Bericht
door Roy-teunissen » 06 mei 2018, 18:39
@yor:
Voor de duidelijkheid, de LMM van VDO geleverd door BMW welke ik heb geinstalleerd is geplaatst op het moment dat ik al de fout codes had. Ik heb allereerst contact gezocht met patrick van Pmotorsport. Deze gaf aan niets te vervangen etc en eerst de Vanos aan te pakken. Dit heb ik gedaan en direct resultaat. De motor pakte veel beter op, echter de foutcodes bleven en patrick gaf mij bij zijn bezoek aan dat ik een imitatie LMM had en deze beter kon vervangen door een OEM. Daartoe heb ik de LMM vervangen door achteraf niet correcte VDO LMM van BMW. Vanaf toen is het allemaal gaan spelen waar ik jullie op dit topic van informatie heb voorzien. Gedurende dit topic zijn er wel degelijk zaken aangepakt en opgelost omwille van vacuum problemen (de vacuum leiding naar de brandstofregulator/filter en de CCV welke compleet kapot was. Echter door de defecte LMM leek het alsof de oplossing nooit gevonden was. Het klote eraan is dat je denkt iets te hebben uitgesloten (de nieuwe LMM) maar dat in feite dus een extra probleem en veroorzaker van leancodes heeft veroorzaakt.
@Pmotorsport:
Ik begrijp dat je je enigzins aangevallen voelt, echter denk ik dat je dat los moet laten want zoals iedereen mij gelukkig probeert te helpen worden er verschillende scenarios en mogelijke oplossingen bedacht en daarbij wordt niets uitgesloten. Het is nu opgelost en daarmee blijkt maar weer dat jij in ieder geval heel goed werk hebt geleverd aan mijn bmw en heb daar ook geen moment spijt van gehad.