Atalay´s Black Monster Update
Re: Foto's nieuw interieur Atalay
Ik ga er vanuit dat je een automaat hebt. Hoe werkt deze pook dan?
Het schakelpatroon lijkt mij anders dan een gewone automaat. Het zou ook een prima wisseling zijn voor de eventuele LCI pook.
Het schakelpatroon lijkt mij anders dan een gewone automaat. Het zou ook een prima wisseling zijn voor de eventuele LCI pook.
| '06 BMW 530i e61 compleet M | Eibach -30mm | Style m359 20' breedset 9&10.5j |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
Hele mooie uitvoering. Bedankt voor de foto's.
handbak 2005 e60 525d, kopellingsventiel-delete, chassis versterkende trekstang, straight flow einddemper, dpf off, egr off, turbo van 530d, VVT tune: 253PK 572NM
Re: Foto's interieur e60 Atalay
Kijk zo een interieur swap zou ik ook wel willen doen. Heb je het zelf gedaan? Lees namelijk veel verschillende dingen over half elektrisch naar vol elektrisch dat dat foutmeldingen zou kunnen opleveren.[/quote]
Beste,
het inbouwen heb ik inderdaad zelf gedaan, alleen de kabels trekken en de module van de stoelverwarming heb ik veranderd, het is idd niet zo simpel programmeren is noodzakelijk en dat moet bij mij nog gebeuren, maar alles werkt gewoon naar behoren buitenom mijn gordelstoring.. Als je 1000eu hebt liggen voor stoel en inbouw zou ik het zeker doen!
Mvgr
Beste,
het inbouwen heb ik inderdaad zelf gedaan, alleen de kabels trekken en de module van de stoelverwarming heb ik veranderd, het is idd niet zo simpel programmeren is noodzakelijk en dat moet bij mij nog gebeuren, maar alles werkt gewoon naar behoren buitenom mijn gordelstoring.. Als je 1000eu hebt liggen voor stoel en inbouw zou ik het zeker doen!
Mvgr
Ik heb gewoon een handbak!! ik heb hier en daar wat veranderd om het passend te krijgen!,, mijn oude pook was tenslotte versleten en deze kon ik overnemen voor 75eu incl het complete schakelmechanismeRML84 schreef:Ik ga er vanuit dat je een automaat hebt. Hoe werkt deze pook dan?
mvgr Atalay
Re: Foto's interieur e60 Atalay
gJefe schreef:Atalay schreef:Beste forumleden,,
Zoals geloofd heb ik vandaag een paar foto's geschoten van mijn interieur,
Mods;
Half elek, naar werkende vol automatische beige comfort zetels met lichtpakket.
M5 oem versnellingspook met verlichting aangesloten
M5 oem tellerplaten
interieur lijsten saphirblack 475 gespoten
Mtech sporstuur heb ik alleen heb ik nog de ronde airbag nodig dus die komt nog, wss met flippers die ik aanga sluiten op de volume van de radio
Mvgr
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Beste leden,
Een kleine update van mijn zwarte monster; Oem M5 originele spiegels(Geen oranje meer)
Originele M5 zijschermen die nu mooi op mijn originele M5 bumper aansluiten, en Cic navigatie die nog moet worden ingebouwd misschien met het nieuwere type idrive (NBT)
Maar goed de winter komt eraan dus hij staat nu lekker op stal, en mag er van de zomer weer eruit. heb nu een dikke 535i V8 E39 gekocht waar ik leuk de winter mee kan doorkomen!
Foto's zijschermen;
Mvgr Atalay
Een kleine update van mijn zwarte monster; Oem M5 originele spiegels(Geen oranje meer)
Originele M5 zijschermen die nu mooi op mijn originele M5 bumper aansluiten, en Cic navigatie die nog moet worden ingebouwd misschien met het nieuwere type idrive (NBT)
Maar goed de winter komt eraan dus hij staat nu lekker op stal, en mag er van de zomer weer eruit. heb nu een dikke 535i V8 E39 gekocht waar ik leuk de winter mee kan doorkomen!
Foto's zijschermen;
Mvgr Atalay
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 08:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Update Black on black!
Ben reuze benieuwd jouw bolide te zien met de april meeting!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Update Black Monster Atalay,
Cic navigatie ingebouwd, werkt nog niet helemaal en nog niet volledig afgewerkt.
Origineel M5 stuur met flippers, met hoogglans gespoten sierlijsten
Originele M5 schermen gestoken waardoor mijn originele M5 bumper totaal mooi aansluit
Originele M5 spiegel
Dikke M5 F10 dubbelspaak grill
uhmmmmmm En natuurlijk weer mijn Originele LCI´s gestoken, allemaal een hoop werk maar is het zeker waard!
Atalay!
Cic inbouw
Cic navigatie ingebouwd, werkt nog niet helemaal en nog niet volledig afgewerkt.
Origineel M5 stuur met flippers, met hoogglans gespoten sierlijsten
Originele M5 schermen gestoken waardoor mijn originele M5 bumper totaal mooi aansluit
Originele M5 spiegel
Dikke M5 F10 dubbelspaak grill
uhmmmmmm En natuurlijk weer mijn Originele LCI´s gestoken, allemaal een hoop werk maar is het zeker waard!
Atalay!
Cic inbouw
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Atalay´s Black Monster Update
Het is toch nog steeds een 520 toch?
Showroom:
mooie wagen hoor
alleen de geblindeerde ruiten vindt ik niet mooi maar dat is persoonlijk natuurlijk
alleen de geblindeerde ruiten vindt ik niet mooi maar dat is persoonlijk natuurlijk
Je pakt het wel grondig aan, dat is op zich wel mooi om te zien
Alleen het lullige is dat er gewoon een 6 pitter geluidje uit je pijpjes komt.
Volgens mij krijg je dan meer lachers dan bewonderaars. Ik begrijp dat wannabe gedoe nooit zo goed maar dat zal wel aan mij liggen
Alleen het lullige is dat er gewoon een 6 pitter geluidje uit je pijpjes komt.
Volgens mij krijg je dan meer lachers dan bewonderaars. Ik begrijp dat wannabe gedoe nooit zo goed maar dat zal wel aan mij liggen
- jwbakkenes
Mooie auto, het geluid kan zeker meevallen, ondanks 6 pitter en 170 pk. Heb er gehoord die erg mooi klonken.
Ferdi heeft ook een V8, dus aan zijn trekken komt ie sowieso
Ferdi heeft ook een V8, dus aan zijn trekken komt ie sowieso