hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep: p51 winterprojekten deel 1
Hoi Leen, komt goed. Neem maar contact op als je zover bent.
Er zijn vandaag nog een paar onderdelen binnen gekomen voor het winterprojekt
Er zijn vandaag nog een paar onderdelen binnen gekomen voor het winterprojekt
Re: hennep: p52 winterprojekten deel 2
Netjes hoe je die achterbumper hebt gemaakt. Heb dat ooit eerder gezien bij een coupe.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Dat moet dan die van Johan geweest zijn, naar mijn weten is deze setup pas 3x geleverd in Nederland. In ieder geval via de importeur dan.
van de week nog net voor ik te horen kreeg dat ik al per 31 juni 2013 geen baan meer heb een setje zo goed als nieuwe B-stijlen gescoord op eBay
- bob de bouwer
Re: hennep: p52 winterprojekten deel 3
hennep ik weet dat het om beschoofd vindt maar wat heb je dar voor betaald omdat ik heb ze zelf bekleed met leer
misschien handel
misschien handel
Hoi Bob,
Ik heb hier €25,- voor betaald excl €8,- verzendkosten. Echt een koopje. Heb je misschien wat foto's van de delen die je bekleed hebt. Ik ben niet van plan ze zo te laten, ik wil er wel iets mee gaan doen. Het gaat mij meer om de zwarte kunststof delen die erin zitten, die heb ik nodig.
Heb vandaag nog een setje hemelhandvaten en luxe interieur verlichting gescoord.
Ik heb hier €25,- voor betaald excl €8,- verzendkosten. Echt een koopje. Heb je misschien wat foto's van de delen die je bekleed hebt. Ik ben niet van plan ze zo te laten, ik wil er wel iets mee gaan doen. Het gaat mij meer om de zwarte kunststof delen die erin zitten, die heb ik nodig.
Heb vandaag nog een setje hemelhandvaten en luxe interieur verlichting gescoord.
- bob de bouwer
he hennep moet je even kijken bij mijn die staan er wel op de foto,s kijk maaar ik hoor het wel
@Bob, heb je een mial gestuurd want pb'en lukt blijkbaar niet.
En het modden gaat gewoon verder. Langzaam aan druppelen er steeds meer onderdelen binnen voor
het interieur projekt.
Setje Luxe interieurverlichting
Op een kapje na een set zwarte hemelgrepen
het interieur projekt.
Setje Luxe interieurverlichting
Op een kapje na een set zwarte hemelgrepen
Re: hennep: p52 winterprojekten deel 4
Lekker bezig Johan. Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Re: hennep: p52 winterprojekten deel 4
Gisteren nieuw sportstuur binnen gekregen, kapjes nog helemaal netjes het leer niet uitgeleefd of kaal. Na de winter eindelijk het lelijke vierkanten stuur eruit.
Re: hennep: p52 OEM sportstuur
Dat werd ook wel tijd ja ..
Interieur zal ook een stuk mooier gaan worden zo! Ook nog sportstoelen?
De jacht op een compleet sportinterieur is begonnen en de laatste delen voor de zwarte hemel nog.Dnl schreef:Dat werd ook wel tijd ja ..
Vandaag kwam Paul (Opt1mus) langs om de Xenon koplampen te brengen. Meteen de installatie gedaan en Paul mijn oude lampen meegegeven. Deze mod heeft lang op zich laten wachten maar ik stak het geld voor de aanschaf van xenon koplampen liever in andere mods. Nu kreeg ik een aanbod dat ik niet kon laten liggen.
De Umnitza LED Angel Eyes zijn ook van beduidend betere kwaliteit dan mijn oude HL LED ringen. Nu nog wachten op de spiegels.
De Umnitza LED Angel Eyes zijn ook van beduidend betere kwaliteit dan mijn oude HL LED ringen. Nu nog wachten op de spiegels.