buutnhuus blauwe sedan, vraagje aan jullie
Re: buutnhuus blauwe sedan elekrisch zonnescherm geplaatst p
Handig zo n zonnerollo, had het ook bij mijn vorge e46 dikke update Buutnhuus 

- bob de bouwer
altijdhandig zo,n zonne rollo buutnhuus

Mooi zonneschermpje hoor. Lijkt mij inderdaad ook wel handig.
Vroeger hadden we het al in de E30 van m'n ouders zitten. Vond het toen al ideaal.
Vroeger hadden we het al in de E30 van m'n ouders zitten. Vond het toen al ideaal.

't is zeker handig. maar op de e30 was zeker niet elektrisch?
weet iemand of het mogelijk is om verwarmde spiegels in te bouwen als je alleen de glazen zou kopen?
of zit hier nog weer een systeem bij achter?

weet iemand of het mogelijk is om verwarmde spiegels in te bouwen als je alleen de glazen zou kopen?
of zit hier nog weer een systeem bij achter?
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Re: buutnhuus blauwe sedan, late foto's wintermodus pag.6
beter laat dan nooit, de bimmer in wintermodus.
vandaag was de eerste dag sinds weken dat ik de auto weer kon wassen. dus gelijk maar ff een paar foto's gemaakt:
het zijn vredestein snowtrack 3, en ze bevallen prima. 2 weken terug mee naar duitsland geweest voor een dagje skieen.
ze doen hun werk goed in de sneeuw.

vandaag was de eerste dag sinds weken dat ik de auto weer kon wassen. dus gelijk maar ff een paar foto's gemaakt:
het zijn vredestein snowtrack 3, en ze bevallen prima. 2 weken terug mee naar duitsland geweest voor een dagje skieen.
ze doen hun werk goed in de sneeuw.

E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008

- bob de bouwer
buutnhuus ziet er goed uit je bimmer in wintertijd top 

-
strakke winterset!
maar ging dat wassen vandaag?
maar ging dat wassen vandaag?
Strakke winter set inderdaad, mooi de mijnen ziet eruit om op te schieten die van jou om van te eten. 

@ beens: het is ook een super kleurtje dat orientblau
@streamline: ja wil prima, in de wasbox. daarna gewoon afdrogen. rubbers droog maken is niet nodig.
@streamline: ja wil prima, in de wasbox. daarna gewoon afdrogen. rubbers droog maken is niet nodig.
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Hoe werken de us lights die je hebt?
ik wil eigenlijk als hij op auto staat dat hij wanneer de verlichting uit staat dat de pinkers laat branden.
als de lampen aan staan mag ook maar hoeft niet
ik wil eigenlijk als hij op auto staat dat hij wanneer de verlichting uit staat dat de pinkers laat branden.
als de lampen aan staan mag ook maar hoeft niet
goh, daar vraag je me wat. ik heb ze volgens de beschrijving aangesloten. ik zou niet weten hoe dit anders moet.
maar er zijn volgens mij ook kastjes waarbij je kunt instellen wat er moet branden.
maar er zijn volgens mij ook kastjes waarbij je kunt instellen wat er moet branden.
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
zooo! vandaag maar weer is de zomerbandjes tevoorschijn gehaald.
voordat ik ze had weggelegt, heb ik ze allemaal gepoetst dus ze glimmen mooi nou!
de winterbanden hebben er al met al maar een maandje ondergezeten maar ik was er al op uitgekeken.
het is echt wel een verschil in wegligging vergeleken met de winterbandjes. met de zomerbanden ligt ie veel vaster op de weg. mja ook wel logisch.
heb ff een paar foto's gemaakt zodat iedereen de kriebels krijgt om z'n zomerbanden eronder te leggen.

ik heb afgelopen zaterdag ook de carterventilatie vervangen, alleen is daarbij een koelvloeistofslang in de knel gekomen, en tegen de multiriem aan gaan lopen. hier heb ik vandaag ff een nieuwe voor besteld, dus dat wordt morgen weer gemaakt
voordat ik ze had weggelegt, heb ik ze allemaal gepoetst dus ze glimmen mooi nou!
de winterbanden hebben er al met al maar een maandje ondergezeten maar ik was er al op uitgekeken.
het is echt wel een verschil in wegligging vergeleken met de winterbandjes. met de zomerbanden ligt ie veel vaster op de weg. mja ook wel logisch.
heb ff een paar foto's gemaakt zodat iedereen de kriebels krijgt om z'n zomerbanden eronder te leggen.

ik heb afgelopen zaterdag ook de carterventilatie vervangen, alleen is daarbij een koelvloeistofslang in de knel gekomen, en tegen de multiriem aan gaan lopen. hier heb ik vandaag ff een nieuwe voor besteld, dus dat wordt morgen weer gemaakt

E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Re: buutnhuus blauwe sedan, zomertijd! foto's pag.6
Ziet er goed uit hoor! Ga vanavond de zomervelgen er denk ik ook onder leggen.
Re: buutnhuus blauwe sedan, zomertijd! foto's pag.6
vanavond heb ik de kofferklep lampen ontvangen van roloo, ik heb ze er direct maar even ingezet.
staat direct een stuk frisser, en in mijn ogen 'oogt' ie wat jonger zo:
en nog ff een paar foto's van m'n broertje zijn auto, hij doet het zelf toch niet
staat direct een stuk frisser, en in mijn ogen 'oogt' ie wat jonger zo:
- Spoiler: Laat zien
en nog ff een paar foto's van m'n broertje zijn auto, hij doet het zelf toch niet

E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008