Zooo, een tijdje geen updates maar nu dan toch wel weer.
M3 interieur gescoord . Uiteraard in zeer goede staat
Had deze update al een tijdje op het oog, maar altijd zijn die vadars vol instapschade etc.. Deze gelukkig niet, dus het lange wachten is beloond. Nog ff oppoetsen met leerlotion, maar ook nu ziet het er super nice uit vind ik zelf
Had het interieur al 3 weken, maar de auto was door druk schoolwerk zo smerig dat er geen fatsoenlijke foto's gemaakt konden worden.
Taxatierapport is inmiddels ook opgemaakt, zeer tevreden mee en met een goede uitkomst
Ik heb alleen de voorstoelen genomen. Op maat maken was geen doen, omdat bij een coupe naast de hoekstukken van de rug, de riemen anders zitten (zitten andersom), de slotjes van de riemen (in het hoekje, ivm in het midden) en de hendels voor het neerklappen van de achterbank anders zijn.
Ik had nog een Compact interieur in het leer al (incl. deurschotten), dus voorstoelen omzetten en een compleet coupe interieur verkocht
De dorpels zijn van elk type gelijk overigens.
@Beens
Ja, zit zeker heerlijk
@DV/John
Haha, het blijft inderdaad een prachtig interieur.. Jammer alleen dat er zoveel rotzooi is in die interieuren en als het een mooie is dat ze vaak wit zijn
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..