Nu alweer wordt hij nu voor de derde keer gespoten of voor de tweede keer maar dan door een ander. Wat die bumper betreft zit het je niet echt mee, is het wel.BertusE46 schreef:beetje problemen met de spuiter, ligt nu bij een andere.
BertusE46 2007
Re: BertusE46
Tip voor de matten:BertusE46 schreef:wat interieur betreft ben ik nog op zoek naar een OEM verlichtte M pook, een mooi mattensetje, en misschien een M pedalen oid (of alleen voetrust steun)
plannen genoeg dus, kortom; mijn goede voornemens van 2008 :p
http://www.matten-online.nl/
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Opt1mus schreef:Tip voor de matten:BertusE46 schreef:wat interieur betreft ben ik nog op zoek naar een OEM verlichtte M pook, een mooi mattensetje, en misschien een M pedalen oid (of alleen voetrust steun)
Ben idd al aan het kijken, maar ik zoek iets speciaals :p Dus ///M Power logo erin ofzo :p
Komt allemaal goed hoor

www. M3 register .nl
Of van die mooie AC-schnitzel matten net als Mpower72BertusE46 schreef: Ben idd al aan het kijken, maar ik zoek iets speciaals :p Dus ///M Power logo erin ofzo :p
Komt allemaal goed hoor
Oh jee kijk mijn berichten teller eens. Dat voorspeld niet veel goeds.
ff off topic:
nog even en ik krijg een nieuwe rang... 100+ = beroemd?? (50+ = bekende)hennep E46 schreef:
Oh jee kijk mijn berichten teller eens. Dat voorspeld niet veel goeds.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
Hey Bertus,
Kon mij herrinneren dat je nog op zoek was naar M3 mistlichten Xenon voor je M-TechII voorbumper. Misschien is dit wat voor je. Of ben je ondertussen al voorzien.
[thumbnail]http://images.kapaza.com/photoslarge/65 ... 529469.jpg[/thumbnail]
Kon mij herrinneren dat je nog op zoek was naar M3 mistlichten Xenon voor je M-TechII voorbumper. Misschien is dit wat voor je. Of ben je ondertussen al voorzien.
[thumbnail]http://images.kapaza.com/photoslarge/65 ... 529469.jpg[/thumbnail]
Ben al voorzien :p
En vind die een beetje teveel 'tjoening' gehalte met dat chroom. Ik heb gewoon donkere orginele met HB4 Xenon set erin
En vind die een beetje teveel 'tjoening' gehalte met dat chroom. Ik heb gewoon donkere orginele met HB4 Xenon set erin

www. M3 register .nl
Ja nu je het zegt, dacht dat het iets van reflectie was van de Xenon lens
Zeer netjes!
Aparte sleutel zeg? Die heb ik nog niet eerder gezien..
Aparte sleutel zeg? Die heb ik nog niet eerder gezien..
Gewoon oud type sleutel, op zich best jammer want een maand later werden ze met het nieuwe type geleverd....Dnl schreef:Aparte sleutel zeg? Die heb ik nog niet eerder gezien..

www. M3 register .nl
Ik heb daar ook wel eens matten voor een vorige auto besteld.BertusE46 schreef:Opt1mus schreef:Tip voor de matten:BertusE46 schreef:wat interieur betreft ben ik nog op zoek naar een OEM verlichtte M pook, een mooi mattensetje, en misschien een M pedalen oid (of alleen voetrust steun)
Ben idd al aan het kijken, maar ik zoek iets speciaals :p Dus ///M Power logo erin ofzo :p
Komt allemaal goed hoor
Echt prima bedrijf! Mega snel geleverd en een zeer hoge kwaliteit (voor best weinig euri's)
Ze kunnen daar veel.. ook logo's erin maken, dus miss een optie voor je gewilde /M logo?
Re: BertusE46 ROOK UPDATE P7 !!!!
ROOK UPDATE
Rook update, Smoke dus.
Vandaag m'n achterlichten binnen gekregen. Later dan verwacht, maar ben er toch heel erg blij mee.
Het zijn Smoke LED units met het knipperlicht weer bovenin zoals OEM. Knipperlicht is tevens van LED.
Zijn overigens dezelfde units als Eric, op zich best toevallig want we wisten het van te voren niet van elkaar.
Foto's:

Nu dus helemaal voorzien van smoke rondom, dus voor, zij en achter
Samen met de voor- en zij knippers:

Dit zal tevens de laatste update zijn in dit topic.
Voor 2008 heb ik een hoop plannen staan, die ik duidelijk en overzichtelijk aan jullie wil laten zien.
Foto's van na de inbouw volgen dus in een nieuw topic *D
Rook update, Smoke dus.
Vandaag m'n achterlichten binnen gekregen. Later dan verwacht, maar ben er toch heel erg blij mee.
Het zijn Smoke LED units met het knipperlicht weer bovenin zoals OEM. Knipperlicht is tevens van LED.
Zijn overigens dezelfde units als Eric, op zich best toevallig want we wisten het van te voren niet van elkaar.
Foto's:

Nu dus helemaal voorzien van smoke rondom, dus voor, zij en achter

Samen met de voor- en zij knippers:

Dit zal tevens de laatste update zijn in dit topic.
Voor 2008 heb ik een hoop plannen staan, die ik duidelijk en overzichtelijk aan jullie wil laten zien.
Foto's van na de inbouw volgen dus in een nieuw topic *D
www. M3 register .nl
Re: BertusE46 ROOK UPDATE P8 !!!!
Nice update Bertus, LED zijn in opkomst lijkt het wel :p
Ben benieuwd naar het totaal plaatje aangezien ik orientblau met rondom wit heb en jij voor de orientblau met smoke gaat
Ben benieuwd naar het totaal plaatje aangezien ik orientblau met rondom wit heb en jij voor de orientblau met smoke gaat
Ik had al LED Achterlichten, alleen dit waren Facelift looks en het knipperlicht was gewoon een bolletje.
Aangezien ik laatste tijd steeds meer OEM onderdelen wil, wilde ik dus geen facelift-look meer. Vandaar deze keuze.
Mijn oude achterlichten zijn overigens naar HennepE46 gegaan, die er erg blij mee is heb ik begrepen
Aangezien ik laatste tijd steeds meer OEM onderdelen wil, wilde ik dus geen facelift-look meer. Vandaar deze keuze.
Mijn oude achterlichten zijn overigens naar HennepE46 gegaan, die er erg blij mee is heb ik begrepen

www. M3 register .nl
Prachtig Bertus. In eerste instantie was ik bang dat je je auto zou verpesten, las namelijk ergens dat je lexus-look achterlichten op het oog had? Of was dat een grapje? 8p