BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Dat word plezant in de file of bij een rood licht. Telkens die PDC aan, om gek van te worden.Degids schreef:Nu moet ik zelf op het knopje drukken als ik aan kom rijden om te parkeren
Daarenboven gaat telkens je display op PDC stand.
Niet aan beginnen, dat knopje is binnen de korste keren versleten om hem af te zetten.
525d E61 2007 pre-LCI
In m'n vorige auto waren het losse indicators, dan is het prettig dat ze automatisch aan gaan.
Bij de bimmer gaat natuurlijk je hele scherm ineens in PDC mode... Dat is inderdaad niet wenselijk.
Daarnet bij het wegrijden van 't werk weer gedonder met het achterruitje. Nu gelijk een filmpje gemaakt wat ik de garage kon laten zien.
Volgende week donderdag wordt de hele achterkant aangepakt:
- microswitch
- achterruitverwarming
- achterruitewisser
- mistlampje rechtsachter
Bij de bimmer gaat natuurlijk je hele scherm ineens in PDC mode... Dat is inderdaad niet wenselijk.
Daarnet bij het wegrijden van 't werk weer gedonder met het achterruitje. Nu gelijk een filmpje gemaakt wat ik de garage kon laten zien.
Volgende week donderdag wordt de hele achterkant aangepakt:
- microswitch
- achterruitverwarming
- achterruitewisser
- mistlampje rechtsachter
Showroom:
Yes! M'n Brodit clip en houder zijn binnengekomen! Nog bedankt Anton, voor de tip dat deze Brodit clips bestaan voor onze auto's.
Dit is alvast ter voorbereiding voor de GROM Audio module die tezijnertijd nog in de auto gaat komen.
of...
Je kunt er ook een bekerhouder op monteren!!
Dit is alvast ter voorbereiding voor de GROM Audio module die tezijnertijd nog in de auto gaat komen.
of...
Showroom:
Die heb ik ook gehad, met bekerhouder, nope, werkt voor geen meter vind ik, ik heb nu een kuda console er in zitten, ziet er bijna origineel uit
Ik heb die Kuda gezien. Ik vind het een beetje te lomp eruit zien. Ik had ze in een of ander topic hier beide gezien: jouw Kuda en Anton's Brodit clip en ik heb voor de Brodit gekozen, vanwege het meer slanke design.
Ik kan ook makkelijker een usb kabeltje aan de onderkant laten uitkomen. Gewoon met een tieripje kan ik dat vastmaken aan de clip.
Ik kan ook makkelijker een usb kabeltje aan de onderkant laten uitkomen. Gewoon met een tieripje kan ik dat vastmaken aan de clip.
Showroom:
Ieder zijn smaak zie je maar weer, ik heb hem nu ook voor de telefoonhouder, deze past beter en beter op de console, stuk steviger en kabeltje rechtstreeks aangesloten en compleet weg gewerkt.
Ik heb nog geprobeerd om de Brodit aan de andere kant te zetten met een bekerhouder na het warm stoken en verbuigen van de houder (zit natuurlijk verkeerde kant op origineel), maar ondanks dat het verbuigen wel goed lukte, ik bleef er net tegenaan komen met mijn knie, zwaar irritant, ding weg gesmeten
Toch maar de bekerhouders in het dashboard
Een mooie oplossing voor de telefoon is er verder ook niet behalve de Brodit en Kuda, aan je ventilatierooster is ook zat te krijgen maar dat is helemaal geen potje in zo'n wagen vind ik.
Of een snap inn in je middenconsole, maar als je andere telefoon hebt zit je meteen weer
Ik heb nog geprobeerd om de Brodit aan de andere kant te zetten met een bekerhouder na het warm stoken en verbuigen van de houder (zit natuurlijk verkeerde kant op origineel), maar ondanks dat het verbuigen wel goed lukte, ik bleef er net tegenaan komen met mijn knie, zwaar irritant, ding weg gesmeten
Toch maar de bekerhouders in het dashboard
Een mooie oplossing voor de telefoon is er verder ook niet behalve de Brodit en Kuda, aan je ventilatierooster is ook zat te krijgen maar dat is helemaal geen potje in zo'n wagen vind ik.
Of een snap inn in je middenconsole, maar als je andere telefoon hebt zit je meteen weer
Heeeee. die heb ik ookDegids schreef:Yes! M'n Brodit clip en houder zijn binnengekomen! Nog bedankt Anton, voor de tip dat deze Brodit clips bestaan voor onze auto's.
of...
Als je je dashboardkastje opendoet, komt die dan niet tegen de brodit aan? bij de mijne wel, beetje stom
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Ik heb even gecheckt, maar gelukkig loopt mijn dashboardkastje helemaal vrij.
Showroom:
Mijn Angel Eyes LED setje is binnen all the way from Ireland *bad Irish accent*..
Verpakking ziet er echt heel goed uit. Mooi met magneetsluitinkje, geeft direct vertrouwen!
Verpakking ziet er echt heel goed uit. Mooi met magneetsluitinkje, geeft direct vertrouwen!
Showroom:
Geen tijd. We zitten met de kids in Ballorig en morgen gaan we er ook weer op uit.
Showroom:
- lekkerwijf1
Volgens mij heb ik exact dezelfde,
En kreeg al regelmatig vragen van forummers waar ik ze weg had omdat ze zo fell zijn.
Zit er bij jou ook een loshangend kastje bij?
En kreeg al regelmatig vragen van forummers waar ik ze weg had omdat ze zo fell zijn.
Zit er bij jou ook een loshangend kastje bij?
Ja, er zitten ballastjes bij. Die voorkomen volgens mij de canbus storingen.
Hoe lang heb jij ze er al inzitten? (ivm hoe lang ze meegaan)
Hoe lang heb jij ze er al inzitten? (ivm hoe lang ze meegaan)
Showroom:
Kastjes bevatten de led driver, een led is stroom gestuurd, deze heeft een constante stroom nodig. De driver zet de spanning om constante stroom.
525d E61 2007 pre-LCI