PIR3lly's M3
-
Re: PIR3lly's M3 SMGII (Update: Smoke DEPO's)
heb je al een prijs ?? , heb mischien ook wel interesse
Arjan
Arjan
serious!!! ik ga er ook een bestellen voor me m. heb je m al beteld???? ik betaal $518 de verzend kosten zijn $200 :?
ik neem niet de full carbon versie, maar de dvwp versie met carbon rond de uitlaat. (h)
ik neem niet de full carbon versie, maar de dvwp versie met carbon rond de uitlaat. (h)
joost schreef:Om heel eerlijk te zijn.
Zonde die Depo's, van die "cheap mods" (niet dat mods dur moeten zijn maar zien er in mijn ogen cheap uit, zeker vergeleken met OEM's) vind ik echt niet kunnen op de Uber BMW...
+1
Verder een prachtige auto!!
Alleen mist nog het schuifkanteldakje.
M, the Most Powerful Letter in the World!
Schuifkantel dakje is alleen maar extra gewicht, he... Dus die gaat er ook niet in komen
Maar als ie erin had gezeten, had ik het ook niet erg gevonden hoor
Maar als ie erin had gezeten, had ik het ook niet erg gevonden hoor
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Misschien heb je al vaker besteld in de USA (eigenlijk buiten de EU) en is mijn info overbodig, maar let op de BTW/import rechten als je alles officieel doet. Er komt dan nog zo'n 20% bij.PIR3lly schreef:Ben al aan het mailen geslagen met 2 aanbieders in de US. En mogelijk koop ik er een samen met een mede forum bezoeker (soort kleine groupbuy ).
Ik heb me er laatst ook weer mee vergist. Had wat M3 spullen in de USA besteld voor 302 euro. Krijg ik daarna nog een rekening van UPS (de vervoerder) van 75 euro met BTW, import en douana-kosten.
In principe moet je proberen dat je ofwel de BTW in de USA niet te hoeven betalen, ofwel dat ze een aangepast bedrag op de vrachtbrief zetten. Dat ze erop zetten dat hij 2e hands is ofzo en het bedrag dus lager maken. Dat scheelt.
-
Mooie auto, het poetsen heeft zeker geholpen!
Ik zeg, houden de depo's, zien er naar mijn mening er veel beter uit (ben fan van zwart!).
Ik zeg, houden de depo's, zien er naar mijn mening er veel beter uit (ben fan van zwart!).
Re: PIR3lly's M3 SMGII
_DV_ schreef:Hmmmm :~
Re: PIR3lly's M3 SMGII (Update: Carbon CSL Type Diffuser gepast)
Vandaag is dan eindelijk de CSL Type Diffuser binnen gekomen.
Ziet er allemaal erg gaaf uit en de pasvorm is ook zeer goed.
Moet wel een kleine aanpassing aan gedaan worden en in de kleur gespoten worden, maar de diffuser was de 170 euro absoluut waard!
Foto's en beschrijving op pagina 1!
Ziet er allemaal erg gaaf uit en de pasvorm is ook zeer goed.
Moet wel een kleine aanpassing aan gedaan worden en in de kleur gespoten worden, maar de diffuser was de 170 euro absoluut waard!
Foto's en beschrijving op pagina 1!
Dat ziet er wel erg goed uit :~ !! Inderdaad toch wel even in kleur laten spuiten ja...
Ziet er goed uit! Welke aanbieder heb je'm vandaan en leveren die ook Carbon M-tech 2 diffusers?
Erg vet! :~
Spuiten is idd een must zo te zien. Maar zit er al wel lak op dan :?
Spuiten is idd een must zo te zien. Maar zit er al wel lak op dan :?
_______________________________Showroom________________________________
- marcovandaar
Ziet er netjes uit man die diffuser! echt nette update!
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
De diffuser komt van deze aanbieder: http://myworld.ebay.nl/cf-style/
Hij heeft alles super netjes en snel geregeld. Had mijn bestelling in 5 daagjes binnen en daar zat het weekend tussen.
In principe is de diffuser nog niet gespoten, maar aan de buitenkant ziet hij er zwart gelakt uit. Dit is echter wat kras gevoelig, daarom is het naar mijn idee voor het kleurverschil en voor de bescherming beter hem in de kleur te spuiten.
Hij heeft alles super netjes en snel geregeld. Had mijn bestelling in 5 daagjes binnen en daar zat het weekend tussen.
In principe is de diffuser nog niet gespoten, maar aan de buitenkant ziet hij er zwart gelakt uit. Dit is echter wat kras gevoelig, daarom is het naar mijn idee voor het kleurverschil en voor de bescherming beter hem in de kleur te spuiten.
Hele lekkere update