Bmw 545i new pics p16
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
hahaha suyker koopt ze toch niet
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Kameraad van mij is schadehersteller en spuiter bij een erkende spuiter.
Ik bewerk delen zelf voor en hij doet het spuitwerk.
Ik heb geen idee wat het kost een losse bumper te spuiten want ik heb zowat de halve auto laten spuiten. en totaal één prijs gehad.
Ik kan je hieraan niet verder helpen bjorn sorry.
Ik bewerk delen zelf voor en hij doet het spuitwerk.
Ik heb geen idee wat het kost een losse bumper te spuiten want ik heb zowat de halve auto laten spuiten. en totaal één prijs gehad.
Ik kan je hieraan niet verder helpen bjorn sorry.
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Oei ziet er aantrekkelijk uit.
MIj bmw staat momenteel bij de garage.
De cardanas wordt vervangen incl de kruikoppeling en de hardyschijf omtrent trillen van de bmw.
Kost wat. Maar ik hoop dat je dan ook wat hebt.
MIj bmw staat momenteel bij de garage.
De cardanas wordt vervangen incl de kruikoppeling en de hardyschijf omtrent trillen van de bmw.
Kost wat. Maar ik hoop dat je dan ook wat hebt.
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
wel een aparte reparatie, waardoor zou het veroorzaakt zijn?
Succes
Succes
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Schijnt vaker voor te komen bij de e6x kennis van mij heeft de reparatie ook ondergaan bij zijn 530d omtrent trillen van de wagen.
Wat het veroorzaakt hebt geen idee.
Ik rij relatief korte stukjes met de diesel met veel koppel. en de wagen heeft nu precies 2 ton gereden.
IK ga de garage hierover vragen. de kruiskoppeling op de as zou ook vast slaan volgens de garage zo gauw als de auto in en uitveert. vreemd maar ik zou het te zien krijgen bij de garage.
Aankomende dinsdag zou ik de auto kunnen ophalen en zal ik alles ééns vragen.
Wat het veroorzaakt hebt geen idee.
Ik rij relatief korte stukjes met de diesel met veel koppel. en de wagen heeft nu precies 2 ton gereden.
IK ga de garage hierover vragen. de kruiskoppeling op de as zou ook vast slaan volgens de garage zo gauw als de auto in en uitveert. vreemd maar ik zou het te zien krijgen bij de garage.
Aankomende dinsdag zou ik de auto kunnen ophalen en zal ik alles ééns vragen.
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
geen idee wat er allemaal vervangen word maar wat waren je klachten dan?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Mijn wagen begon eigenlijk bij elke snelheid behalve boven de 140 hevig te trillen.
Sommige snelheden werd het egt erg.
Toen mijn uitlaat gelast werd merkte ik zelf al op dat de hardyschijf uitgelubberd was.
(De schijf na de versnellingsbak richting de aandrijf as)
Aangezien ik op een later moment geen brug ter beschikking had heb ik de auto naar een specialist gebracht en jawel.
De hardyschijf zou de problemen veroorzaken.
Daarvoor moest de hele uitlaat gedemonteerd worden en de aandrijfas eraf.
Toen deze eraf was heb ik garage gevraagd direct de hele as maar na te kijken omdat het toch al tijdrovend was om hem te demonteren.
Zei merkte op wanneer de schuif as van de cardan in en uitschoof er een kruikoppeling richting het differentieel vastslaat bij in en uit trekken.
Deze koppeling laat ik nu ook maar vervangen. omdat toch alles al los is.
De specialist waar mijn wagen nu staat zei al wel dat die bij meerdere e6x voorkwam en eigenlijk elke bmw het wel kon krijgen.
Pas een kennius gesproken en bleek achteraf hetzelfde probleem te hebben.
De oorzaken waren dus hevig trillen en licht bonken onder de auto bij het loslaten van het gaspedaal.
