Re: Dutchie's E46 330i | Nürburgring Drift Cup 2017
Geplaatst: 17 mei 2017, 07:20
door Vanreijmersdal
heb je een foto van de verschillen bij de inlaat poort en wat jullie nu weggehaald hebben.
Procentueel scheelt het denk ik best wel wat.
Re: Dutchie's E46 330i | Nürburgring Drift Cup 2017
Geplaatst: 17 mei 2017, 09:37
door --help
Wauw wat een indrukwekkende build dit, respect hoor dat je dit allemaal kan! Bij mij gaat het absoluut niet verder dan electronica, best zielig als ik het met dit vergelijk! Ga zo door, erg leuk om te zien/lezen!
Re: Dutchie's E46 330i | Nürburgring Drift Cup 2017
Geplaatst: 17 mei 2017, 15:01
door Dutchie
TobyW schreef:Heb je bepaalde verwachtingen wat dit gaat opleveren?
Minimaal 300pk is zeker wel het doel, en ik denk dat dat wel haalbaar is op deze manier.
Vanreijmersdal schreef:heb je een foto van de verschillen bij de inlaat poort en wat jullie nu weggehaald hebben.
Procentueel scheelt het denk ik best wel wat.
Inlaatpoorten heb ik zo geen vergelijking van, maar zo krijg je het idee wel enigsinds (standaart poort met M50 spruitstuk rubber.), de inlaat is wel iets binnen de perken gebleven omdat je daar niet té veel weg kan halen.
Procentueel scheelt het 20% bij zowel in en uit-laat.
Re: Dutchie's E46 330i | Nürburgring Drift Cup 2017
Geplaatst: 17 mei 2017, 16:52
door TobyW
Verwacht je de 300PK dan uitsluitend via herprogrammeren te halen, of moeten er ook andere nokkenassen in (als je dat niet al gedaan hebt) en andere klepstoters etc.? Je zult denk ik toch richting de 7500rpm moeten om 100pk/l te halen?
Re: Dutchie's E46 330i | Nürburgring Drift Cup 2017
Geplaatst: 18 mei 2017, 07:59
door Dutchie
Dat moet haalbaar zijn met de mods die ik nudadelijk heb;
Re: Dutchie's E46 330i | Nürburgring Drift Cup 2017
Geplaatst: 24 mei 2017, 18:57
door Dutchie
Het loopt!
alles zit er weer op, verse distributie, geporte kop, dunnere MLS koppakking voor hogere compressie, de VANOS "vast" en man, wat maakt dat op de basis-tune al een verschil.