![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
BMW 328ci: de renovatie
- Robbiegoal
Re: BMW 328ci update (met foto's) pagina 5
Yep ![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
Waren oorspronkelijk m'n zomervelgen maar ik heb nu nieuwe gekocht (MV72).
Ik heb afgelopen woensdag de velgen en banden laten vervangen en de winterbanden om die andere velgen gelaten, stuk makkelijker in het najaar :>
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
Waren oorspronkelijk m'n zomervelgen maar ik heb nu nieuwe gekocht (MV72).
Ik heb afgelopen woensdag de velgen en banden laten vervangen en de winterbanden om die andere velgen gelaten, stuk makkelijker in het najaar :>
18 inch styling 32 is toch echt wel een gave set, ik heb hem als breedset en vind de looks fantastisch ![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
- Robbiegoal
Ondanks dat styling 32 al lang op de markt is en op erg veel modellen gezien wordt (E36, E39, E46, Z4...), vind ik ze ook nog steeds erg fraai!
- markkamphorst
Onde reen coupe zijn dat 1 van de mooiste wielen!! ziet er dik uit, maat! 16" is toch veeeeeeel te klein om in de zomer mee te rijden ![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Hoi Robbie, mijn reactie op dit bericht is nog al laat maar ik was in je showroom aan het kijken. Je vroeg je bij deze foto af wie jou jaloers wilde maken met de prachtige 330cd....nou daar heb ik wel een antwoord op....dat is namelijk mijn auto hahaha....wat een toeval dat ik mijn auto zo op een willekeurige foto tegenkom....je zult je inderdaad wel afvragen wat mijn auto daar dan deed....nou, ik reed die dag niet zelf met de auto maar mijn vriendin, ze is AA op een ander kantoor maar liep die week bij jullie mee (niemand die dit nu leest snap nog waar het overgaat maar jij snap em wel) hij stond op deze foto inderdaad op de 18ers met winterbandjes maar inmiddels weer trots op zijn 19inch breedsetje...is hier tenminste ook weer duidelijkheid over haha....jou coupe mag er ook wezen hoor!Robbiegoal schreef:En hier op de parkeerplaats bij m'n werk, tussen de lease-autootjes. Die E46 rechts op de foto is een prachtige 330cd (ik weet niet wie mij jaloers wilde maken x| ).
Ik vind deze 330cd persoonlijk toch wat mooier dan mijn 328ci (behalve dan die gebogen uitlaatpijpjes). Denk vanwege het chroom op mijn auto in combinatie met de kleine wieltjes nu...Daarentegen vonden enkele collega's van mij juist mijn auto mooier en specialer vanwege het chroom en de in hun ogen te grote velgen op de 330cd (heb ze maar meteen verteld dat ik binnenkort ook weer op 18 inch rijd haha)...
- Robbiegoal
Haha, dat is wel erg toevallig! Wat is de wereld af en toe toch klein
.
Maar heb je ook een showroom hier op het forum, dan ga ik hem even aanschouwen (op z'n 19 inch wielen)!?
Groeten, Rob
Maar heb je ook een showroom hier op het forum, dan ga ik hem even aanschouwen (op z'n 19 inch wielen)!?
Groeten, Rob
He rob, ja heb ook een showroom hier maar de foto's zijn inmiddels verwijderd door mijnalbum.nl
Zal er binnekort even aan werken....Showroom topic heet Boy's 330 Coupe....weet zo even niet hoe ik een linkje moet maken
Zal er binnekort even aan werken....Showroom topic heet Boy's 330 Coupe....weet zo even niet hoe ik een linkje moet maken
Ik wel
: klik
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
![Afbeelding](http://images.spritmonitor.de/244234_5.png)
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dat doe je netjes Opt1mus
Als je nu nog even een linkje wilt geven naar de beschrijving: hoe plaats ik een linkje naar mijn showroom.....dan weet ik dat in het vervolg ook...
alvast bedankt...dan zal ik nu weer
blijven
![Duimen omhoog :duimen:](./images/smilies/duimen.gif)
Als je nu nog even een linkje wilt geven naar de beschrijving: hoe plaats ik een linkje naar mijn showroom.....dan weet ik dat in het vervolg ook...
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:on: :on:](./images/smilies/ontopic.gif)
- Robbiegoal
Re: BMW 328ci kleine update (M shortshift pookknop)
Na lang wikken en wegen heb ik een
shortshiftpook gekocht bij Bimmerparts.nl
. Een kleine update, maar ik ben er erg tevreden mee! De zilveren ring tussen de pookknop en de pookzak (of hoe het ook heten mag) kleurt mooi bij de rest van het interieur. Ik denk dat het bij een auto met houtinleg niet mooi zou zijn.
Nu:
![Afbeelding](http://members.home.nl/h.peters1/32.jpg)
Voorheen:
![Afbeelding](http://members.home.nl/h.peters1/11.JPG)
Zoals je kunt zien is het interieur er behoorlijk op vooruit gegaan door een nieuwe mattenset, nieuwe pookknop en leerlotion!
![///M :///m:](./images/smilies/M.png)
Nu:
![Afbeelding](http://members.home.nl/h.peters1/32.jpg)
Voorheen:
Zoals je kunt zien is het interieur er behoorlijk op vooruit gegaan door een nieuwe mattenset, nieuwe pookknop en leerlotion!
Staat erg netjes en zoals je had gezien heb ik em zelf ook het pookje (had em wel een paar euro goedkoper, bij de BMW in venlo gekocht...) schakelt lekker strak!!
- markkamphorst
Dat heb je netjes gedaan Robbie! Ziet er erg strak uit.. Kom het maar eens een keer in het echt showen ![:W :W](./images/smilies/king.gif)
![:W :W](./images/smilies/king.gif)
Met grotere headers kan je vermogen aanzienlijk verbeteren op 328ci.
335i boven een 330i
- Robbiegoal
Ah dat is wel een goed idee. Ik kom nu haast niet mee met het verkeer ![:roll: :roll:](./images/smilies/roll.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/roll.gif)