Bijna nieuwe BMW rijder
Bijna nieuwe BMW rijder
Hallo allemaal,
Mijn naam is Tim, een jaartje of 28 oud.
Ik sta op het punt om ook maar eens een BMW te gaan proberen.
Ik ben namelijk op zoek naar een station en de enige station die ik mooi vind (en kan betalen) is toch met stip een BMW.
Verder heb ik nog een Toyota Starlet, nou denken jullie pfff hahaha das een oma autootje. Die van mij niet meer, der ligt een japans 1300 turbo blok in en dat wil zeggen 150 pk op 800 kg...
Nou ben ik dus op zoek naar een 318 touring van na 2000 voor het dagelijkse gebruik. Morgen ga ik kijken bij de Laat in Heesch, iemand mee bekend?
Heeft iemand verder nog tips over waarop te letten bij de aanschaf van zoon Duitse rakker?
Later meer,
gr Tim
Mijn naam is Tim, een jaartje of 28 oud.
Ik sta op het punt om ook maar eens een BMW te gaan proberen.
Ik ben namelijk op zoek naar een station en de enige station die ik mooi vind (en kan betalen) is toch met stip een BMW.
Verder heb ik nog een Toyota Starlet, nou denken jullie pfff hahaha das een oma autootje. Die van mij niet meer, der ligt een japans 1300 turbo blok in en dat wil zeggen 150 pk op 800 kg...
Nou ben ik dus op zoek naar een 318 touring van na 2000 voor het dagelijkse gebruik. Morgen ga ik kijken bij de Laat in Heesch, iemand mee bekend?
Heeft iemand verder nog tips over waarop te letten bij de aanschaf van zoon Duitse rakker?
Later meer,
gr Tim
Re: Bijna nieuwe BMW rijder
Hallo Tim, 150 pk met 800 kg (h) dat gaat als de brandweer dacht ik zo. Wat betreft De Laat in Heesch, daar kan ik je niets over zeggen en ik kom zelf uit Oss, het enige wat ik weet van horen zeggen, en hoe betrouwbaar is dat, is dat ze toch altijd wel goede wagens hebben staan. Maar ik denk ook dat het een beetje persoonsafhankelijk is. Ik bedoel...als jij er een goed gevoel bij hebt moet je het gewoon doen misschien dat iemand anders er een slechte ervaring mee heeft maar dit wil dan natuurlijk niet zeggen dat het een slecht bedrijf is.Hoe dan ook ik ben benieuwd wat je keuze gaat worden.
O,ja...Welkom op het forum trouwens ;D
Groeten Leen
O,ja...Welkom op het forum trouwens ;D
Groeten Leen
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Hoi, Tim welkom hier.
Over dit bedrijf kan ik je niets zeggen, maar geluk moet je toch hebben( en wat garantie),ongeacht waar je koopt.
Is het deze :
Over dit bedrijf kan ik je niets zeggen, maar geluk moet je toch hebben( en wat garantie),ongeacht waar je koopt.
Is het deze :
wanna be happy for a day?: drink. Wanna be happy for a year? : marry. Wanna be happy for the rest of your life?: Buy a BMW !
Welkom
Goede keus een E46 touring.
Prachtige wagen en rijdt zeer goed
Een starlet blijft een oma auto ongeacht de snelheid
Goede keus een E46 touring.
Prachtige wagen en rijdt zeer goed
Een starlet blijft een oma auto ongeacht de snelheid
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Hoeveel km rij je per jaar en in hoeverre wil je per se een benzine? Een 320d ligt ook in je prijsklasse als je genoeg km's maakt .
We rijden idd te weinig kilometers voor een diesel, ik ben voor mijn werk veel in het buitenland ( zit nu ook bijvoorbeeld een weekje in Denemarken). Verder willen we nu gewoon een grotere auto (met trekhaak) ivm de hond.
De Laat komt bij mij erg goed over, ze maken nergens een probleem van. Daarom hebben we de BMW ook gekocht. Hij wordt nu klaar gemaakt en kunnen hem waarschijnlijk zaterdag ophalen. Heb er nu al zin in!!!
P.S. Mijn starletje is echt al oma-af, al moet er nog veel aan de buitenkant gebeuren...
De Laat komt bij mij erg goed over, ze maken nergens een probleem van. Daarom hebben we de BMW ook gekocht. Hij wordt nu klaar gemaakt en kunnen hem waarschijnlijk zaterdag ophalen. Heb er nu al zin in!!!
P.S. Mijn starletje is echt al oma-af, al moet er nog veel aan de buitenkant gebeuren...
Heb je geen foto / filmpje van je starlet?
Verder is een e46 station zeker een goede keus
Verder is een e46 station zeker een goede keus
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Deze is het inderdaad.smeagol schreef:Hoi, Tim welkom hier.
Is het deze :
Ik heb wel filmpjes van mijn Starlet, maar zit nu in Denemarken... Zodra ik thuis ben zal ik wel ff zoeken...
Kreeg straks te horen dat de BMW nog niet klaar was en kunnen hem pas komende week een keer op halen
Had nog een foto gevonden van mijn Starlet
Laatst gewijzigd door ScarFaced op 16 sep 2010, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Tjoening!! Zo ga je je BMW toch niet verbouwen hoop ik?
Jajaja, het is van buiten nog niet alles... Iedereen denkt van wat voor een goeiekope rommel het is totdat het groen wordt....
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Maar goed dat ie zo snel is... dan hoef ik d'r ook niet zo lang naar te kijken
Tsssssss............
Vandaag de BMW opgehaald en na 50 km al het eerste oranje lampje gezien...
en de variabele interval stand van de ruitenwisser doet het niet.
Voor de rest een erg fijne wagen!
Vandaag de BMW opgehaald en na 50 km al het eerste oranje lampje gezien...
en de variabele interval stand van de ruitenwisser doet het niet.
Voor de rest een erg fijne wagen!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zware domper dus...
Garantie?
Garantie?