Hallo allemaal,
Ik heb een vraag en hoop dat een van jullie er een antwoord op weet.
Ik rij een bmw 318 i ( E46 ) van 2001, en nou ben ik bezig geweest met een trekhaak onderbouwen.
Tot mijn grote verbazing zag ik ( toen ik de achterlicht-units er uit trok ) dat er een duplo lamp 21/5W in de units zit.
Ik dacht dat dat mijn remlichten waren, maar nee dus.
mijn remlichten zitten het verste weg van de kofferbak en die duplo lampen zitten dus tegen de kofferbak.
Weet iemand waarvoor die duplolampen er in zitten, want ze gaan dus niet aan met remmen.
alvast bedankt.
the-madman.
Achterlichten E46 (2001)
Re: Achterlichten E46 (2001)
Omdat ze daar niet in horen te zitten?
Als je op de binnenkant van de lamphouder kijkt zie je dat er in het plastic bij de buitenste lamp 2 waardes staan: P21/4W ( is Duplo ) en bij de binnenste lamp 1 waarde P21W ( geen Duplo ) ...
Met andere woorden zitten je bolletjes niet omgedraaid?
Als je dan je lampen hebt nagekeken is het wel zo netjes om ook de voorstelhoek eens te bezoeken.
Als je op de binnenkant van de lamphouder kijkt zie je dat er in het plastic bij de buitenste lamp 2 waardes staan: P21/4W ( is Duplo ) en bij de binnenste lamp 1 waarde P21W ( geen Duplo ) ...
Met andere woorden zitten je bolletjes niet omgedraaid?
Als je dan je lampen hebt nagekeken is het wel zo netjes om ook de voorstelhoek eens te bezoeken.
-
Hey mindwarp, bedankt voor de tip , van dat voorstellen dan.
Zal strakkies nog eens even kijken maar volgens mij passen die 21/5W maar op een plaats in de unit.
Zal strakkies nog eens even kijken maar volgens mij passen die 21/5W maar op een plaats in de unit.
Passen bij mij ook idd maar op een plaats, en dat is het dichts bij de kofferbak, en dus ook niet het remlicht, daar zit gewoon een lampje van 21 watt in, is normaal dan denk ik.
-
vanaf de achterkant Rechterzijde van de auto gezien zit aan de bovenkant het knipperlicht, dan zit linksonder een lamp/remlicht en rechts onder zit dan ook een lamp.
Bovenste lamp ( knipper ) is 21 watt
Rechter lamp ( rij verlichting ) 21 watt. Dit is ook mijn remlicht.
Linker lamp ( rij verlichting ) 21/4 watt
Wat doet die 21/4W lamp als er altijd maar een brand.
En welke is nu mijn remverlichting die ik kan doorlussen voor een aanhanger??
Accu leeg van de laptop, sorry.
ben er straks weer.
bedankt alvast.
Bovenste lamp ( knipper ) is 21 watt
Rechter lamp ( rij verlichting ) 21 watt. Dit is ook mijn remlicht.
Linker lamp ( rij verlichting ) 21/4 watt
Wat doet die 21/4W lamp als er altijd maar een brand.
En welke is nu mijn remverlichting die ik kan doorlussen voor een aanhanger??
Accu leeg van de laptop, sorry.
ben er straks weer.
bedankt alvast.
Ja klopt ik heb het verkeerd neergezet. :z
De binnenste is idd de dubbele waarvan er slechts "één" gebruikt word ... dan is omgedraaid zitten dus geen mogelijkheid aangezien dat idd niet kan/past. De eventuele dubbele werking van de duplo lamp ontgaat mij ook even.
De binnenste is idd de dubbele waarvan er slechts "één" gebruikt word ... dan is omgedraaid zitten dus geen mogelijkheid aangezien dat idd niet kan/past. De eventuele dubbele werking van de duplo lamp ontgaat mij ook even.