Kosten spuiten motorkap?
Kosten spuiten motorkap?
Zoals de titel al aangeeft...
Ik zou graag willen weten wat het ongeveer kost om een motorkap te laten spuiten?
Gr Prins
Ik zou graag willen weten wat het ongeveer kost om een motorkap te laten spuiten?
Gr Prins
Re: Kosten spuiten motorkap?
Dat ligt er aan natuurlijk hoe goed je het wilt hebben.
even googlen en je komt voor 175 euro bij deze uit.
http://www.carloco.nl/webwinkel/?p=prod ... ategory=47
ik heb de kap van mijn vorige auto voor 250 laten doen.
er komen meestal meer kosten bij kijken als je opknapwerk hebt of als je kleur aangemaakt moet worden.
succes
even googlen en je komt voor 175 euro bij deze uit.
http://www.carloco.nl/webwinkel/?p=prod ... ategory=47
ik heb de kap van mijn vorige auto voor 250 laten doen.
er komen meestal meer kosten bij kijken als je opknapwerk hebt of als je kleur aangemaakt moet worden.
succes
BMW rulez
Het moet natuurlijk gewoon perfect gebeuren! Maar het zal dan ongeveer tussen de 200 en 300 euro kosten als je hem goed wilt laten spuiten...
Iemand nog goede ervaringen met een spuitbedrijf in omgeving rotterdam?
Bedankt!
Iemand nog goede ervaringen met een spuitbedrijf in omgeving rotterdam?
Bedankt!
Vergeet niet om de zijschermen er ook bij te laten spuiten, anders grote kans op zichtbaar kleurverschil. Althans, dat is mij vertelt....
owja... maar dan kan ik altijd eerst nog kijken of het echt zo'n groot verschil is en als het zo is kan ik de zijschermen altijd nog laten spuiten..
daar zit ook wat in! eerst maar is even langs gaan als ik weer terug van vakantie ben bij paar verschillende bedrijven en gewoon vragen wat het kost om de motorkap te laten spuiten en de zijschermen. en daarna wat alleen de motorkap kost.. en dan vragen als ik het een te groot verschil vind of het voor het resterende bedrag gedaan kan worden.. lastiger nee zeggen als achteraf terug komen denk ik
Bij een lichte kleur vooral zilver is het lastig om de juiste kleur te spuiten op onderdelen. Als je dan een motorkap laat spuiten is het verstandig om de zijschermen ook gelijk mee uit te laten spuiten. Ze spuiten ze dan niet helemaal maar laten hem gelijdelijk aan uitlopen om het kleurverschil op te vangen. Bij donkere kleuren is het risico op kleurverschil veel kleiner.
gelukkig heb ik een donkere kleur
Alleen als je mettalic kleur hebt moet je uitwaaieren zoals ze dat noemen dan spuiten ze blanke lak op je zijschermen zodat je geen 'tint 'verschil krijgt , bij de uni kleuren doen ze dit niet tenzij je geel of rood hebt de rot kleuren om te spuiten zeg maar
- yourenotmytype
Ik heb mijn motorkap ook laten spuiten. En express de zijschermen niet laten doen, omdat het een donkere kleur is EN omdat ik dan extra geld in mn zak kon houden ivm verzekering. Van dat geld heb ik mijn bumperstrips laten doen.
Maar goed, bij een professioneel schadeherstel bedrijf die aangesloten was aan Interpolis was de schade rond de 1000 euro (|
wh00t
Maar goed, bij een professioneel schadeherstel bedrijf die aangesloten was aan Interpolis was de schade rond de 1000 euro (|
wh00t
Niet aan uitwaaieren gaan beginnen boys en girls je kunt wel of niet spuiten en uitwaaieren is gewoon prullen of het moet een spotrepair zijn. Ook niet de zijschermen mee laten spuiten want dan zie je dit weer bij de portieren. Een goede professionele spuiter die echt z'n vak verstaat zal dit nooit doen.
Ook bij de moeilijke kleur geel is dit absoluut niet nodig heb ik zelf aan de hand gehad namelijk. Spuiter 1 verprutste heel m'n auto, zelfs na twee keer een herkansing, terwijl spuiter 2 (ander bedrijf trouwens) het in 1 keer wel voor elkaar kreeg. Je hebt dus spuiters die zeggen dat ze het goed kunnen en er zijn spuiters die het ook daadwerkelijk kunnen. Helaas zie je dit niet aan de buitenkant van de overigens twee gerenomeerde spuiterijen/schadeherstelbedrijven.
Ook bij de moeilijke kleur geel is dit absoluut niet nodig heb ik zelf aan de hand gehad namelijk. Spuiter 1 verprutste heel m'n auto, zelfs na twee keer een herkansing, terwijl spuiter 2 (ander bedrijf trouwens) het in 1 keer wel voor elkaar kreeg. Je hebt dus spuiters die zeggen dat ze het goed kunnen en er zijn spuiters die het ook daadwerkelijk kunnen. Helaas zie je dit niet aan de buitenkant van de overigens twee gerenomeerde spuiterijen/schadeherstelbedrijven.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER