Showroom 318CI Bimmergirl..
- Bimmergirl87
Re: Showroom 318CI Bimmergirl (kras !!!)
Idd, overal hetzelfde gelul !!!, ben erg blij dat je hem bijna niet meer ziet, op mijn vorige bmw had ik het minder erg gevonden, daar zaten al flink krassen en deukjes in, gezien mijn huidige auto eruit ziet, als nieuw dus, baal je er behoorlijk van als je een kras erop ziet zitten !!!
Eens BMW, altijd BMW
Erg balen idd
Had laatst ook een lichte, lange kras op de zijkant zitten (na Movie park waarschijnlijk). Gelukkig met meguirs weg kunnen poetsen. Wat een lompe mensen zijn er op de wereld..

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Aah dit is erg balen! Het is dan wel misschien iets weg te polijsten, maar zuur blijft het altijd! Zeker als je hem net hebt...Heb het zelf in Maart ook gehad (schade zit er nog, in januari aangeschaft!), voorbumper beschadigd, deuk in motorkap, voorscherm & rechter deur beschadigd, en nee hoor, geen briefje onder de ruitenwisser! je kunt ze wat... toch meer dan 2000 euro schade... Laat je het nog verder repareren of laat je het zo?
- Bimmergirl87
Nou gelukkig zie je hem nu bijna niet meer, alleen als je er heeel dicht bij staat !, die kennis zei dat je hem met speciaal spul nog heel goed weg kunt polijsten 
Eens BMW, altijd BMW
Gelukkig dat je er bijna niets meer van ziet
En inderdaad met poetsen kom je een heel eind!
- Bimmergirl87
Zit erover te denken om er een Eisenmann onder te zetten, ben toch wel verliefd op het geluid wat eruit komt !!!, zeker nadat ik er 1 gehoord heb op de meeting 
Eens BMW, altijd BMW
Re: Showroom 318CI Bimmergirl
Balen van de kras. Hoe staat t met de velgen?
- Bimmergirl87
Welke velgen, die ik hier liet zien??, die heb ik al, maar die komen er na de winter pas onder, deze velgen komen einde van deze maand winterbandjes onder..
Eens BMW, altijd BMW
Ahh oke, dan heb ik daar overheen gelezen. Heb je ze niet al gauw even gemonteerd om te kijken hoe ze er uit zagen? 
Eisenmann??
Kan je zeggen; DOEN!
Heb er zelf ook ééntje, moest eerst even wennen... maar zou nou niet zonder kunnen
Maakt toch een mooier, beter geluid om het standaardgeluid van de 4 cilinder te overstemmen, past toch meer bij zo'n wagen vind ik
Kan je zeggen; DOEN!
Heb er zelf ook ééntje, moest eerst even wennen... maar zou nou niet zonder kunnen
Maakt toch een mooier, beter geluid om het standaardgeluid van de 4 cilinder te overstemmen, past toch meer bij zo'n wagen vind ik
- Bimmergirl87
Haha nee, heb al gezien hoe ze eronder staan op dezelfde coupe, kon mijn nieuwschierigheid bedwingen haha...
En zal idd wel wennen zijn Eisenmann, maar aan het geluid te horen zal dat heel snel gaan !!
En zal idd wel wennen zijn Eisenmann, maar aan het geluid te horen zal dat heel snel gaan !!
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Zojuist een setje Angel Eyes besteld, kon het toch weer niet laten
, van de week ook nog een spoilerlipje bestellen, dan hebben we alvast een beginnetje 
Eens BMW, altijd BMW
Toch wel halogeen he 
- Bimmergirl87
-
Bmw013
Toch maar geen Umnitza Debby? Maar goed idd ccfl is wel beter dan led troep zoals die van HLAutomotive. Hopelijk is de pasvorm ook te doen? Welk merk heb je gekocht??