier is alles netjes gespoten, en origineel gehouden ivm kenteken
Ja, daar heb je gelijk in. Dan wordt het inderdaad weer een hoop meer werk, en dan gaan mensen dalijk nog denken dat je mischien wel ooit flink veel schade hebt gehad en dat kan mensen wel weerhouden om hem te kopen!
Gisteren de hele dag bezig geweest met de lak superglanzend te krijgen, en dat is goed gelukt, nog een paar x polijsten voor optimaal resultaat, maar het begint al mooi te worden nu
Heb het eerst een paar x gedaan met mijn polijstmachine, en spul van maatje van mij die de auto heeft gespoten, daarna afgemaakt met mijn setje meguiars
Ja, dat is inderdaad heerlijk spul om mee te werken.
Ik weet niet precies wat het was waarmee we hem hebben gepoetst de 1e keer na het spuiten, een soort groffe commandant volgens mij, daarna met commandant 5 - car polish, met polijstmachine uitgepoetst en daarna de fijne poets van Meguiars.
En dat moet ik nog een paar x herhalen, wordt steeds mooier zeggen ze
Mooie spiegel zo ziet er echt goed uit.
Heb zelf nooit geduld om zoiets te doen, vooral ook met het Nederlandse klimaat weinig trek in, respect dus voor degene die het wel doen elke keer
Vandaag een update met eindelijk de sloffen, die ik er al heel lang onder wilde hangen
Een setje BBS LM 18'' gekocht, lichte schade in de randen, dus dat word nog professioneel gepolijst, wel goede Vredestein 225-40-18 bandjes op alle 4 de velgen
Hieronder wat pics ervan, maar jongens.. Wat een weer hebben we tijdens het begin van de zomervakantie
Heb het gevoel dat al het polijsten van de auto nu voor niets is geweest, maar dat zal wel meevallen hoop ik
Ook heb ik eindelijk mijn raamschakelaar gekocht, waar ik al een jaar naar opzoek was, bij BmwProducts.nl.
Volgende Update volgt, met waarschijnlijk Led achterlichten
Komende week de wielen er weer onderuit, en de randen laten polijsten, zonder blanke lak hou ik ze waarschijnlijk, wel veel bijhouden maar dat moet je ervoor overhebben