Het was de bedoeling dat ik inmiddels de velgen gepoedercoat op de cabrio gemonteerd had, alleen heb ik na wat tegenslag de velgen nog niet terug gekregen van het poedercaoutings bedrijf, word vervolgd....
In de tussen tijd heb ik niet stil gezeten en ben ik weer vol goede moed verder gegaan met de cabrio.
3 weken geleden was het zo ver, de roest is uit de deur verwijderd en de bumpers en lip zijn gespoten.
Toen ik alle onderdelen bij elkaar had en deze er netjes uitzagen had ik iemand met kennis en ervaring nodig om alles te monteren.
Hierbij wou Ramon mij wel helpen

We hebben toen een datum afgesproken en voor die tijd heb ik de bumper en lip al gebracht en heeft hij deze voorbereid voor te monteren)

Het begin van het plaatsen van het alpina interieur:

(De houten pook word nog verwisseld.)

tevens nog nieuwe oem verlichting aangeschaft, nieren, v + a stootlijsten en een nieuwe deurrubber besteld omdat mijn te enthousiaste engelse bulldog/stafford met zijn pootjes de deurrubber (niet met opzet natuurlijk) heeft vernield.

En om het interieur compleet(er) te maken de originele bmw airbag verwisseld voor een alpina airbag.

Binnenkort als de deurpanelen etc. gemonteerd en gepoetst zijn zal ik een paar duidelijkere foto's maken.

Het plaatsen van het interieur en alpina lip met bumper is professioneel geplaats door Ramon (waar ik 4 weekenden over zou doen krijgt hij binnen no time voor elkaar, bedankt voor alle tijd en moeite!) Weet je wat jij zou moeten doen...

Als de velgen binnenkort terug komen, ga ik op zoek naar een schroefset om de lip (/wielkassen) iets.... lager te krijgen.