DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Sold! P10 The End!
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Style 32 Gemonteerd
Vandaag kreeg ik eindelijk de achterbanden binnen, dus heb deze 's middags gelijk om de velgen laten leggen en gemonteerd.
Ongewassen auto, van de week een paar nettere foto's schieten.
Ongewassen auto, van de week een paar nettere foto's schieten.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Styling 32's zijn zo gaaf...love it
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Styling 32 idd erg fraai, maar mag ik vragen waarom voor en achter een andere bandenmaat (met name hoogte)
Rondom hetzelfde maakt hem af imho.
Rondom hetzelfde maakt hem af imho.
Het is een breedset, ik ga nog wat zakken aan de voorkant en in het echt valt het wel mee.
Breedset maar het oogt echt heel vreemd a la dragracer/amerikaan. Ondanks de breedset kan je toch met de juiste maten rondom dezelfde look creeren. Of je moet er zelf helemaal weg van zijn?
Als ik de banden wegdenk: clean ride en de velgen doen 'm goed!
Geen gezeik gehad met ander formaat kenteken? Waarschijnlijk wel want ik zie eerst V + A klein formaat en vervolgens alleen V haha!
Als ik de banden wegdenk: clean ride en de velgen doen 'm goed!
Geen gezeik gehad met ander formaat kenteken? Waarschijnlijk wel want ik zie eerst V + A klein formaat en vervolgens alleen V haha!
One life, live it!
Rondom heb ik twee keer gehad, en inderdaad snel er van tussen geplukt, voor nog geen last mee gehad.
Alleen met meeting rij ik met kleine achter en geen kentekenplaat aan de voorkant.
Voor is 205 40 17 en achter 225 45 17, hij staat nu wel een beetje leeg in de wielkast van voor op deze hoogte, maar als die gezakt is zal het goed staan, en anders nog een iets dikkere spacer.
Alleen met meeting rij ik met kleine achter en geen kentekenplaat aan de voorkant.
Voor is 205 40 17 en achter 225 45 17, hij staat nu wel een beetje leeg in de wielkast van voor op deze hoogte, maar als die gezakt is zal het goed staan, en anders nog een iets dikkere spacer.
Lager zou ik hem niet doen, de styling 32's staan zeker super goed
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Helaas is lager voor mij net een ziekte Maar zal niet over over een cm gaan, gewoon dat de wielen even ver in de kasten zitten, en dat is misschien 3-5 mm.
Met de 32's vind ik het zelf gelijk een hele andere auto geworden, ze behoren dan ook wel tot mijn persoonlijke top 5 voor wielen onder een E36, misschien ooit nog eens 2 achtervelgen van een E39 zoeken en dan de achterste van nu aan de voorkant zodat het lekker breed is.
Er staat ook nog een conversie naar wheel studs op de planning, met dan blauwe of goude moeren.
Met de 32's vind ik het zelf gelijk een hele andere auto geworden, ze behoren dan ook wel tot mijn persoonlijke top 5 voor wielen onder een E36, misschien ooit nog eens 2 achtervelgen van een E39 zoeken en dan de achterste van nu aan de voorkant zodat het lekker breed is.
Er staat ook nog een conversie naar wheel studs op de planning, met dan blauwe of goude moeren.
Na de contours vind ik de style 32 ook een van de mooiste BMW velgen voor de E36.
Volgens mij zijn ze er ook in 18 inch voor de Z3......
Bij een E36 krijg je dan een beetje dit idee, ook niet verkeerd
Volgens mij zijn ze er ook in 18 inch voor de Z3......
Bij een E36 krijg je dan een beetje dit idee, ook niet verkeerd
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
Dat staat erg zeg maar. Vind dit zo'n gave velgen voor onder een E36.
Cheers.
Cheers.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
2x als in 2x 130?! Of kreeg je nog de kans ze te wisselen? Twijfel al heel lang om er 1 voor te monteren. Maar nu ik dat bedrag net hoor ...
One life, live it!
Ik heb er geen boete voor gehad, heb me van de domme gehouden en gezegd dat ik de auto er mee gekocht had.
Ziet er ongelooflijk netjes uit helaas, heb ik de 16 Inch versie!
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|
Is ook geen straf, style 32 is altijd goed
Nog een foto gevonden van Bimmerfest
Nog een foto gevonden van Bimmerfest