E36 328i Coupe
Re: E36 328i Coupé Update: Wintermodus foto's
Flevoland, dus dat zal in praktijk nog wel te realiseren zijn ook!
Ben alleen bang dat het voorlopig geen goed weer is..
Ben alleen bang dat het voorlopig geen goed weer is..
330d
Re: E36 328i Coupé Update: Wintermodus foto's
Wegens uitblijven van het winterweer:
Zoek de verschillen!

Heb de zomerset er voorlopig weer onder, totdat het gaat sneeuwen. Rijdt beter, staat beter, en ik ben weer blij met m'n auto. Heb voor het idee wel weer nieuwe achterbanden om de velgen laten zetten.
Zoek de verschillen!

Heb de zomerset er voorlopig weer onder, totdat het gaat sneeuwen. Rijdt beter, staat beter, en ik ben weer blij met m'n auto. Heb voor het idee wel weer nieuwe achterbanden om de velgen laten zetten.
330d
Re: E36 328i Coupé
Nette wagen hoor, mooie kleur ook
vind dat zwarte wel wat hebben, en dan die gele koplampen er in... like it (H) alleen vind 2 pijpjes net wat mooier dan 1 grote 

Kalm an... en rap wat..!
Dankjewel! Dit is Cosmos Schwarz Metallic.
Ikzelf vind 2 pijpjes ook mooier (is meer BMW in mijn ogen) en zou zelf ook liever een pijp van bijvoorbeeld Eisenmann willen hebben. Deze pijp is echter van Hartge en maakt in combinatie met het spaghetti spruitstuk en de andere middenpijp écht een heel fraai geluid. Hou deze pijp er dus voorlopig maar onder..
Ikzelf vind 2 pijpjes ook mooier (is meer BMW in mijn ogen) en zou zelf ook liever een pijp van bijvoorbeeld Eisenmann willen hebben. Deze pijp is echter van Hartge en maakt in combinatie met het spaghetti spruitstuk en de andere middenpijp écht een heel fraai geluid. Hou deze pijp er dus voorlopig maar onder..
330d
Okee, maar jij woont ook in flevoland las ik? me2 
mijn wagen heeft ook mooi fraai geluid, in de auto aardig stil en achter de auto klinkt die lekker, zit er an te denken om nog keer wat te verwijderen uit de pijp... ff zien hoe en wat.
mooi geluid heeft altijd wel wat
vooral met 6 dreunen (H)

mijn wagen heeft ook mooi fraai geluid, in de auto aardig stil en achter de auto klinkt die lekker, zit er an te denken om nog keer wat te verwijderen uit de pijp... ff zien hoe en wat.
mooi geluid heeft altijd wel wat

Kalm an... en rap wat..!
Ziet er weer lekker breed uit van achteren dan.
Het winterweer laat inderdaad wel op zich wachten. Wel geteld maar een paar dagen gehad dat de winterbanden hier nodig waren. De voorspellingen van deze week (volgens een plaatselijk weerstation) laten weer wat sneeuwvlokken zien, maar ik twijfel er aan. Lijkt wel of de jaargetijden aan het verschuiven zijn.
Van mij mag die winter wel afgeschaft worden. Gewoon het hele jaar op de zomerbanden/velgen.
Het winterweer laat inderdaad wel op zich wachten. Wel geteld maar een paar dagen gehad dat de winterbanden hier nodig waren. De voorspellingen van deze week (volgens een plaatselijk weerstation) laten weer wat sneeuwvlokken zien, maar ik twijfel er aan. Lijkt wel of de jaargetijden aan het verschuiven zijn.
Van mij mag die winter wel afgeschaft worden. Gewoon het hele jaar op de zomerbanden/velgen.

Ik woon zeker in Flevoland. Dronten om precies te zijn. Maar anders moeten we even een keer meeten om wat plaatjes te schieten. En ik ben stiekem ook wel benieuwd naar het verschil in acceleratie tussen een 325i en een 328i..André1992 schreef:Okee, maar jij woont ook in flevoland las ik? me2
mooi geluid heeft altijd wel watvooral met 6 dreunen (H)
Inderdaad. Afschaffen die ellende! En dan het hele jaar door de dames in korte rokjes en de auto's op de zomerwielen!Beens1 schreef:Ziet er weer lekker breed uit van achteren dan.
330d
Ja de zomerset is natuurlijk 3x mooier
! las net al iets over plaatjes schieten
e36 meet!

Zeker een E36 meet! Alleen dan moet de mooiste E36 van 't forum (de jouwe
) wel weer die dikke velgen eronder hebben!

330d
@Hitz: eind deze maand ben ik nog wel weer in dronten, week 4 dinsdag donderdag vrijdag dacht ik... moeten examen afleggen voor grond verzet. op de hydrobats dus... ben wel benieuwd naar de jouwe... hoeveel kleppen, ponys en koppel heb je dan? motoren zijn wel verschillend dacht ik, jij hebt 52 en ik 50 dacht ik...
Kalm an... en rap wat..!
Bedankt voor het compliment, maar de mooiste. ZIjn veel mooie e36's hoor. Ook de jouwe
Vorig jaar was het al in maart 23 grade dus
@ Andre
Gaat vooral om koppel. , 328 is 193 pk ipv 192.
Vorig jaar was het al in maart 23 grade dus

@ Andre
Gaat vooral om koppel. , 328 is 193 pk ipv 192.
@ Jaapi
328 heeft vaak fabriek af al meer pk. Zo heeft mijne 210 pk en de cabrio van een vriend van me 201. Ik weet niet hoe dat zit met 325's.
Mooie auto trouwens
328 heeft vaak fabriek af al meer pk. Zo heeft mijne 210 pk en de cabrio van een vriend van me 201. Ik weet niet hoe dat zit met 325's.
Mooie auto trouwens

fabrieksopgave zijn
325 - 141 KW /192 pk & 245nm
328 - 142 KW /193 pk & 280nm
De 328 van mn schoonzus is net zo vlot als de twee 325 's bij mij thuis.
325 - 141 KW /192 pk & 245nm
328 - 142 KW /193 pk & 280nm
De 328 van mn schoonzus is net zo vlot als de twee 325 's bij mij thuis.
PK's zijn allemaal heel leuk en aardig, volgens mij is koppel belangrijker..
330d
Klopt, koppel zegt meer... is meer je trek kracht he, daarom zie je dat al die turbo diesels zo rap weg zijn... plus dat je je koppel in een diesel al veel eerder hebt
Kalm an... en rap wat..!