E36 Sedan Stance
Re: Michel's E36 Sedan STANCE Project
Netjes gedaan die hemel en stijlen, ziet er strak uit!
De stof op de A-stijlen, is deze makkelijk te doen? In mijn coupé zit namelijk al een zwart hemeltje, maar de A-stijlen zijn grijs. Zou ik ook wel zwart willen hebben
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370
-
De A stijlen zijn het allermakkelijkst. Gevolgd door de C (de achterste, weet niet zeker of dat C is) stijlen.
Moeilijkste is het hemeltje - maar als ie eenmaal uit de auto is valt t allemaal toch reuze mee. Gebruik wel de goede lijm! Dat is cruciaal!
Zal op de stijlen misschien niet uitmaken, maar op de hemel en VOORAL de deurpanelen zeker wel. Die TIX die ik liet zien ben ik erg over te spreken!
Pas wel op dat je de clips van de stijl niet kapot maakt
Moeilijkste is het hemeltje - maar als ie eenmaal uit de auto is valt t allemaal toch reuze mee. Gebruik wel de goede lijm! Dat is cruciaal!
Zal op de stijlen misschien niet uitmaken, maar op de hemel en VOORAL de deurpanelen zeker wel. Die TIX die ik liet zien ben ik erg over te spreken!
Pas wel op dat je de clips van de stijl niet kapot maakt
Hemel is door een van de vorige eigenaren GELUKKIG al een keer gedaan
Alleen nu zit ik dus met de grijze A-stijlen, ik ga er eens naar kijken!
Vallen de deurpanelen ook enigzins simpel te doen? Die hangen bij mij echt helemaal los namelijk
In ieder geval achter zijn ze echt helemaal los dus die snap ik wel, voor hangt het gewoon los maar de randen e.d. zitten allemaal nog vast
Alleen nu zit ik dus met de grijze A-stijlen, ik ga er eens naar kijken!
Vallen de deurpanelen ook enigzins simpel te doen? Die hangen bij mij echt helemaal los namelijk
In ieder geval achter zijn ze echt helemaal los dus die snap ik wel, voor hangt het gewoon los maar de randen e.d. zitten allemaal nog vast
-
Deurpanelen zijn een beetje vervelend. Je krijgt dat middenstuk er niet zo 123 uit, dan zou je de plastic pinnetjes (gesmolten) moeten doorboren - en het paneel uiteindelijk teruglijmen. Ik heb de oude stof er afgetrokken, en de stof tussen het paneelstukje en het grote paneel ingedrukt, met wat secondelijm. Werkt prima.
Oké ga ik proberen zodra ik tijd heb! Thanks!
Re: E36 Sedan Stance+Motorswap
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Re: E36 Sedan Stance+Motorswap
Act retarted xD
#HighlyModified is de motto.
91' E36 320i Saloon - Sterling Silber Metallic
95' E36 316i Coupé - Cosmos Schwarz Metallic
91' E36 320i Saloon - Sterling Silber Metallic
95' E36 316i Coupé - Cosmos Schwarz Metallic
-
Nieuw Interieur!
Zo, flinke update.
Mijn starter was helemaal naar de kl*te. Dus deze heb ik mogen vervangen.
Niet heel interessant, en ik was maar in mijn eentje dus heb er geen foto's van.
MAAR!
Ik heb een echt pareltje gescoord!
Hier wat foto's van de verwijder-procedure, gevolgd door een grondige stofzuig-actie.
Mijn oude bestuurdersstoel was echt poep. Dus na lang zoeken naar stoelen, interieur sets, kuipstoelen en meer, heb ik deze set gevonden:
Dit zijn ORIGINELE! Sportstoelen, uit een E36 318IS Motorsport Class 2 SEDAN, waarvan er dus maar 2500 gemaakt zijn!
Super zeldzaam dus! En ik ben er verliefd op, kijk dat heeeerlijke M/Rain patroon op die stoelen! Wordt er helemaal wild van
Mijn starter was helemaal naar de kl*te. Dus deze heb ik mogen vervangen.
Niet heel interessant, en ik was maar in mijn eentje dus heb er geen foto's van.
MAAR!
Ik heb een echt pareltje gescoord!
Hier wat foto's van de verwijder-procedure, gevolgd door een grondige stofzuig-actie.
Mijn oude bestuurdersstoel was echt poep. Dus na lang zoeken naar stoelen, interieur sets, kuipstoelen en meer, heb ik deze set gevonden:
Dit zijn ORIGINELE! Sportstoelen, uit een E36 318IS Motorsport Class 2 SEDAN, waarvan er dus maar 2500 gemaakt zijn!
Super zeldzaam dus! En ik ben er verliefd op, kijk dat heeeerlijke M/Rain patroon op die stoelen! Wordt er helemaal wild van
Re: E36 Sedan Stance
Lekker hoor. Sport interieurtje!
Heb je ook hoofdsteunen voor de achterbank?
Heb je ook hoofdsteunen voor de achterbank?
-
Origineel hoorden op de 318is Class2 geen hoofdsteunen achter. Gewichtsbesparing? Dus die kan ik ook nooit krijgen helaas.
wwwooow, waar heb je dat interieur vandaar, ben er erg jaloers op hoor.
E36 325i Sedan, E36 ///M3 3.0 Sedan, E39 530i Sedan
-
Dat is mijn kleine geheimpje