Dat was, uiteraard, niet serieus bedoeldBob. schreef:Prachtig Bertus. In eerste instantie was ik bang dat je je auto zou verpesten, las namelijk ergens dat je lexus-look achterlichten op het oog had? Of was dat een grapje? 8p

Dat was, uiteraard, niet serieus bedoeldBob. schreef:Prachtig Bertus. In eerste instantie was ik bang dat je je auto zou verpesten, las namelijk ergens dat je lexus-look achterlichten op het oog had? Of was dat een grapje? 8p
Nice update Bertus, ben benieuwd naar het totaal plaatje.BertusE46 schreef:Ik had al LED Achterlichten, alleen dit waren Facelift looks en het knipperlicht was gewoon een bolletje.
Aangezien ik laatste tijd steeds meer OEM onderdelen wil, wilde ik dus geen facelift-look meer. Vandaar deze keuze.
Mijn oude achterlichten zijn overigens naar HennepE46 gegaan, die er erg blij mee is heb ik begrepen
Die komen binnenkort in de verkoop, maar ik zie dat jij een Facelift model hebt, dus dat gaat niet passenGuillfort schreef:![]()
Prachtig geworden, wat een werk en wat een geld.
ps heb je die oude voorlichten nog of inmiddels al verkocht.??
Ik schrok al... :uitlachen:BertusE46 schreef:Dat was, uiteraard, niet serieus bedoeldBob. schreef:Prachtig Bertus. In eerste instantie was ik bang dat je je auto zou verpesten, las namelijk ergens dat je lexus-look achterlichten op het oog had? Of was dat een grapje? 8p![]()