Auke's 325Ci Executive | Kofferbak lipje gemonteerd!
- bmwfreak79
Re: Auke's 325Ci Executive | Full detail!
echt een vette bak heb jij auke. ik heb een vraagje waar heb jij dat colorlock vandaan? ik kon het ook wel gebruiken 

Gewoon ff googlen op colourlock en dan kom je vanzelf op de site van de producent.
- bmwfreak79
ik ben op die site geweest maar kom er ff niet uit met wat ik nodig zou hebben. wat heb je dan gekocht de leerverf of een renovatie setje?
Ligt er een beetje aan in welke staat je leer is, ik had voldoende aan verf en conditioner.
Re: Auke's 325Ci Executive
Vandaag de BMW een beurtje en verse APK gegeven, APK was feilloos, keurmeester was er over te spreken!

Ook nog even de airco opnieuw gevuld, niet dat het nodig was maar baat het niet dan schaad het niet...

Ook nog even de airco opnieuw gevuld, niet dat het nodig was maar baat het niet dan schaad het niet...

Zojuist ging zomaar mijn handrem en dsc lampje branden, even uitgelezen met BMW DIS en dit viel al snel op:

Druk sensor 1 op de hoofdrem cilinder geeft problemen, dit is degene die het dichtst bij het schutbord zit.
Stekker losgehaald en weer terug gestoken, probleem bleef, men denkt als snel aan een kapotte druksensor welke best prijzig zijn. Weer de stekker losgehaald en de stekkercontacten schoon gemaakt en iets verbogen, probleem OPGELOST!
Daarna de sensoren met DIS gecalibreerd en nu werkt alles weer perfect.
Op zulke momenten ben je echt blij met de juiste uitlees tools.

Druk sensor 1 op de hoofdrem cilinder geeft problemen, dit is degene die het dichtst bij het schutbord zit.
Stekker losgehaald en weer terug gestoken, probleem bleef, men denkt als snel aan een kapotte druksensor welke best prijzig zijn. Weer de stekker losgehaald en de stekkercontacten schoon gemaakt en iets verbogen, probleem OPGELOST!

Daarna de sensoren met DIS gecalibreerd en nu werkt alles weer perfect.
Op zulke momenten ben je echt blij met de juiste uitlees tools.
En vandaag de jaarlijkse SCM alarm keuring laten uitvoeren.

Zojuist setje tellerringen gemonteerd, klusje van 15 minuten maar het smoelt wel een stuk beter.
Voor:

Tijdens:

Na:

Voor:

Tijdens:

Na:

Weinig nieuws eigenlijk aan de BMW, ding loopt nog steeds fantastisch zonder problemen!
Paar foto's van de laatste tijd.

Paar foto's van de laatste tijd.

Hoeveel heeft ie nu gelopen in de afgelopen maanden! Leuke pics en kon je je auto nog vinden in die sneeuw
hahaha ziet er vet uit!

Niet veel, denk zo'n 10.000 nu, ik rij er 12.000 per jaar mee, best weinig dus.
Mooie Bimmer Auke