Arno's 316Ti //M - Nieuwe plaatjes
Re: Arno's 316Ti //M - Nieuwe plaatjes P6
Is aftermarket, Pioneer klapscherm Maar je kunt ook origineel dubbeldin kijgen, 4:3 en 16:9. Darudevampire heeft zo'n scherm in zn TI
Haha. Tis een fijne auto hoor maar ik heb geld nodig. Wil binnenkort een motor en ga mss van baan veranderen waarbij ik op mezelf wil wonen. Een E36 is een mogelijkheid mits ik een leuke vind maar ik neig weer erg naar Honda
Ik heb een mogelijke vervanger, ik hou jullie up2date
Enkel de bovenste rubber moet verwijderd worden bij de coupe iniedersgeval wil je het strak hebben.Holographic91 schreef:Ja je bekijkt het sowieso meestal door 2 ramen, en dan oogt het ook al donkerder, en dan heb je een mooie overgang. Maar moet je voor te blinderen een hoop interieuronderdelen verwijderen?
ontopic ik vind het ook n leuke auto vind zilver echt een hele mooie kleur ben nog iederedag blij dat ik weer geen zwarte heb gekocht zo als 90% van mijn wagenverleden.
Auto is inmiddels verlaagd dmv een set Eibach Sportline veren. Ook zit er een einddemper van Supersport onder, zal nog ff foto's maken.
Re: Arno's 316Ti //M - Eibach + Supersport
Auto rijdt min of meer hetzelfde, ietsje strakker/stugger maar het gat voor is iig zo goed als verdwenen en daar ging het me om
Gewoon op de OEM dempers idd, denk dat het wel wat zal meevallen. Sowieso haal ik die 100k niet dus dat is dan iets voor de volgende eigenaar
auto is verlaagd dus je houd hem toch nog of toch niet Arno? ben ook wel benieuwd naar de fotos..
kom op met die foto's
Sorry, hij moest nog ff schoon Auto staat overigens nog steeds te koop!
Nu die ellendige voorbumpert nog mooi zien te krijgen
Nu die ellendige voorbumpert nog mooi zien te krijgen
propere machine ! keep up the compacttitansilber
Re: Arno's 316Ti //M - New rims
Nieuwe velgjes binnen: Interaction B9 18 inch.
Mooiste Le Mans replica imo, centercaps zijn niet helemaal mn ding maar eerst es zien hoe ze eronder staan. Helaas nog even wachten met de aankomende kou
Heb er een set Falken Ziex bij besteld, verwacht er niet te veel van gezien de prijs maar ik lees wel goeie reviews. Ben benieuwd.
Mooiste Le Mans replica imo, centercaps zijn niet helemaal mn ding maar eerst es zien hoe ze eronder staan. Helaas nog even wachten met de aankomende kou
Heb er een set Falken Ziex bij besteld, verwacht er niet te veel van gezien de prijs maar ik lees wel goeie reviews. Ben benieuwd.