hennep: p56 All Black headliner

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
robolop

Re: hennep: p55 more carbon fibre

Bericht door robolop » 20 jun 2013, 17:25

Hij dude, ik ga proberen van langs te komen in Venlo.
Dan kunnen we wat l-llen. :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Het gaat niet, bestaat niet.

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 20 jun 2013, 23:07

Morgen wat betere pics ipv de iphone. Voorlopig ben ik eigenlijk wel tevreden met hoe hij staat. Even afwachten nog hoe hij staat volgende week met de nieuwe velgen.

Afbeelding

Hey Rob, probeer het zeker man. Kom dan wel langs de concours d'elegance want daar zal ik grootste deel van de dag doorbrengen als gastjury en andes lXllen we wel bij op TWA :duimen:

Dcreator

Bericht door Dcreator » 21 jun 2013, 00:52

Gave goodies weer!

in mijn mening alleen nog een set subtielere skirts, en het is straks een erg nette wagen geworden! :duim:

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 26 jun 2013, 20:49

Vandaag was dan de dag dat ik de velgen op ben wezen halen bij Hendrik van Baanvelgen.com. Helaas werd dit geen ritje met een big smile terug maar eerder een grote teleurstelling. Niets ten nadele van Hendrik overigens.

Dit zijn ze dan 8j (215/35) voor 10j (245/30) achter DPE LS5's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De velgen zijn flink smerig maar dat komt helemaal goed, ik heb mijn contacten in de detailingwereld is aangeboord en binnenkort zal mijn bestelling binnen komen. Iron-X kan ik namelijk niet gebruiken op deze velgen omdat het hart van de velg geborsteld aluminium is en de velgrand is hoogglans gepolijst RVS. Dit zou reageren met elkaar.

Hendrik heeft netjes eerst nog even de velgen gebalanceerd voor we ze gingen monteren. En toen kwam het, ze passen niet :wtf: :wtf: :wtf:
De demper die ik gebruikt heb van FOX om de quad uitlaat te bouwen hangt ivm de ruimte te ver naar buiten. hierdoor moesten wij bij deze velgen een 2,5cm spacer gaan gebruiken om ze erop te krijgen. Een spacertje kan maar 2,5 cm is teveel van het goede. Omdat ik toch al niet tevreden was over de pasvorm van de FOX uitlaat die ik heb en het gekloot wat we ermee hebben gehad om ht enigszins passend te krijgen gaat hij er binnenkort onderuit. Het zal nog even duren want ik ga nu eerst met vakantie en dan gaat de garage gebouwd worden. Ondertussen zal ik al wel kijken waar ik de nieuwe demper ga laten plaatsen. Little Exhaust behoort zeker tot de opties, maar als iemand een ander weet in het zuiden van het land of het noorden van Belgie laat je gerust horen.

Dit is dus het probleem wat ik heb. Dit is met 8,5j et35 en een 10mm spacer.
Afbeelding
Afbeelding

Maar mijn ritje was zeker niet voor niks want vandaag had Hendrik ook een mooi nieuw setje velgen binnen gehad en damn wat waren die licht. &,5 kilo voor 12j :shock:
Afbeelding
Afbeelding

Eigenlijk had ik vandaag ook ingepland om de CF dakspoiler te monteren maar ik had zo'n voorgevoel dat dit ook niet naar mijn zin zou gaan dus heb er vanaf gezien. Dit zal ergens de komende weken gaan gebeuren.

matthijsa
Contacteer:

Re: hennep: p56 DPE's opgehaald :(

Bericht door matthijsa » 26 jun 2013, 22:38

Jammer dat ze niet in 1x passen, ben wel benieuwd hoe het staat! Dat nieuwe BBS wiel is ook wel dik!

Dcreator

Bericht door Dcreator » 26 jun 2013, 23:23

woww, verkoopt hij die centercaps ook los?? :D

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 27 jun 2013, 09:43

Balen zeg, dat de wielen niet passen... Maar kon je met een flinke hamer die demper ter plekke niet wat smaller maken? Als je ze anders toch weg doet, misschien het proberen waard?!

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 28 jun 2013, 09:01

2,5 cm ruimte maken in een demper dmv een hamer is nogal veel, ook al gaat hij weg. En ik wil het gewoon netjes doen. Het zal alleen wel even duren voor ze er nu onder zitten en misschien gebeurt dat dit jaar niet eens meer.

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 28 jul 2013, 21:15

Na alle eelende met mods de laatste tijd ook wel eens een gelukje. Ik had bijna de zoektocht opgegeven, maar de aanhouder wint. Eindelijk gevonden een complete zwarte hemel voor een sedan zonder schuifdak.
Afbeelding

En een ATi e-pod 52mm Gauge steering wheel bracket. Het duurde maar 3,5 week voordat hij binnen was met de post. UPS sucks :(
Afbeelding

BMWBoii

Re: hennep: p56 All Black headliner

Bericht door BMWBoii » 31 jul 2013, 19:55

Goed bezig, zwarte hemel is één van de beste updates ook!

Dcreator

Bericht door Dcreator » 31 jul 2013, 21:08

Zwarte hemel vind ik heerlijk! in elk opzicht een verbetering! :duim:

ghaas

Bericht door ghaas » 13 aug 2013, 17:36

Nice mod's! :duim:
Suc6 met de uitlaat en de velgen!

greetz ghaas

P.s. die bbs :kwijl:
Mijn Showroom