Sommige snelheden werd het egt erg.
Toen mijn uitlaat gelast werd merkte ik zelf al op dat de hardyschijf uitgelubberd was.
(De schijf na de versnellingsbak richting de aandrijf as)
Aangezien ik op een later moment geen brug ter beschikking had heb ik de auto naar een specialist gebracht en jawel.
De hardyschijf zou de problemen veroorzaken.
Daarvoor moest de hele uitlaat gedemonteerd worden en de aandrijfas eraf.
Toen deze eraf was heb ik garage gevraagd direct de hele as maar na te kijken omdat het toch al tijdrovend was om hem te demonteren.
Zei merkte op wanneer de schuif as van de cardan in en uitschoof er een kruikoppeling richting het differentieel vastslaat bij in en uit trekken.
Deze koppeling laat ik nu ook maar vervangen. omdat toch alles al los is.
De specialist waar mijn wagen nu staat zei al wel dat die bij meerdere e6x voorkwam en eigenlijk elke bmw het wel kon krijgen.
Pas een kennius gesproken en bleek achteraf hetzelfde probleem te hebben.
De oorzaken waren dus hevig trillen en licht bonken onder de auto bij het loslaten van het gaspedaal.
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
ok duidelijk.
Misschien wel handig om te weten voor in de toekomst, maar laten we hopen van niet
Misschien wel handig om te weten voor in de toekomst, maar laten we hopen van niet
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Wat een verschil zeg nu de cardanas vervangen is.
Geen schokken bij optrekken.
Geen vertraagde reactie meer.
De hardyschijf had wel een cm speling.
Je kon de een cm ronddraaien zonder dat er wat gebeurde in de bak of achterwielen.
Nu is het weer perfect.
Zoo de olie ververst plus filter voor Orginele bmw castrol. en de winterbandjes gemonteerd
Wat een boot op wielen is het zo.. stuurt niet echt strak met 16 inch
Geen schokken bij optrekken.
Geen vertraagde reactie meer.
De hardyschijf had wel een cm speling.
Je kon de een cm ronddraaien zonder dat er wat gebeurde in de bak of achterwielen.
Nu is het weer perfect.
Zoo de olie ververst plus filter voor Orginele bmw castrol. en de winterbandjes gemonteerd
Wat een boot op wielen is het zo.. stuurt niet echt strak met 16 inch
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Prachtig ding was dit al;) en nu nog mooier;)
ps: ik zou graag een picje graag gezien hebben vn de lci look lichte maar doeter ni toe;)
ps: ik zou graag een picje graag gezien hebben vn de lci look lichte maar doeter ni toe;)
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Danny dank voor je reactie.
Foto staat wel in het album ergens maar bij deze nog eens
http://img204.imageshack.us/img204/4449/imag0077w.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto staat wel in het album ergens maar bij deze nog eens
http://img204.imageshack.us/img204/4449/imag0077w.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 29 dec 2010, 20:20
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Hee,
Misschien een brutale vraag.........
Maar hoeveel waren ongv. De kosten van de reparatie?
Groetjes
Misschien een brutale vraag.........
Maar hoeveel waren ongv. De kosten van de reparatie?
Groetjes
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
Heey,
De kosten van de cardanas waren 650 euro totaal incl arbeid.
De kosten van de cardanas waren 650 euro totaal incl arbeid.
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: My BMW E60 High Excecutive UPDATE Pagina 5
De laatste fotos in de zomerlook.
Koplampen en mistlampen hebben dezelfde lichtsterkte allebij 8000k xenon en de kleur is exact hetzelfde al lijkt het op de fotos dat er kleurverschil in zit.
Koplampen en mistlampen hebben dezelfde lichtsterkte allebij 8000k xenon en de kleur is exact hetzelfde al lijkt het op de fotos dat er kleurverschil in zit.
Laatst gewijzigd door lekkerwijf1 op 20 nov 2011, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.