CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd: Elektrische problemen! HELP!
nice
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Goed bezig Altijd lastig dit soort problemen..
Prachtige 330 !!
Mijn showroom : http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 20203.html
Re: CTD's Facelift 330Cd: Laatste hulp bij interieur
Nog een paar weekjes en ik heb een afspraak om mijn interieur te laten herbeleden. Ik raak er echter wel niet over uit hoe het nu moet gaan worden. Na lang wikken en wegen zijn volgende 3 opties overgebleven:
Zwart leder met blauwe inleg en blauw stiksel:
Natural brown:
Sattle Brown:
Wat denken jullie?
Zwart leder met blauwe inleg en blauw stiksel:
Natural brown:
Sattle Brown:
Wat denken jullie?
De eerste lijkt me ook het mooiste, en anders is natural brown ook niet zo verkeerd
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
De eerste!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik zou voor deze gaan, een van de mooiste kleuren leer die BMW ooit geleverd heeft:
Sepang Brown uit de Z4M Coupe.
Sepang Brown uit de Z4M Coupe.
Heb ik gezien! Maar toch blijft het één van die drie...
+1 1
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
hey dude.
zoals ik al eerder had gezegd vind ik het wel mooi dat zwarte leder met blauwe sticksels. Maar.....pak aub niet de lijnen van die zetels omdat die niet overeen komen met je m3 zetels. daarbij wat is er nu bijzonder aan een zwart interieur? we hebben toen dat interieur gezien van die cabrio. blauw met zwart....
ik zou zeggen doe je deurkaarten die kleur blauw en je zetels zwart met blauwe sticksels. ook kan je dat gleufje in je kniesteun best doen met blauw leder.
dit is natural brown na een paar jaar. http://pistonheads.co.uk/sales/largepic ... M3&trade=0" onclick="window.open(this.href);return false;
zoals ik al eerder had gezegd vind ik het wel mooi dat zwarte leder met blauwe sticksels. Maar.....pak aub niet de lijnen van die zetels omdat die niet overeen komen met je m3 zetels. daarbij wat is er nu bijzonder aan een zwart interieur? we hebben toen dat interieur gezien van die cabrio. blauw met zwart....
ik zou zeggen doe je deurkaarten die kleur blauw en je zetels zwart met blauwe sticksels. ook kan je dat gleufje in je kniesteun best doen met blauw leder.
dit is natural brown na een paar jaar. http://pistonheads.co.uk/sales/largepic ... M3&trade=0" onclick="window.open(this.href);return false;