Joost 323Ci
Re: Joost 323Ci
hmmm bah...of ik kan er beter helemaal vanaf zien en het geld aan wat anders besteden, zal mijn vriendin ook eens blij zijn 

+ dat je op benzine niet echt een groot rendement haalt met chippen....
Beter in wat/iemand anders investeren dus!
Beter in wat/iemand anders investeren dus!

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Zoals Opt1mus al zegt is het voor een benzine auto niet echt interessant. Het geeft maar weinig verschil, grote kans dat je het bijna niet merkt.
joost schreef:zal mijn vriendin ook eens blij zijn

Goede beslissing lijkt me. Zou balen zijn als je er nagenoeg niets van merkt.
nog 2 nachtjes slapen.... hij staat bij de garage.
...de spanning bouwt zich op... 

alles zit erop behalve de spiegels, wielkasten zeer netjes geworden... niet 100% als origineel maar zeker veel beter als het was met die uitgebogen randen.
strut brace is geweldig, maakt het rijden nog een stuk sportiever en directer.
kofferklep lampen zeer netjes (eindelijk van alle aftermarket zooi af...)
spiegels kwam de plaatwerker/spuiter niet uit, dus trug mee geweest naar de bmw dealer... schijnbaar andere bekabeling tussen oud/new model dus was niet plug and play, ze gaan et uitzoeken en word hopelijk volgende week gemonteerd door de dealer zelf.
daarna pas foto's
kofferklep lampen zeer netjes (eindelijk van alle aftermarket zooi af...)
spiegels kwam de plaatwerker/spuiter niet uit, dus trug mee geweest naar de bmw dealer... schijnbaar andere bekabeling tussen oud/new model dus was niet plug and play, ze gaan et uitzoeken en word hopelijk volgende week gemonteerd door de dealer zelf.
daarna pas foto's

Joost, man! Die veerpootburg ziet er echt vet uit!! Heel je auto trouwens! 

Laatst gewijzigd door Farl op 24 aug 2008, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Had nog ff de auto erbij gepakt zoals je hem gekocht hebt
Wat een verschil zeg, en echt alles in positieve zin, die auto is echt stukken mooier geworden 

wederom bedankt heren!
hoop dat het deze week goedkomt met de M spiegels montage.
heb ook contact nu met iemand die zijn raamlijsten wil ruilen... nog even afwachten of hij de shadowline heeft of mat. (wil shadow natuurlijk...)
verder kan ik jullie allemaal zon strut brace aanraden!
hoop dat het deze week goedkomt met de M spiegels montage.
heb ook contact nu met iemand die zijn raamlijsten wil ruilen... nog even afwachten of hij de shadowline heeft of mat. (wil shadow natuurlijk...)
verder kan ik jullie allemaal zon strut brace aanraden!

- ///M 330Ci
Super mooie coupe Joost! Die BBS CH's staan er perfect onder.
Goede mods ook, strut brace ziet er gaaf uit, merk je er ook wat van?
Goede mods ook, strut brace ziet er gaaf uit, merk je er ook wat van?
- Spoiler: Laat zien

Freude am Fahren
thanx!
zoals ik al eerder zei
zoals ik al eerder zei

spiegels gaan niet zomaar werken 
vandaag bij de dealer trug geweest en schijn een af andere module te missen wat er bij pre-facelift niet opzit... ze wilden eigenlijk de spiegels trug nemen en mijn geld terug geven maar heb ze gevraagt of ze doormiddel van solderen het toch kunnen laten werken... wil uiteindelijk alleen electrisch verstellen en kunnen inklappen.
de monteur kan pas begin volgende week naar de bedrading schema's kijken om tezien of het gaat lukken...
iemand hier ook ervaring mee gehad?
word vervolgd dus...

vandaag bij de dealer trug geweest en schijn een af andere module te missen wat er bij pre-facelift niet opzit... ze wilden eigenlijk de spiegels trug nemen en mijn geld terug geven maar heb ze gevraagt of ze doormiddel van solderen het toch kunnen laten werken... wil uiteindelijk alleen electrisch verstellen en kunnen inklappen.
de monteur kan pas begin volgende week naar de bedrading schema's kijken om tezien of het gaat lukken...
iemand hier ook ervaring mee gehad?
word vervolgd dus...