Cliff's E36 - Nieuwe auto gekocht!
Re: Cliff's macaoblauwe E36
Ik ook... maar die komen als het licht is en als de veren ingezakt zijn, ik denk dat hij toch nog wel 1 cm omlaag gaat 

Spacers!!! 

Die zijn hard nodig met de winterwielen ja... m'n zomerwielen hebben een et-waarde die 10 lager ligt, vindt ze dan overbodig!
Ziet er goed uit 

Ik vind het ook niet storend... die van Sander helt ook wat naar voren heb ik zojuist bekeken, zolang het geen rigoureuze verschillen zijn valt het allemaal wel mee! 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
De lijnen van de auto insinueren dat ook wel een beetje.
Ziet er goed uit Cliff! maarum, what happened to:
Ziet er goed uit Cliff! maarum, what happened to:
Cliff schreef:De veertjes zitten eronder, staat al beter als voorheen... maak pas foto's over een paar weken want dan zijn de veren pas ingezakt... nu is het verschil niet goed op foto's te zien!
Wat bedoel je...? Ik kon het niet laten om even wat foto's te maken... over een paar weken maak ik er nog als ie ingezakt is... is dat wat je bedoelde 

Ziet er al heel netjes uit Cliff!! Nu maar afwachten op het mooie weer dat de zomerbandes er weer onder kunnen! Dat is dan ineens een wereld van verschil! 

Zo... hij is gemaakt:
- nieuwe remvoeringen achter
- nieuwe remolie
- nieuwe remslangen voor
Morgen opnieuw naar de keuring... nu durf ik er voor in te staan dat ie goedgekeurd wordt!
- nieuwe remvoeringen achter
- nieuwe remolie
- nieuwe remslangen voor
Morgen opnieuw naar de keuring... nu durf ik er voor in te staan dat ie goedgekeurd wordt!
hoppa, sterk werk
Qua verlaging vind ik 'm nu ook al mooi staan. straks met de zomerrims lijkt ie al gelijk een stuk lager (h)

Qua verlaging vind ik 'm nu ook al mooi staan. straks met de zomerrims lijkt ie al gelijk een stuk lager (h)
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Thanks Robbel....
Denk dat het ook wel nice gaat staan met de zomerwielen...!
Denk dat het ook wel nice gaat staan met de zomerwielen...!

Re: Cliff's macaoblauwe E36 - Goedgekeurd
Net even laten keuren... en ja hoor... zoals ik al zei, hij is goedgekeurd!