325i ///m sedan: Auto terug
Re: 325i ///m sedan: Spot de mod
Nou inderdaad.. Zo subtiel dat het mij nooit zou zijn opgevallen!
Het was ook de bedoeling om het subtiel te houden, nu past het goed bij het interieur Het enige waar ik nog naar aan het zoeken ben is een zwarte hemel alhoewel ik een tijdje terug iemand op ebay zag die de hemels beklede met alcantara
Zoals dit lijkt me wel erg mooi en uniek
Zoals dit lijkt me wel erg mooi en uniek
- Dominic-Breda
Zou een vette mod zijn, maar dan niet met die ruitjes erin
- Dominic-Breda
Kan mooi zijn als het ook weer in je bekleding en deurpanelen en zo terugkomt...
Die ruitjes bekleding staat mooi....
- Spoiler: Laat zien
Ik sluit me bij Griffendahl aan, het zou toch in meerdere delen terug moeten komen anders ziet het er vreemd uit.
hemel, deurbekleding lijkt me genoeg toch. Wel uniek en erg mooi!
Re: 325i ///m sedan: kleine update, detailling beurt
Hey iedereen, pas geleden even een paar foto's gemaakt van de wagen na het monteren van de Koni coilovers. En vandaag druk geweest met een detailling beurt, is nog steeds wel het één en ander te doen maar de tijd was te kort.
De eerste 2 foto's van een paar dagen terug.
Vandaag na de detailling sessie
Morgen gaat de wagen eerst naar de garage, alle rubbers van het onderstel worden vervangen met Powerflex, verlaging nog iets bijstellen, uitlijnen en even kijken wat er met de camber verstelling gedaan kan worden ivm de wielkasten. De 235ers zijn geen ideale banden met standaard spatborden en deze et waardes x|
De eerste 2 foto's van een paar dagen terug.
Vandaag na de detailling sessie
Morgen gaat de wagen eerst naar de garage, alle rubbers van het onderstel worden vervangen met Powerflex, verlaging nog iets bijstellen, uitlijnen en even kijken wat er met de camber verstelling gedaan kan worden ivm de wielkasten. De 235ers zijn geen ideale banden met standaard spatborden en deze et waardes x|
Laatst gewijzigd door Steven S op 11 okt 2009, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Verlaging staat hem zeer goed zeg!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ziet er puik uit!
Ik vind hem voor iets te laag of achter iets te hoog...
Maar sowieso een hele verbetering Wat komt M-tech 1 lekker uit als je hem verlaagd hebt he ??
Maar sowieso een hele verbetering Wat komt M-tech 1 lekker uit als je hem verlaagd hebt he ??
Thx voor de leuke reacties!
Hij moet achter iets lager en voor helaas iets omhoog, het is nu net te krap met deze banden. Idd M-tech1 is komt heel erg mooi uit en super met drempels, dat ging met de e30's toch een heel stuk lastiger.
Hij moet achter iets lager en voor helaas iets omhoog, het is nu net te krap met deze banden. Idd M-tech1 is komt heel erg mooi uit en super met drempels, dat ging met de e30's toch een heel stuk lastiger.
Hehe ik ken dat probleem, bij mij kan die voor ook echt geen mm lager dan dat die nu is vanwege de brede velgen en aggressieve offset...
Drempels is idd niet echt een probleem, zeker niet als je toch nog iets omhoog moet aan de voorkant... Laatst mijn auto op de brug gehad en even eronder gekeken, rijd nu toch al enkele 10 duizenden km's zo laag en aan de onderkant was vrijwel niks te zien, alleen op de krikpunten een lichte slijtage...
Drempels is idd niet echt een probleem, zeker niet als je toch nog iets omhoog moet aan de voorkant... Laatst mijn auto op de brug gehad en even eronder gekeken, rijd nu toch al enkele 10 duizenden km's zo laag en aan de onderkant was vrijwel niks te zien, alleen op de krikpunten een lichte slijtage...