SUIT Motorsport - BMW E36 M3 | Track/Driftspec
Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec \ Diff nmr. 3!
Hey, ziet er goed uit!
Ik las dat de onderlip vast zit aan de voorbumper. Hoe zit dat met de stootlijsten? Zijn die wel gewoon los?
Ik las dat de onderlip vast zit aan de voorbumper. Hoe zit dat met de stootlijsten? Zijn die wel gewoon los?
Voor zover ik de foto's zie zijn de stootlijsten idd los. Zou ook niet handig zijn "als" je een keer gesleept moet worden
Mooi spul die bumpertjes, maar toch ben ik blij dat ik een compleet origineel M-tech setje tegen ben gekomen op Ebay Duitsland
Die was al in de juiste kleur
Uit eindelijk misschien zelfs nog goedkoper dan dat je alles nog moet laten spuiten..
Maarja,, moet je natuurlijk ook maar net tegen komen EN in de buurt zijn..

Mooi spul die bumpertjes, maar toch ben ik blij dat ik een compleet origineel M-tech setje tegen ben gekomen op Ebay Duitsland

Maarja,, moet je natuurlijk ook maar net tegen komen EN in de buurt zijn..
Stootlijsten zitten uiteraard gewoon los net als OEM geleverd
is dat een M-look diffusor op de standaard bumper??
Bedoel je die "Stickers make the car go fast" sticker? die vind ik ook echt lachegielo schreef: En die stikker vind ik ook Super Vet
-- Houdoe wanne --
Wel dik die m bumpert!,
En dit komt mij bekend voor ( Heb diezelfde ring sticker maar dan links, en nauutlijk zwart met oranje (h) )
En dit komt mij bekend voor ( Heb diezelfde ring sticker maar dan links, en nauutlijk zwart met oranje (h) )
Dit is gewoon de M-Diffuser van HL Motive in een std. E36 bumperverheeske316 schreef:is dat een M-look diffusor op de standaard bumper??
De stikker met "Stickers Make this car go faster!" bedoel ik 

Na het afronden van mijn afstudeer stage van het MBO heb ik weer wat meer tijd gekregen, van 6,5 dag werken in de week naar 4/5 dagen, dus dat betekent tijd voor de BMW!
Vandaag dus maar is aan de slag gegaan, foto's spreken voor zich...
De bende die er nog op moet;

Garage opgeruimd en het hok er maar is in gegooid!

Vervolgens gedeeltelijk gedemonteerd en de nieuwe bumper even vlugjes gepast.

Daarna de bende verder gedemonteerd.

Diffuser ook gelijk maar even gemonteerd ;\

Dat was het voor vandaag, nu even koopavond werken en dan morgen verder met demonteren!
Vandaag dus maar is aan de slag gegaan, foto's spreken voor zich...
De bende die er nog op moet;

Garage opgeruimd en het hok er maar is in gegooid!

Vervolgens gedeeltelijk gedemonteerd en de nieuwe bumper even vlugjes gepast.

Daarna de bende verder gedemonteerd.

Diffuser ook gelijk maar even gemonteerd ;\

Dat was het voor vandaag, nu even koopavond werken en dan morgen verder met demonteren!

Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec \ voorkant demonteren
Vandaag weer tijd gehad en de bende zit weer in elkaar, op de sloop ook nog een mooie motorkap tegen gekomen in de juiste kleur, eens kijken of ik die desnoods morgen kan halen (h)

Knap ie mooi van op! Je moet alleen nog van die lucht slangen voor de koeling van de remmen.
Jups, die wil ik idd nog even ergens zien te scoren, toevallig een adresje voor de air ducts? (h)
Vertel mij eens waarom jij airducts nodig hebt als je je remmen toch niet gebruikt?
*Madness die aan het Driften is en geen remmen nodig heeft
*

*Madness die aan het Driften is en geen remmen nodig heeft

heb je de mistlampen gewoon zwart gespoten? ben namelijk opzoek naar die kapjes ervoor
He lache zeg. Zie deze pagina nu pas.
Lijkt me ook wel gaaf om een e36 speciaal voor het driften te hebben. Wie weet dat ik er ooit nog eens 1 op de kop weet te tikken. Toch vind ik het met de M ook wel erg lekker gaan
Wanneer ga je weer een keer?
Lijkt me ook wel gaaf om een e36 speciaal voor het driften te hebben. Wie weet dat ik er ooit nog eens 1 op de kop weet te tikken. Toch vind ik het met de M ook wel erg lekker gaan

Wanneer ga je weer een keer?
http://www.bmwportal.nl//te-koop-cliff- ... t9932.htmlPIR3lly schreef: Wie weet dat ik er ooit nog eens 1 op de kop weet te tikken.

OT: Goed bezig Lennaert... is het grilleframe goed?