BMW E46 M3 Occasions

Specifieke vragen of gewoon praten over het E46 ///M3 model
Chris

Re: E46 M3 Occasions

Bericht door Chris » 29 dec 2010, 17:43

is dat wel slim om dat te doen?
//.00.-// > /.-////.-///.-

Bubbieee

Bericht door Bubbieee » 29 dec 2010, 18:12

Oh..ik had begrepen dat jij een mail gestuurd had, maar blijkbaar niet.
BMW ///M3 Cabrio SMG

bmw323

Bericht door bmw323 » 29 dec 2010, 18:16

hey B46,
hoe weet je dat het een import is???kentekenplaten zijn bij adv. eraf gehaald en waar stond de auto te koop part./garage???

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 29 dec 2010, 18:23

:)
Laatst gewijzigd door B46 op 22 feb 2012, 04:20, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl

Martijn M3

Bericht door Martijn M3 » 29 dec 2010, 18:41

bmw323 schreef:Erg compleet en uniek met 34.000 originele km's aantoonbaar met de onderhoudsboekjes. Dealeronderhouden auto. Carbonzwart Metallic / Spirit Leder Nappa Zimt / Alarm / Spiegelpakket / Klimakomfort / Skizak / Lendesteunen / Opbergpakket / Stoelverwarming / Parc Distance Control / Regensensor / Xenon verlichting / Navigatiesysteem Professional / Spraakbediening / Handy voorbereiding / CD-wisselaar / HIFI HARMAN KARDON / Individual uitvoering / M velgen 19" / SMG /
100% schadevrij/Bj.2004/2 de eigenaar

wat vinden jullie een goede prijs voor deze M3?????heb al contact gehad met de verkoper maar wil weten wat het jullie waard is.....

Laat me raden de auto staat in Malden.

Deze auto heb ik ook al vaker voorbij zien komen en dit is de enigste M3 waar ik serieus interesse in zou hebben als ik zoekende was op dit moment. Persoonlijk vind ik dit echt een hele nette M3 zo van de advertentie uitgaande.
Hij is wat duurder maar ik denk dat ie dat dubbel en dwars waard is als ie echt netjes en goed is. Die paar duizend euro meer brengt ie straks ook wel weer extra op ten opzichte van andere M3's die nu misschien wel goedkoper in aanschaf zijn.
Wel heerlijk onbezorgd kilometers maken zonder je druk te maken over de kilometerstand of gekke reparaties die aan hoge kilometerstand gerelateerd zijn. Ik kan je zeggen dat dat echt héél fijn is.

Dit lijkt mij een hele "echte" en als ie is zoals ik denk zou ik toch proberen heel snel eigenaar te worden voor max € 30.000,-
Denk dat je het dan toch echt helemaal niet verkeerd doet als je er zuinig op bent en de auto in goede staat weet te houden.

bmw323

Bericht door bmw323 » 29 dec 2010, 18:45

hij is bij BMW dealer Maaral in onderhoud geweest laatst eonderhoud was van november,daar morgen maar naar toe bellen die kunnen me wel vertellen hoeveel eigenaars die gead heeft.En de verkoper wil het doen voor 30.000 euro...........

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 29 dec 2010, 18:52

Als je gaat kijken en dan niet ál te enthousiast overkomt, wie weet wat 'ie dan zegt van 28-29k waarbij je duidelijk zegt dat je niks in te ruilen hebt ;)
Als hij is zoals ik denk, dan zou ik hem kopen als ik jou was :!
Vanaf de foto's lijkt hij me in dermate nieuwstaat, vergelijkbaar met die van Martijn en PIR3lly, zulke kom je (vandaag de dag) nog maar erg weinig tegen, zeker in NL. 8)
www. M3 register .nl

Martijn M3

Bericht door Martijn M3 » 29 dec 2010, 18:56

Vraag even naar de laatste 7 cijfers van het chassis nummer bij de verkoper.
Dan kan je bij Maaral echt de hele geschiedenis inclusief uit het buitenland, de eigenaren en terugroepacties nazoeken.

Dan zou ik als de auto echt supernetjes is zowieso een aankoopkeuring laten doen bij een BMW Dealer. (Heeft bij mij € 90,- gekost)
Daar even specifiek het diff, SMG, remmen en het subframe na laten kijken. Kilometerstand even uit laten lezen (sleutel, combi en lichtunit). Als dit allemaal in orde is ben jij heel blij een dezer dagen denk ik.

willem-57

Bericht door willem-57 » 29 dec 2010, 21:16

Sluit me aan bij bovenstaande reactie's.
Het is een zeer nette M3 :D
Zou hier zelf ook voor kunnen gaan.
Volle knoppenbalk, net interieur.

M535I

Bericht door M535I » 29 dec 2010, 22:32

B46 schreef:De jouwe is gewoon lastig, het is een super gave en unieke bak, maar je moet wel een liefhebber treffen. Niet iedereen kan de kleurencombinatie waarderen als eigen auto denk ik. Denk dat de meeste mensen het wel erg gaaf vinden, maar zelf toch liever een wat gangbaarder kleurencombinatie willen rijden.

De waarde zal denk ik op ongeveer 32 á 35k zitten, maar als je echt wil verkopen (als particulier) dan moet je eerder aan 27 á 30k denken.
Ik weet dat je je auto al een aantal keer te koop hebt gezet, maar er heb altijd vraagtekens bij gezet of je hem écht wil verkopen.
Het nadeel nu is dat de meeste mensen weten dat jouw auto al een hele tijd te koop staat / gestaan heeft.

Als je echt wil verkopen zou ik er een vraagprijs van maken van 29.950,-
Even nieuwe (nette) foto's maken in een neutrale omgeving en nieuwe (nette) advertentie en kenteken netjes in beeld houden.

