Reg-Edit's E36 turbo > Update -->OMBOUW M50 Turbo!
Re: Reg-Edit's E36 Update --> Op Zandvoort Circuit geraced !
Denk dat Ramon de aftersummer meet bedoeld.
- Ramon 325 Vanos
Re: Reg-Edit's E36 Update --> Op Zandvoort Circuit geraced !
Dat is in België toch?
Daar ga ik ook na toe en hopelijk met de Cabrio.
Maar je hebt die meeting toch straks ook weer bij de Meern ?
Daar ga ik ook na toe en hopelijk met de Cabrio.
Maar je hebt die meeting toch straks ook weer bij de Meern ?
Re: Reg-Edit's E36 turbo > Update -->OMBOUW V8 !!!
Oke voor de mensen die het nog niet wisten, heb met me BMW door het water heen gedrift .. echter liep dit niet zo af als gepland ..... Intercooler brak af en toen had die op 5K + rpm alle water opgeslokt waardoor al me drijfstangen krom zijn geslagen door waterslag .. &^%()#^*&^$&($%%&($*($^_#%!)#&)+(#&(_$*^_!)($& Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!! F*** K** Z**
Maargoed .. heb er een nieuwe BMW bij gekocht .. een 540i met een v8 blok erin .. dus jullie weten wat er gaat gebeuren !!!!!! Heb er zin innnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!
Maargoed .. heb er een nieuwe BMW bij gekocht .. een 540i met een v8 blok erin .. dus jullie weten wat er gaat gebeuren !!!!!! Heb er zin innnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!
BMW über alles
- mevlut0405
Dat wordt een GAAF project!!
BMW E90 320D 2006 AUTOMAAT
BMW E90 318i 2007 HANDSCHAKEL
BMW E90 318i 2007 HANDSCHAKEL
Oké dat is serieus eindbaas, vanwege dat plan vergeef ik je je booskijkers en chrome nieren haha
Wahaha thnx guys.
Moet alleen eerst even een handbak vinden voor weinig .. uiteraard .. want het is momenteel nog een automaat waar ik niet zo op zit te wachten eigenlijk.
Dan trek ik hem pas uit mekaar, zit te denken aan een dubbele T25 of T30 turbo voordat die dan omgebouwd gaat worden. Dit gaat nog een lang project worden met veeeeeeel aanpassingen wil ik het werkend krijgen ...
Moet alleen eerst even een handbak vinden voor weinig .. uiteraard .. want het is momenteel nog een automaat waar ik niet zo op zit te wachten eigenlijk.
Dan trek ik hem pas uit mekaar, zit te denken aan een dubbele T25 of T30 turbo voordat die dan omgebouwd gaat worden. Dit gaat nog een lang project worden met veeeeeeel aanpassingen wil ik het werkend krijgen ...
BMW über alles
da's geen kleine klus! hoop dat je het werkend kan krijgen!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Ramon 325 Vanos
Ja zo'n project is altijd mooi om te volgen ben echt benieuwt.
Zal wel even duren maar als hij dan eenmaal loopt dan heb je zeker wel wat
Zal wel even duren maar als hij dan eenmaal loopt dan heb je zeker wel wat
Hoop in eerste instantie dat ik er een handbak voor kan vinden, anders heb ik er niks aan en moet ik m verkopen .. dus we gaan het mee maken mensen !!
BMW über alles
Super gave plannen!! Als je me een pm stuurt weet ik misschien wrl een adresje..
Ga dit zeker in de gate houden!
Ga dit zeker in de gate houden!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Re: Reg-Edit's E36 turbo > Update -->OMBOUW M50 Turbo!
Na lange tijd niks meer van me gehoord te hebben is er eigenlijk best 'veel' gebeurd .. soortvan
Voor de mensen die me volgden en nog steeds volgen een kleine update:
De V8 monster heb ik weer de deur uit gedaan bij gebrek aan een handbak, voor een normale prijs.
We zijn inmiddels een M50B25 non vanos aan het bouwen geweest al die tijd, en dat staat er nu zo voor :
Nu heb ik alleen wat hulp nodig van de kenners die al eerder een 4 cilinder om gebouwd hebben naar een 6 cilinder.
Waar moet ik op letten en wat moet ik hebben/aanschaffen om alles erin te krijgen om mezelf alvast voor te bereiden ?
Denk aan motorsteunen, radiateur, gaskabel (heb ik inmiddels als), etc etc. Ik weet dat ik uiteraard nog veel dingen zal tegen komen tijdens de inbouw, maar kan alvast beter goed voor bereid zijn dan steeds op het laatste nippertje maar overal achter komen right ?!
Hieronder alvast een kleine impressie van de voortgang. let niet op de auto zelf .. deze is inmiddels niet meer zo mooi als dat die was. Maar geen nood, dat zal al erg snel veranderen zodra ze weer begint te rollen !
Voor de mensen die me volgden en nog steeds volgen een kleine update:
De V8 monster heb ik weer de deur uit gedaan bij gebrek aan een handbak, voor een normale prijs.
We zijn inmiddels een M50B25 non vanos aan het bouwen geweest al die tijd, en dat staat er nu zo voor :
Nu heb ik alleen wat hulp nodig van de kenners die al eerder een 4 cilinder om gebouwd hebben naar een 6 cilinder.
Waar moet ik op letten en wat moet ik hebben/aanschaffen om alles erin te krijgen om mezelf alvast voor te bereiden ?
Denk aan motorsteunen, radiateur, gaskabel (heb ik inmiddels als), etc etc. Ik weet dat ik uiteraard nog veel dingen zal tegen komen tijdens de inbouw, maar kan alvast beter goed voor bereid zijn dan steeds op het laatste nippertje maar overal achter komen right ?!
Hieronder alvast een kleine impressie van de voortgang. let niet op de auto zelf .. deze is inmiddels niet meer zo mooi als dat die was. Maar geen nood, dat zal al erg snel veranderen zodra ze weer begint te rollen !
BMW über alles
- Ramon 325 Vanos
Ligt eraan welk leeftijd je wagen is met EWS of Zonder.
Zonder kan je de motor als het goed is zo erin hangen op de kabelboom van de wagen.
Heb je al schijfremmen achter erop of nog niet?
Anders moet je een compleet subframe met draag armen omzetten.
En dan completen motor , bak , aandrijflijn , maybe diff en uitlaatlijn
Rem bekrachter maar dat weet ik even niet zeker.
En als je dan de motor omhang doe dan ook de krukaskeering vernieuwen bakzijde.
Zonder kan je de motor als het goed is zo erin hangen op de kabelboom van de wagen.
Heb je al schijfremmen achter erop of nog niet?
Anders moet je een compleet subframe met draag armen omzetten.
En dan completen motor , bak , aandrijflijn , maybe diff en uitlaatlijn
Rem bekrachter maar dat weet ik even niet zeker.
En als je dan de motor omhang doe dan ook de krukaskeering vernieuwen bakzijde.
Is zonder EWS, onderstel is al vervangen door complete 328i onderstel inc sub met 325i dif
Krukas keering is een goede tip indd !
Rembekrachtiging hoop ik niet te hoeven vervangen, dit zit er net eindelijk op
Kan iemand me hier zekerheid over geven ? Anders moet ik dat namelijk nog even snel regelen !
Krukas keering is een goede tip indd !
Rembekrachtiging hoop ik niet te hoeven vervangen, dit zit er net eindelijk op
Kan iemand me hier zekerheid over geven ? Anders moet ik dat namelijk nog even snel regelen !
BMW über alles