Om het voor jou een beetje duidelijk te maken heb ik jouw dialect grotendeels maar even gecombineerd met de amsterdamse straattaal waar ik mee opgegroeid ben.RoLoo schreef:.
bjornc over bakjes links...
...jazeker ; dat bakje heb ik ontdekt. Geen idee wat je met zo'n bakje daar moet doen, maar iemand zal mij vast de oplossing voor dit dilemma kunnen vertellen...
.
Daar passen prima je documentprutteldingen in die als het goed is ook medegeleverd zijn bij de aanschaf van de budget bimmer.
Tevens heb je een roze papiertje of, om maar in de mods te blijven, een roze pasje verkregen (betaald) na het behalen van een belachelijk examen dat afgenomen is door notabene een sichting (|
Dat past ook prima in dat bakje.
Vindt u dit nix??? U zijt in het bezit van een budget bimmer, dus heeft u vast wel een pieterpeuterig klein beetje
wisselgeld over voor de betaaldparkeerzone. En in hele aparte gevallen is het in het koude kikkerlandje soms wel eens mogelijk dat de zon zich achter de grote boze sneeuwwolken tevoorschijn tovert. Dan kan een zonnefilter voor de ogen soms wel eens van pas komen.