Omdat jouw M3 nogal uniek is, is het misschien ook de moeite waard hem internationaal aan te bieden. Je kunt dan nog iets soepeler zijn met je prijs, aangezien je (voor zover ik weet) recht hebt op Rest-BPM teruggaaf bij export.
Maar je moet daarmee wel in de gaten houden dat jouw M3 destijds is ingevoerd op basis van tegenbewijs of taxatierapport, het Bruto BPM bedrag volgens jouw kenteken is namelijk dermate laag dat het niet via de tabelbasis geïmporteerd is.
Hey,

Dit klopt wel idd, ik denk er precies hetzelfde over. Laast was de advertentie wel goed vindt ik, mooie duidelijke foto's met kenteken afgebeeld zoals die hier op de site wordt aangeboden alleen dan met wat meer foto's en een nette advertentie. En over dat rest-bpm verhaal heb je idd gelijk, heel toevallig dacht ik er vandaag nog aan. Zal het proberen als ik de auto weer te koop aanbiedt. De bruto BPM komt omdat ik een tegenrapport hebt laten maken om de BPM een beetje te drukken. Als je begrijpt wat ik bedoel :D Ik heb foto's van de auto waar die nog in de showroom stond bij de desbetreffende dealerbedrijf. Auto heeft absoluut geen schade gehad! Hoe mooi die ook is, daarop had ik hem laten staan als dat zo was. En wat betreft de kleurencombinatie, ik heb de auto puur om de kleurencombinatie gekocht. En er zal vast wel nog iemand opduiken met dezelfde smaak.
Laatst gewijzigd door M535I op 30 dec 2010, 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
M, the Most Powerful Letter in the World!

M535I

Bericht door M535I » 29 dec 2010, 22:32

willem-57 schreef:
M535I schreef:Als ik hier zie wat voor meningsverschil iedereen heeft over de prijzen van een M3 heb ik een vraag.
Wat is in jullie ogen waard, een M3 Individual uit 2005 met een km stand van 79.000, en werkelijk alle opties en altijd op tijd dealer onderhouden. Gaat dus om mijn auto :)
Wat een schitterende combinatie heb jij. :love:
Zeer smaakvol dat rood met een licht interieur.
Als je deze te koop zet met goede (detail) foto's ben hem zo kwijt.
Jammer dat ik er al een nette :///m: 3 heb, want ik zou best voor zo'n uitvoering willen gaan :amen:

ThnQ :amen:

M535I

Bericht door M535I » 29 dec 2010, 22:39

Martijn M3 schreef:
bmw323 schreef:Erg compleet en uniek met 34.000 originele km's aantoonbaar met de onderhoudsboekjes. Dealeronderhouden auto. Carbonzwart Metallic / Spirit Leder Nappa Zimt / Alarm / Spiegelpakket / Klimakomfort / Skizak / Lendesteunen / Opbergpakket / Stoelverwarming / Parc Distance Control / Regensensor / Xenon verlichting / Navigatiesysteem Professional / Spraakbediening / Handy voorbereiding / CD-wisselaar / HIFI HARMAN KARDON / Individual uitvoering / M velgen 19" / SMG /
100% schadevrij/Bj.2004/2 de eigenaar

wat vinden jullie een goede prijs voor deze M3?????heb al contact gehad met de verkoper maar wil weten wat het jullie waard is.....

Laat me raden de auto staat in Malden.

Deze auto heb ik ook al vaker voorbij zien komen en dit is de enigste M3 waar ik serieus interesse in zou hebben als ik zoekende was op dit moment. Persoonlijk vind ik dit echt een hele nette M3 zo van de advertentie uitgaande.
Hij is wat duurder maar ik denk dat ie dat dubbel en dwars waard is als ie echt netjes en goed is. Die paar duizend euro meer brengt ie straks ook wel weer extra op ten opzichte van andere M3's die nu misschien wel goedkoper in aanschaf zijn.
Wel heerlijk onbezorgd kilometers maken zonder je druk te maken over de kilometerstand of gekke reparaties die aan hoge kilometerstand gerelateerd zijn. Ik kan je zeggen dat dat echt héél fijn is.

Dit lijkt mij een hele "echte" en als ie is zoals ik denk zou ik toch proberen heel snel eigenaar te worden voor max € 30.000,-
Denk dat je het dan toch echt helemaal niet verkeerd doet als je er zuinig op bent en de auto in goede staat weet te houden.

Link?
Laatst gewijzigd door M535I op 30 dec 2010, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Pim84

Bericht door Pim84 » 29 dec 2010, 22:55

http://link.marktplaats.nl/407287917

bekend met deze '01 met 111k km? Helaas geen groot navi maar wel zwart/zwart. Als alles klopt is het wellicht wel een interessante :///m: 3

Martijn M3

Bericht door Martijn M3 » 30 dec 2010, 08:00

willem-57

Bericht door willem-57 » 30 dec 2010, 08:47

Pim84 schreef:http://link.marktplaats.nl/407287917

bekend met deze '01 met 111k km? Helaas geen groot navi maar wel zwart/zwart. Als alles klopt is het wellicht wel een interessante :///m: 3
Ziet er netjes uit met een acceptabele km stand.
Is een basic M3 in mijn ogen, heeft weer wel een schuifdak.
Uit 2001, beetje saaie uitvoering.
Heeft maar 2 eigenaren gehad volgens de advertentie.
Geen volle knoppenbalk.
Moet in mijn ogen pakweg 2500 euro van de prijs af. :roll:
Misschien weet bertus meer over deze 62-HB-VX

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) ///M3”