BMW E46 325Ci: Restwaarde?
Re: BMW E46 325Ci, update 28-05-'09: interieurlijsten gespoten!
Gaaf, die zwarte lijsten!
Zou inderdaad ook voor een shortshift pookje gaan. Dat schakelt stukken lekkerder dan zo'n lang ding.
Zou inderdaad ook voor een shortshift pookje gaan. Dat schakelt stukken lekkerder dan zo'n lang ding.
Keurig gedaan, maar heb je nou die licht créme stuur eerst gekocht maar later er toch een andere in gezet?
Zwarte lijsten staan hem ook goed.
Zwarte lijsten staan hem ook goed.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Nou, het is gelukkig niet zo erg dat ik m'n pook niet meer kan vinden Maar vind die verlichting wel gaaf.. Nog even over denken dus..
Bedankt allemaal voor de complimenten! Vind het zelf ook erg strak geworden, wilde eerst nog een how-to maken maar zag dat die er al was.
@ R.H: nee, créme M-stuur heb ik van de week pas binnen gekregen! Die moet nog gemonteerd worden
Bedankt allemaal voor de complimenten! Vind het zelf ook erg strak geworden, wilde eerst nog een how-to maken maar zag dat die er al was.
@ R.H: nee, créme M-stuur heb ik van de week pas binnen gekregen! Die moet nog gemonteerd worden
Heel netjes, wordt alleen wel erg donker. Is dat irl ook zo?
Nee hoor, dat ligt puur aan de foto's! Ik kan niet zo best overweg met zo'n toestel
+1 Keurig! Goed opgeknapt al zo!B46 schreef:Stukken beter dan dat hout!!
Nu nog een Shortshift M pookje en dat M stuur monteren..... :~
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
M-individual stuur zit erin!!! Zie post 1!
Re: BMW E46 325Ci, update 29-05-'09: M-stuur geinstalleerd!
Mooi stuur, staat erg goed en de lijsten ook maar zou zelf dat onderstuk op het stuur nooit meegespoten hebben... Wordt een enorm druk geheel zo vind ik ;(
Voelt wel echt heerlijk aan he zo'n M stuurtje ??
Voelt wel echt heerlijk aan he zo'n M stuurtje ??
Die zwarte lijsten staan super mooi, ben er wel fan van
1 puntje van kritiek (in mijn ogen dan he), ik vind het op het stuur niet mooi bij deze kleuren combi.
Een stuur zou mooier staan volgens mij.
Maar al met al een super mooi interieur.
1 puntje van kritiek (in mijn ogen dan he), ik vind het op het stuur niet mooi bij deze kleuren combi.
Een stuur zou mooier staan volgens mij.
Maar al met al een super mooi interieur.
Ik deel je mening hoor Sander! Misstaan vind ik het niet, maar het is inderdaad vrij druk zo.. Ik laat het nog effe zitten, misschien is het gewoon even wennen.. En anders komt er wat anders in!
Maar zo'n stuur is qua gevoel inderdaad een wereld van verschil!!
@ HeZz:
uhmmm.. Tis een M-stuur hoor! Maar bedankt voor je complimenten!
Maar zo'n stuur is qua gevoel inderdaad een wereld van verschil!!
@ HeZz:
uhmmm.. Tis een M-stuur hoor! Maar bedankt voor je complimenten!
Knap gedaan zeg! Ziet er goed uit. Wiel m-logo op het stuur doen misschien, en dan nieuwe pookje
topppietoppie, lekker stuur hè?
Net als griff. vind ik de inleg wel erg druk zo, ik zou een mat deel proberen te scoren.
Net als griff. vind ik de inleg wel erg druk zo, ik zou een mat deel proberen te scoren.
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Thanks T3C! Helaas gaat dat zwarte paneeltje er toch weer uit.. Het past ook niet helemaal lekker in het M-stuur, onderin krijg ik die schroefjes er niet in. En het glimt gewoon teveel nu..
Maar inderdaad superstuurtje Paul!! Short shift pook wordt volgende week besteld, en dan op zoek naar een stuurinleg.. valt nog niet mee om te scoren, kan nergens wat vinden! (h)
Maar inderdaad superstuurtje Paul!! Short shift pook wordt volgende week besteld, en dan op zoek naar een stuurinleg.. valt nog niet mee om te scoren, kan nergens wat vinden! (h)
Update: Ac schnitzer veren gemonteerd achter! De voorkant was begin dit jaar al gedaan, maar nu dus eindelijk ook de achterzijde. 20 minuutjes werk per kant, heb een tweede krik gebruikt om de draagarm iets naar beneden te drukken, ging perfect!
Moeten die veren eigenlijk nog op een bepaalde manier gemonteerd worden? Boven en onder is duidelijk te zien, maar is er nog een bepaalde zijde die naar buiten gericht moet staan of hoeft dat niet?
Moeten die veren eigenlijk nog op een bepaalde manier gemonteerd worden? Boven en onder is duidelijk te zien, maar is er nog een bepaalde zijde die naar buiten gericht moet staan of hoeft dat niet?
Re: BMW E46 325Ci, update 09-06-'09: AC schnitzer veren achter
Fijne update! En? Hoe bevallen ze?