En miss ff off topic, maar als je moeder in de 330 rijd en je vader in de laguna, waar rijd jij dan in? Of is de 330 van jou en leent je moeder m? Ik was het ff kwijt toen ik de laatste paar posts las

beetje late reactie, maar de laguna is bij lange na niet wollig, deze is juist heel stug (vergelijkbaar met de 330i) en er zijn zat dikke BMW's (330i/d E90's en dergelijk) die het aflegging op wat hogere snelheids bochten op de snelweg..Sjonnie schreef:Ah, ok!
Heb zelf nog niet in een GT gereden met 4WS, dat zal zeker goed sturen, maarem... zet er dan eens een vergelijkbare BMW tegenover met dezelfde pk's en sportonderstel. Dat rijdt echt anders hoor! Een standaard Laguna rijdt echt een beetje mja, hoe zeg je dat... wollig ja...)
Daarom als ik zou moeten kiezen voor goede wegligging, de Laguna boven de 330,Dutchie schreef:beetje late reactie, maar de laguna is bij lange na niet wollig, deze is juist heel stug (vergelijkbaar met de 330i) en er zijn zat dikke BMW's (330i/d E90's en dergelijk) die het aflegging op wat hogere snelheids bochten op de snelweg..Sjonnie schreef:Ah, ok!
Heb zelf nog niet in een GT gereden met 4WS, dat zal zeker goed sturen, maarem... zet er dan eens een vergelijkbare BMW tegenover met dezelfde pk's en sportonderstel. Dat rijdt echt anders hoor! Een standaard Laguna rijdt echt een beetje mja, hoe zeg je dat... wollig ja...)
allemaal moeilijk doen aan de binnenkant, en wij er (linksremmend) voorbij aan de buitenkant
http://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ypJZUxKvaiY" onclick="window.open(this.href);return false;