Gister ook nog een duif op mn voorruit gehad en ondanks het heerlijke regenachtige weer(driften is enigsinds gelukt) van deze week toch nog 812km op een tank gedaan.
Bedankt, ik krijg wel wat gevonden, alleen geen match via mp maar juist buitenlandse sites.Yor schreef:Bmwfans.info succes!
Nou als er over drempels gereden word deint de voorkant nog een extra keer na, ook heb ik een comparisson mee gekregen van mn monteur maat die ze wisselde:mikespek schreef:Kans dat de voorschokdempers van een sedan en compact het zelfde zijn, omdat het gewicht op de vooras het zelfde is.
Aan de dempers te zien zijn ze in het verleden ooit vervangen, want is geen oem montage kyb, wel een goed merk, weet je zeker dat ze slecht zijn dan?
Wat oudere kyb zijn beter als zo'n nieuw 200 euro schroefset.
Kont eruit gooien heb ik nou geen enkel probleem mee, zelf op droog weg dek, en dat met een touring, op droog wegdek met hard optrekken lukt spinnen in zijn 2 ook nog wel, komt door nieuwe koppeling en iets meer pk's dat een 316i
![]()
Slecht kwaliteit banden eronder en dan krijg je hem vast ook wel schuin
De ophanging is hetzelfde alleen de montage van de toplagers zijn anders, daarom dat op veel sites sedan, touring, coupé en cabrio anders als compact aangeboden word.Dutchie schreef:Voorwiel ophanging van sedan/touring/compact is inderdaad hetzelfde![]()
Kontje dwars gooien is bij geen enkele BMW een probleem, maar het dwars houden is lastig
Het is idd raar, ik zie ook op diverse e36 schokdemper advertenties dat compact er gewoon tussen staat.Dutchie schreef:Dat is wel appart, zie op realoem exact dezelfde nummers voor de topmounts en veerpoten voor zowel sedan als compact staan, dus volgens realOEM zou daar geen verschil in mogen zitten