F11 -> jaar in het bezit + winterbanden
Re: Betere foto's -> F11 pag. 7
Sorry, maar persoonlijk vind ik de auto getransformeerd van een sjieke reislimo naar een 'Sjonnie en Anita' bak.
Is slechts mijn bescheiden mening waaruit blijkt dat smaken nogal kunnen verschillen.
Zelf heb ik een F11 530D, zwart met geborsteld alu lijstwerk, panorama dak, 451 velgen en M-pakket.
Ik vind de auto op z'n mooist wanneer deze netjes schoon is en origineel, dan heeft hij naar mijn smaak een echt luxe uitstraling.
Is slechts mijn bescheiden mening waaruit blijkt dat smaken nogal kunnen verschillen.
Zelf heb ik een F11 530D, zwart met geborsteld alu lijstwerk, panorama dak, 451 velgen en M-pakket.
Ik vind de auto op z'n mooist wanneer deze netjes schoon is en origineel, dan heeft hij naar mijn smaak een echt luxe uitstraling.
Smaken verschillen inderdaad! De opmerking sjonnie en Anita vind ik trouwens geen bescheiden mening..
Idd dat is zeker geen bescheiden mening en ook totale onzin in mijn ogen.
Ik vind hem erg dik zo met de subtiele verlaging en geblindeerde ramen. Velgen staan er ook goed onder!
@Xammy: post eerst maar eens wat foto's van je eigen auto voordat je dit soort uitspraken doet .
Ik vind hem erg dik zo met de subtiele verlaging en geblindeerde ramen. Velgen staan er ook goed onder!
@Xammy: post eerst maar eens wat foto's van je eigen auto voordat je dit soort uitspraken doet .
Zeker niet bedoelt iemand te beledigen alleen doet het me erg denken aan de opgedirkte GTItjes, Opeltjes en aanverwanten. Persoonlijk vind ik het zonde van de sjieke uitstraling om er zoveel aan te veranderen, dat heeft deze auto helemaal niet nodig.
Het chiptunen van deze auto is in mijn optiek de meest belangrijke modificatie en juist die wordt als laatste gedaan.
Het chiptunen van deze auto is in mijn optiek de meest belangrijke modificatie en juist die wordt als laatste gedaan.
@Xammy als je een beetje op de hoogte bent zou je weten dat tuning in NL nog niet beschikbaar is voor de F serie. Ja een powerbox (externe ecu) waar ik niet kapot van ben.
Om hier even op in te haken als ik zo vrij mag zijn....Xammy schreef:Sorry, maar persoonlijk vind ik de auto getransformeerd van een sjieke reislimo naar een 'Sjonnie en Anita' bak.
Is niet echt bescheiden wat je daar zegt, maar swa dat is al gezegd.
Misschien dat een ander jouw auto wel een j en a bak vindt. Wat is volgens jouw dan een j en a bak? Definitie voor? Metingen verricht oid?
Volgens mij maak je de meeste bmw rijders niet blij met de vergelijking gti's, opel's en aanverwanten....
Idd nu maar weer
Elke keer als ik mijn auto zie staan denk ik.. Wat een geweldige bak
Helaas jog een paar weken wachten op de tuning.. Medio eind januari
Wie weet ooit nog is een M bumper pakket..
Elke keer als ik mijn auto zie staan denk ik.. Wat een geweldige bak
Helaas jog een paar weken wachten op de tuning.. Medio eind januari
Wie weet ooit nog is een M bumper pakket..
Ik vind em prachtig zo
Laatst gewijzigd door Bart70 op 15 dec 2014, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deze reactie lokt weer een andere uit, is niemand bij gebaat en dus daarom een beetje opgeschoond
Reden: Deze reactie lokt weer een andere uit, is niemand bij gebaat en dus daarom een beetje opgeschoond
Een m-bumper pakket zou zeker niet misstaan, vind dat altijd een super toevoeging aan de wagen
ja ik ook, ik wilde hem eerst standaard houden haha..
Maar is gaan sparen
Maar is gaan sparen
ik ben een tijd afwezig geweest en tot mijn verbazing ben je al pagina's verder met div mods...
jij laat er ook geen gras over groeien
het ziet er allemaal goed uit, alhoewel dat chrome ook erg mooi was...
maar het mistaat zeker niet, ik ben trouwens erg benieuwd naar je tuning resultaten... houd ons op de hoogte
jij laat er ook geen gras over groeien
het ziet er allemaal goed uit, alhoewel dat chrome ook erg mooi was...
maar het mistaat zeker niet, ik ben trouwens erg benieuwd naar je tuning resultaten... houd ons op de hoogte
BMW e91 LCI 320da Individual