mulderkes e46 het einde
Re: mulders e46 carbon folie p6
Ja die rubbers willen nog wel eens scheuren, ik had dat dus ook met een aantal rubbers/slangetjes in m'n E36.
ja blijkbaar is er al eens een scheur in die darm geweest want hij was al eens gerepareerd geweest, blij zijn dat ik men volle pk terug heb
- bmwfreak79
yoo mulderke woon jij niet toevallig in de graaf van landaststraat? ik zag toevallig exact zo een bmw staan die jij ook hebt.
neen in de lammekenstraat in leupegem, kheb wel al een paar keer daar gestaan.
- bmwfreak79
dan wonen we wel dicht bijelkaar mss eens elkaar opzoeken en wat fotos trekken van onze bmw's voor dit forum
de nieuwe turbo darm zit er op en eindelijk terug men volle vermogen, gaat zelf ietsje beter dan der voor.
Re: mulders e46
brief gekregen dat ik naar de keuring moet, vraag me af hoe dat gaat aflopen op men 262d km
heb eens men opbergvakken een make over gegeven, ziet er weer lekker mat uit, er zat te veel glans op ervoor, moet mat zijn.
vroeger
nu
vroeger
nu
Gewoon goed, da's net ingereden man.
M'n broer heeft met mijn vorige wagen (die daarvoor van hem was) bij een kmstand van ruim 4ton hem er met vlag en wimpel doorheen gehaald.
M'n broer heeft met mijn vorige wagen (die daarvoor van hem was) bij een kmstand van ruim 4ton hem er met vlag en wimpel doorheen gehaald.
Re: mulders e46: opbergvakken make over
ja dat is waar, een tante van me had vroeger een e30 325i en heeft meer dan 400000km me gehaald
Re: mulders e46: gewassen en foto tijd
eens gewassen en een paar foto's.
Re: mulders e46: new pic's p7
Nice!
Ook al zo'n hekel aan kleingeld in de portemonnee?
Is er trouwens niet een strip voor de voorbumper verkrijgbaar, die de maat heeft van je kentekenplaat?
Ook al zo'n hekel aan kleingeld in de portemonnee?
Is er trouwens niet een strip voor de voorbumper verkrijgbaar, die de maat heeft van je kentekenplaat?
Re: mulders e46: new pic's p7
neen, heb al eens gekeken, maar de belgische nummerplaten zijn nu groter zoals al de rest vande europeese landen.