MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Als je kinderen hebt is een sedan natuurlijk wel een must. Gelukkig heb ik die nog niet dus ik houd het nog even bij de coupe 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Gelukkig hebben we allemaal andere smaken, anders zou iedereen op aarde bijvoorbeeld in een knalgele e36 sedan rijden met dezelfde wielen en allemaal met dezelfde dame ernaast
Zo'n dame heeft een naam.. Maar daar ga ik maar niet op infvandersluis schreef:met dezelfde dame ernaast

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Een sedan kan ook leuk zijn. Kroonkurkvelgen of style 32 eronder en je hebt een leuke sedan mèt schuifdak: http://link.marktplaats.nl/450387110" onclick="window.open(this.href);return false;. Toch wil ik ooit eens een coupé (of een compact) hebben gehad. Nu kan het nog jongens 

- benmaassen
Nou ik heb nog een puntgaaf setje liggen met kroonkurkjes tegen niet veel geld.
Dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Heb je voor nog geen 1000 euro een leuk bmwtje
Dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Heb je voor nog geen 1000 euro een leuk bmwtje

Had jij niet een leuke E30 te koop staan benmaassen?
Ook wel dik: http://link.marktplaats.nl/451837812" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook wel dik: http://link.marktplaats.nl/451837812" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er leuk uit die compact. Alleen voor dat geld ben ik bang dat er op het gebied van onderhoud wat grote reparaties aan zitten te komen.
800 euro is echt bar weinig geld! Op marktplaats gaan de meeste nette 318ti voor boven 2500.
Maar zou een leuk koopje zijn. Misschien wat voor mijde voor onderdelen.
800 euro is echt bar weinig geld! Op marktplaats gaan de meeste nette 318ti voor boven 2500.
Maar zou een leuk koopje zijn. Misschien wat voor mijde voor onderdelen.
Als die nog tot januari 2012 mee kan is het wel een leuk autootje voor dat geld. Moet je wel even iemand meenemen die er verstand van heeft....... 

Iemand nog een 1M? Zo snel kun je hem toch niet zat zijn? 

5 km gereden? Ik bracht hem terug naar de dealer..??
Ik zou hem houden 

Zou hem ook niet weg doen, wat een vet ding. Toevallig 3 weken terug een stukje in mogen rijden....
echt
!
Dus de 1e in NL staat erbij, dat niet ,,wel zeldzaam

Dus de 1e in NL staat erbij, dat niet ,,wel zeldzaam
Super mooie auto!
Mooier als de M3!
Mooier als de M3!
Denk dat het een stukje belegging is, had begrepen dat alle 1M's voor NL al vergeven waren...