BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *Modesta Glass Coat
Tijd geleden sinds de laatste update maar er is een update:
5 serie inmiddels 278.800 km gereden.
3 serie nadert met rasse schreden en staat op 258.720 km.
Zoals besproken is de 5-serie in januari + deel februari volledig overgespoten na een ontdekte en slecht geplamuurde schadeplek op de portier linksachter.
Nieuwe Velgen (origineel) ook nog erop:
5 serie inmiddels 278.800 km gereden.
3 serie nadert met rasse schreden en staat op 258.720 km.
Zoals besproken is de 5-serie in januari + deel februari volledig overgespoten na een ontdekte en slecht geplamuurde schadeplek op de portier linksachter.
Nieuwe Velgen (origineel) ook nog erop:
Laatst gewijzigd door Symbolio op 19 jul 2016, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
Nice dat hij helemaal overgespoten is! Tenminste als je het niet zelf hebt hoeven te betalen .
Bij mij gaan er binnenkort ook de Style 172 op, heb een nieuwe Replica set gekocht (geen goeie originele kunnen vinden voor een nette prijs). Dan lijken ze weer op elkaar daarna
Bij mij gaan er binnenkort ook de Style 172 op, heb een nieuwe Replica set gekocht (geen goeie originele kunnen vinden voor een nette prijs). Dan lijken ze weer op elkaar daarna
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
Dat heb ik helaas helemaal zelf mogen betalen . Iets uitgebreidere update post ik vanavond wel even. Ik heb nog een groot probleem met DAB+ / Antenne maar het einde is daarmee inmiddels bereikt. Daarbij ben ik er inmiddels achter dat een bepaalde inbouwer (ik zal geen namen noemen) de prijs x4 heeft opgevoerd en alles aan mij verkocht heeft onder het motto: "het is nodig". Eindresultaat -> na inbouw NBT zijn er enkele zaken die niet goed werken (radio ontvangst ongeveer non existent, was daarvoor prima).Quadrantz schreef:Nice dat hij helemaal overgespoten is! Tenminste als je het niet zelf hebt hoeven te betalen .
Bij mij gaan er binnenkort ook de Style 172 op, heb een nieuwe Replica set gekocht (geen goeie originele kunnen vinden voor een nette prijs). Dan lijken ze weer op elkaar daarna
Overigens gaan de Styling 135M's gereviseerd en gericht worden. Hieronder te zien:
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
Wellicht toch goed om namen te noemen om anderen op het forum te waarschuwen .
Ik ga de 135M's ook laten opknappen zodat ze in de winter gebruikt kunnen worden!
Ik ga de 135M's ook laten opknappen zodat ze in de winter gebruikt kunnen worden!
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
mooie velgen zijn dat ja...
NBT, ziet er fraai uit en kan me voorstellen dat het nog allemaal een beetje lastig is op een 5er...
NBT, ziet er fraai uit en kan me voorstellen dat het nog allemaal een beetje lastig is op een 5er...
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
Afgelopen week is de 5-serie weggegaan voor een full detail. De wagen is nu voorzien van een glasscoating (in zijn geheel), de velgen zijn behandeld, de remmen zijn met hittebestendig spul behandeld, de wielnaven zijn gecleaned en de remklauwen zijn met een speciale verf matzwart gemaakt. De auto is een pareltje en één of andere gek (toen hij serieus bleek) had €25.000 geboden op deze auto. Dat gaat helaas niet gebeuren . Tevens heb ik Alloygater velgbeschermers erop laten zetten.
Wel een absoluut "groot" probleem. De 3-serie mag er langzaam uit. Ik ben op zoek naar een BMW 650i (E63). Dat hoeft geen recent model te zijn. Bekende problemen van die auto ken ik, valve stem seals, koelleiding door het blok zijn zo'n beetje de grootste problemen. Nu een knappe auto met de juiste opties op de kop tikken en geregeld. Inruil voor de 3-serie was echter zo laag dat ik op dit moment verder kijk in Duitsland. P.S. er staat een 650ci te koop in Someren en daar klopt helemaal niks. Auto heeft bouwjaar 2007 (VIN) (02-2007 dacht ik) en de laatste 40.000km van het onderhoud zijn miraculeus verdwenen. Halve auto is bijgetipt, deuken op de bumper en onder de voordeur en de motorkap lijkt scheef te staan. Toch 'een prima' auto volgens de verkoper. Mocht je er 1 willen kopen daar don't go for that one
Wel een absoluut "groot" probleem. De 3-serie mag er langzaam uit. Ik ben op zoek naar een BMW 650i (E63). Dat hoeft geen recent model te zijn. Bekende problemen van die auto ken ik, valve stem seals, koelleiding door het blok zijn zo'n beetje de grootste problemen. Nu een knappe auto met de juiste opties op de kop tikken en geregeld. Inruil voor de 3-serie was echter zo laag dat ik op dit moment verder kijk in Duitsland. P.S. er staat een 650ci te koop in Someren en daar klopt helemaal niks. Auto heeft bouwjaar 2007 (VIN) (02-2007 dacht ik) en de laatste 40.000km van het onderhoud zijn miraculeus verdwenen. Halve auto is bijgetipt, deuken op de bumper en onder de voordeur en de motorkap lijkt scheef te staan. Toch 'een prima' auto volgens de verkoper. Mocht je er 1 willen kopen daar don't go for that one
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
Ik had het wel geweten als er €25k op geboden was. Gewoon de verkoop in.
Re: BMW 530D E61 LCI High Executive 2007 *NBT Installed*
Ziet er zeer goed uit!!
Ik heb nu dezelfde velgen erop zitten
Maar idd voor 25K zou die zeker wel de deur uit gaan en zou er een F11 komen
Ik heb nu dezelfde velgen erop zitten
Maar idd voor 25K zou die zeker wel de deur uit gaan en zou er een F11 komen