Alex; even voorstellen; M3E46 Cabrio
Alex; even voorstellen; M3E46 Cabrio
Hallo,
Ik ben Alex en ik ben ook redelijk besmet geraakt door het bmw virus. Na diverse auto's, R32-STI-RS4(B5)-EVO6-M3E46(COUPE) en nog een paar waar ik de naam niet van wil noemen, te hebben gehad en mijzelf wat lang wil plezieren is na lang overwegen het toch weer een bmw geworden. Dit alleen al door de beleving en het geluid!
Normaal deed ik ongeveer een jaar met een auto waar ik gemiddeld 7000km mee wegreed, nu wil ik wat langer genieten van mijn bolide. Ik heb gisteren een M3E46 cabrio aangeschaft bij de bmw dealer in alkmaar, deze cabrio is van het bouwjaar 2003 en heeft 60.000km weg en is volledig dealer onderhouden. Deze cabrio verkeerd in nieuwstaat en heeft een zeer bijzondere kleur, in mijn optiek, nml. sparkling graphite. Hij is tevens voorzien van een hardtop. Het enige wat ik later nog wil veranderen zijn de velgen (voor 19") en het navi-systeem (voor grootbeeld). Hier volgen een paar foto's:
Ik ben Alex en ik ben ook redelijk besmet geraakt door het bmw virus. Na diverse auto's, R32-STI-RS4(B5)-EVO6-M3E46(COUPE) en nog een paar waar ik de naam niet van wil noemen, te hebben gehad en mijzelf wat lang wil plezieren is na lang overwegen het toch weer een bmw geworden. Dit alleen al door de beleving en het geluid!
Normaal deed ik ongeveer een jaar met een auto waar ik gemiddeld 7000km mee wegreed, nu wil ik wat langer genieten van mijn bolide. Ik heb gisteren een M3E46 cabrio aangeschaft bij de bmw dealer in alkmaar, deze cabrio is van het bouwjaar 2003 en heeft 60.000km weg en is volledig dealer onderhouden. Deze cabrio verkeerd in nieuwstaat en heeft een zeer bijzondere kleur, in mijn optiek, nml. sparkling graphite. Hij is tevens voorzien van een hardtop. Het enige wat ik later nog wil veranderen zijn de velgen (voor 19") en het navi-systeem (voor grootbeeld). Hier volgen een paar foto's:
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Alex; even voorstellen; M3E46 Cabrio
Welkom Alex!
Moooooooie M3 :~
Moooooooie M3 :~
Mooie , deze stond wel al erg lang in Alkmaar tekoop.
Vond hem een beetje aan de prijs voor een ingevoerde!
Maar voorderest een :~ !
Vond hem een beetje aan de prijs voor een ingevoerde!
Maar voorderest een :~ !
Deze M3 is van een militair(gelegerd in duitsland) geweest en heeft idd tijdelijk een ander kenteken gehad maar is in nederland geleverd en onderhouden. Met de garantie(verlengd naar een jaar) bij bmw en de lage kilometerstand(60.000km) is dit allemaal niet verkeerd en volgens de autoweek koerslijst is deze M3 zelfs bij inkoop nog een stuk duurder dus al met al zit het mijn gevoel wel snor ;D
Grt,
Alex
Grt,
Alex
Laatst gewijzigd door Alex72 op 11 aug 2010, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom hier Alex!
Wat een super gave M3 heb je, die kleur is echt geweldig!
Wat tips?
Ander setje velgen, silvervisions en om het af te maken een 16:9 navigatiesysteem.
Verder lekker helemaal nix aan doen!
Wat een super gave M3 heb je, die kleur is echt geweldig!
Wat tips?
Ander setje velgen, silvervisions en om het af te maken een 16:9 navigatiesysteem.
Verder lekker helemaal nix aan doen!
Hee hallo,
Ik ben al aan het kijken voor een ander set velgen en de navi staat ook op mijn lijst maar wat bedoel jij die silvervisions?
Mocht je nog tips hebben voor de navi hoor ik die graag....heb bij de dealer nog onderhandeld over de 19"evo velgen maar die waren veels te veel aan de prijs!
Eerst ff sparen en dan verder shoppen.
Greetz,
Alex
Ik ben al aan het kijken voor een ander set velgen en de navi staat ook op mijn lijst maar wat bedoel jij die silvervisions?
Mocht je nog tips hebben voor de navi hoor ik die graag....heb bij de dealer nog onderhandeld over de 19"evo velgen maar die waren veels te veel aan de prijs!
Eerst ff sparen en dan verder shoppen.
Greetz,
Alex
Silvervisions zijn oranje lampjes met een zilvere coating eroverheen. Deze zijn bedoeld voor in de knipperlichten te plaatsen zodat je niet zo`n oranje 'gloed' er doorheen hebt.
Staat een stuk netter
Tips voor navi heb ik voor je: gewoon lekker voor orgineel BMW gaan. Kost wel iets meer maar ziet er stukken mooier uit en zeker in een M3 zou ik het lekker orgineel houden. Misschien kun je zelfs nog onderdelen van je huidige navigatie behouden
Als ik je ook wat tips mag geven wat betrefd de velgen: CSL`s, BBS LM of BBS CH zullen er erg goed onder staan!
Staat een stuk netter
Tips voor navi heb ik voor je: gewoon lekker voor orgineel BMW gaan. Kost wel iets meer maar ziet er stukken mooier uit en zeker in een M3 zou ik het lekker orgineel houden. Misschien kun je zelfs nog onderdelen van je huidige navigatie behouden
Als ik je ook wat tips mag geven wat betrefd de velgen: CSL`s, BBS LM of BBS CH zullen er erg goed onder staan!
superstrakke !heb een aantal weken geleden zelf ook een cabrio aangeschaft. helaas zit het weer niet echt mee de laatste tijd ;( ik ben gister nog even langs de dealer geweest en gelijk maar ff gevraagd over de 19" en navi, de velgen zijn zo'n €4.000 en ook de navi is prijzig met zo'n €3.500. veel plezier iig!
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2e hands is een navigatiesysteem veel goedkoper te krijgen, PB forumlid B46 maar eens.
Velgen hoeven ook niet zo duur te zijn, het is maar net wat je wilt! Bij de dealer is zoiezo alles prijzig
Velgen hoeven ook niet zo duur te zijn, het is maar net wat je wilt! Bij de dealer is zoiezo alles prijzig
^^nooit geweten dat B46 navi verkoopt, thnx voor de tip. @Alex72, maak ook ff een showroom topic aan.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
Welkom Alex en gefeliciteerd met deze mooie
Zeer nette M3 Cabrio zo te zien.
Zal je vast heel veel plezier mee hebben. Vooral die power is gewoon heerlijk.
Zal je vast heel veel plezier mee hebben. Vooral die power is gewoon heerlijk.
Waanzinnig mooi
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Prachtige bimmer
Zo'n mooie past wel op dit forum.
Als je je navi gaat vervangen, koop dan wel een orginele.
Vraag het aan bertus (B46), hij heeft vaak dit soort zaken te koop.
En een set winterbanden op je 18 velgen, ben je gelijk klaar voor de winter.
Veel rijplezier
Zo'n mooie past wel op dit forum.
Als je je navi gaat vervangen, koop dan wel een orginele.
Vraag het aan bertus (B46), hij heeft vaak dit soort zaken te koop.
En een set winterbanden op je 18 velgen, ben je gelijk klaar voor de winter.
Veel rijplezier
Mooie kleur!
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!