Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Goed bezig!
Die plekjes hebben ze zo weggewerkt hoor! Mijn spatborden zijn er veel erger aan toe, heb hier al naar laten kijken, en zelfs die zijn nog prima te doen!
Die plekjes hebben ze zo weggewerkt hoor! Mijn spatborden zijn er veel erger aan toe, heb hier al naar laten kijken, en zelfs die zijn nog prima te doen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Super gave M5!
Le mans is echt de mooiste blauwe kleur die BMW heeft!
De roest is inderdaad zo bijgewerkt. Ik heb het links achter ietsje erger en dit wordt binnenkort met spotrepair gemaakt.
Le mans is echt de mooiste blauwe kleur die BMW heeft!
De roest is inderdaad zo bijgewerkt. Ik heb het links achter ietsje erger en dit wordt binnenkort met spotrepair gemaakt.
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Ik ben benieuwd hoe ze je bevallen.....
Ik heb het er zelf ook onder hangen, maar het is voor mij wel duidelijk BBK moet er gaan komen
Ik heb het er zelf ook onder hangen, maar het is voor mij wel duidelijk BBK moet er gaan komen
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
ik heb zelf alleen maar aan de voorkant yellostuff en achter normale remblokken. ik moet je eerlijk zeggen dat de M5 heel erg snel stil komt als ik bij hoge snelheid opeens hard moet remmen of zo. bbk is leuk maar vind het voor normaal gebruik sjonde voor je geld.
gr
kotje
gr
kotje
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Ik ben net bij Spot Repair geweest, maar dat gaat het niet worden. Plaatwerk is in de wielkast al te ver aangetast en ze wagen zich daar niet meer aan. Ook zit de roest in de motorkap in de rand en kan ook daar niet plaatselijk weggehaald worden. Advies was dus ook om (gezien de steenslag) de gehele kap te spuiten en het zijscherm door een schadehersteller. Damn, niet echt waar ik op zat te wachten
Aangezien dat bij een erkende hersteller de hoofprijs gaat worden vraag ik me af of er iemand op dit forum behulpzaam kan zijn
Foto's van de roest aan de buitenzijde hierboven. Indien er nog aanvullende info gewenst is, stuur maar en berichtje.
Aangezien dat bij een erkende hersteller de hoofprijs gaat worden vraag ik me af of er iemand op dit forum behulpzaam kan zijn
Foto's van de roest aan de buitenzijde hierboven. Indien er nog aanvullende info gewenst is, stuur maar en berichtje.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
@Knotje
Misschien is het 1keer leuk om van 250+ hard af te remmen, maar als je dat 4 of 5 keer moet doen, of gewoon langzaam afremmend omdat je voorligger 160 per uur rijd en je ziet dat ruim van te voren, dan is het gewoon nog steeds niet leuk. Iets beter als standaard, dat wel, maar serieus remmen is het nog steeds niet....
Een BBK is overdreven als je in NL rondkachelt en je incidenteel te hard en steviger moet afremmen, zit je zoals mij in de auto het merendeel door Duitsland te rammen EN ook op hoog tempo dan is het helemaal geen zonde van het geld....
@Marcel,
Succes ermee, ik weet nog wel een erg goede hersteller alleen dat is EN in Groningen en gewoon wit De pijn in je portemonnee voelt gelijk minder als het resultaat goed is uitgevoerd....
Groeten,
Eric
Misschien is het 1keer leuk om van 250+ hard af te remmen, maar als je dat 4 of 5 keer moet doen, of gewoon langzaam afremmend omdat je voorligger 160 per uur rijd en je ziet dat ruim van te voren, dan is het gewoon nog steeds niet leuk. Iets beter als standaard, dat wel, maar serieus remmen is het nog steeds niet....
Een BBK is overdreven als je in NL rondkachelt en je incidenteel te hard en steviger moet afremmen, zit je zoals mij in de auto het merendeel door Duitsland te rammen EN ook op hoog tempo dan is het helemaal geen zonde van het geld....
@Marcel,
Succes ermee, ik weet nog wel een erg goede hersteller alleen dat is EN in Groningen en gewoon wit De pijn in je portemonnee voelt gelijk minder als het resultaat goed is uitgevoerd....
Groeten,
Eric
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
een bbk is altijd meegenomen, maar ik zie de nut voor straat gebruik niet in. maar heel veel succes met kopen.
het is trouwens kotje en geen knotje hahahah
het is trouwens kotje en geen knotje hahahah
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
woah....watertandeee...
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 27 nov 2013, 21:43
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Mooie kleur en dikke uitvoering
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 30 jan 2014, 21:20
Re: Onze nieuwste telg, de //M5 (EBC Yellowstuff)
Zeer dik
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe