Showroom 318CI Bimmergirl..
Re: Showroom 318CI Bimmergirl (nieuwe kentekensticker)
Zelf gemaakt? Ik had altijd op een tijdelijke auto. ''deze was van een oud vrouwtje, zeiden ze'' op mijn rijp voor de sloop astra asi
- Bimmergirl87
haha lache toch..nee zelf de tekst verzonnen en besteld via internet
Eens BMW, altijd BMW
Weten ze meteen dat ze met een meid met Klasse hebben te maken
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Leuke coupe,
alleen had ik BMW wel met hoofdletters geschreven in je kenteken sticker.
alleen had ik BMW wel met hoofdletters geschreven in je kenteken sticker.
BMW ///M3 Cabrio SMG
Ik ben nooit zo'n fan van zulke dingen. Ik vind het rommelig uitzien dus zal het zelf nooit doen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Heb jou wel gesproke hoor
- Bimmergirl87
Oo sh** jaap, sorry je hebt gelijk..en Joey..ik vind t wel mooi
Eens BMW, altijd BMW
Ik zie ook liever zo iets wat Debbie nu heeft als garageblablabla Was mijn eerste mod, reclame rommel eraf achter!
Prachtige qp Deb echte vooruitgang x
Re: Showroom 318CI Bimmergirl
Laatstgenoemde heb ik in de zomer (MV72) hele mooie velgen onder een qp en ik vind het topvelgenBimmerParts schreef:@ BMWBoii, klopt dat is de optie 17" (68m) in het Mpakket samen met de 97m. De 18" zijn dat de 135M en de MV72.
- Bimmergirl87
Thnx Judaz,
ben er super blij mee, en ondanks dat hij helemaal oem is, heb ik er erg veel bekijks mee !!!
ben er super blij mee, en ondanks dat hij helemaal oem is, heb ik er erg veel bekijks mee !!!
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Kom ik net uit mijn werk bij me auto, het eerste wat ik zie is een grote kras op de auto !!!!!, gvd wat kan ik daar kwaad om worden !!, ben meteen langs een vriend gereden die een bedrijf heeft in auto spuiten en polysten, die kon het nog aardig wegkrijgen waardoor je hem bijna niet meer ziet, maar jezus wat een flikkers !!!!..
Ik ben zo ieamand dat als ik per ongeluk schade maak aan iemand anders zijn eigendom, dan leg ik een briefje onder het raam, dan is het verzekeringswerk, wanti k weet hoe vervelend het is als je erachter komt dat iemand langs je auto is gelopen met een tas of winkelwagentje !!!!!, maar jammer genoeg heb je van die mensen die het niets interreseerd omdat het niet van hen is !!!!, zulke mensen kan ik wel wat aandoen !!!!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben zo ieamand dat als ik per ongeluk schade maak aan iemand anders zijn eigendom, dan leg ik een briefje onder het raam, dan is het verzekeringswerk, wanti k weet hoe vervelend het is als je erachter komt dat iemand langs je auto is gelopen met een tas of winkelwagentje !!!!!, maar jammer genoeg heb je van die mensen die het niets interreseerd omdat het niet van hen is !!!!, zulke mensen kan ik wel wat aandoen !!!!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Eens BMW, altijd BMW
Re: Showroom 318CI Bimmergirl (kras !!!)
Altijd zwaar kl*te zo iets debbie! Heb het zelf 2mnd terug ook gehad, je zou die mensen idd wat aan doen
- Bimmergirl87
Re: Showroom 318CI Bimmergirl (kras !!!)
Heerlijk he, dat defensie volk. Is ook overal hetzelfde, heb bij mij op de kazerne ook al krasjes en parkeerdeukjes opgelopen