bmw 323ti m3 interieur gekocht
Re: bmw 323ti
FF tussendoor:
Heb vanmiddag mijn hoedenplak gespoten.
Ben zelf tevreden met het resultaat, maar ben er wel achter dat het afhangt van de staat van je hoedenplank (logisch).
Kleine plekjes en krasjes (je weet wel, beetje ingedeukt in de 'zachte stof') blijf je goed zien.
Is je hoedenplank dus nog erg netjes zou ik je aanraden om die van jou ook te spuiten.
Zit ie vol met krassen en kleine beschadigingen zou ik voor bekleden gaan (al heb ik geen idee hoe dat er precies uit komt te zien.)
Want dan zit er een nieuwe laag stof over de beschadigingen heen. Vraag me alleen af hoe strak je die bekleding over de vorm van je hoedenplank heen krijgt.
Heb vanmiddag mijn hoedenplak gespoten.
Ben zelf tevreden met het resultaat, maar ben er wel achter dat het afhangt van de staat van je hoedenplank (logisch).
Kleine plekjes en krasjes (je weet wel, beetje ingedeukt in de 'zachte stof') blijf je goed zien.
Is je hoedenplank dus nog erg netjes zou ik je aanraden om die van jou ook te spuiten.
Zit ie vol met krassen en kleine beschadigingen zou ik voor bekleden gaan (al heb ik geen idee hoe dat er precies uit komt te zien.)
Want dan zit er een nieuwe laag stof over de beschadigingen heen. Vraag me alleen af hoe strak je die bekleding over de vorm van je hoedenplank heen krijgt.
Ja dan zul je al iets met leder moeten gaan doen, maargoed mijn hoedenplank
is nog in nette staat. Hij is alleen wat verkleurd her en der.
Dus met een spuitbusje erover zou ik toch wel een mooi resultaat moeten krijgen
(hoop ik )
Update: smoke voorknipperlichten en SMD LEDjes voor interieur en kenteken gekocht, hopen dat het mooi staat
is nog in nette staat. Hij is alleen wat verkleurd her en der.
Dus met een spuitbusje erover zou ik toch wel een mooi resultaat moeten krijgen
(hoop ik )
Update: smoke voorknipperlichten en SMD LEDjes voor interieur en kenteken gekocht, hopen dat het mooi staat
- Bimmergirl87
Ja nu kan ik ze wel zien, ziet er inderdaad erg vet uit !!!!...
En je diffuser?, ik stoor me er niet aan hoor
En je diffuser?, ik stoor me er niet aan hoor
Eens BMW, altijd BMW
Haha thanks Ik stoor me er ook niet aan, maar ik zei er ook niets over.
Lenny M:
Lenny M:
ook niet mn diffusor af gaan zeiken aub haha nou ja ieder zn smaak toch
- Bimmergirl87
Weet ik niet, moet je aan Lenny vragen, volgens mij is het van toepassing op zijn auto
- Bimmergirl87
huh? haha dan denk ik dat ik iets verkeerd heb gedaan/gezegd, maar ik meende wel dat ik je auto er leuk uit vind zien
Eens BMW, altijd BMW
haha we begrijpen elkaar verkeerd, kom tie nog een keer
In jouw showroomtopic vroeg Lenny M of je zijn foto's al kon zien in zijn showroomtopic, en hij gaf daarbij als commentaar :
In jouw showroomtopic vroeg Lenny M of je zijn foto's al kon zien in zijn showroomtopic, en hij gaf daarbij als commentaar :
Wat dus slaat op Lenny zn bmw, snappie?ook niet mn diffusor af gaan zeiken aub
Huh, een enkele uitlaat half in het midden bij een Compact?Dcreator schreef:die uitlaten doen het hem gewoon!
het punt aan de compact wat in mijn ogen echt lelijk is, is die enkele uitlaat half in het midden,
maar zo met een dubbele uitlaat is dat helemaal verdwenen en is de achterkant gelijk een stuk mooier!
echt super!
Ik vind half in het midden ook wat overdreven, maar de uitlaat onder een
compact zit nogal een stuk verder naar het midden vergeleken met de
overige uitvoeringen (sedan, coupe, cabrio)
Ooh, is me nog nooit opgevallenrpd schreef:Ik vind half in het midden ook wat overdreven, maar de uitlaat onder een
Alleen een enkel pispijpje vind ik altijd dom staan onder een Compact wat een 316i (318ti ook?) standaard heeft. Hadden ze wel beter mogen doen
- Bimmergirl87
Hey wij hebben dezelfde angel eyes ringen, alleen die van mij zijn blauw
Eens BMW, altijd BMW
Ik had nog een foto gemaakt van je achterkant! Helaas heb ik bewogen met de camera waardoor deze helemaal vaag is geworden. Heb hem dus ook moeten verwijderen..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Haha das jammer man, volgende keer beter
iig bedankt voor de poging!
iig bedankt voor de poging!
- Spoiler: Laat zien
Re: bmw 323ti Meet&Greet Foto's
Hier nog enkele foto's van mijn compact op de geweldige zomerwielen meet&greet van 10 apriil
Met dank aan o.a. richel88, Rimax en darudevampire
Met dank aan o.a. richel88, Rimax en darudevampire