Reinhold Korst BMW 328i cabrio
Reinhold Korst BMW 328i cabrio
Hoi
Ik ben Reinhold korst en woonachtig in Ter Apel(groningen) ik ben in het bezit van een BMW 328i cabrio(e36)
Ik heb foto`s van mijn auto op mijn webalbum http://picasaweb.google.nl/105060390244958344743/BMW# .
Ik heb zelf al wat veranderingen aangebracht in mijn auto zoals een 18knops OBC en cruisecontrol ingebouwd, ik heb zelf ook nog problemen gehad waardoor mijn lol van deze auto even weg was ik had namelijk de koppakking er uitliggen maar mijn bmw is weer helemaal genezen en rijd weer lekker rond. En ik ben van plan om weer verder te gaan met mijn project en wil verder nog veranderingen aan gaan brengen maar wel allemaal bmw onderdelen en ik heb ook een lijs met wat ik graag wil gaan doen.
-Multifuntionale stuur uit een e39 4 spaaks zonder telefoon functie en moet dus ook sleepring vervangen en ben druk op zoek naar aansluithandleiding
-cd43 radio cd speler(mp3) deze kan ik dan weer in combinatie gaan gebruiken met mijn stuur-
-koplampsproeiers deze onbreken er nog aan en wil ik er graag wel op hebben
-instelbare interval de besturings unit word vervangen door een instelbare ook in combinatie met koplampsproeiers
-PDC deze lijkt mij ook leuk zo krijg je toch een luxere auto
-motorruimte verlichting
En zoals ik verder heb gezocht zijn er nog wel wat oem onderdelen zoals een zaklamp voor in dashboard kastje een gevarendriehoek en zo ga ik verder aan het zoeken mensen die nog iedeen hebben die zijn altijd welkom.
Verder heb ik mijn reserve wiel omgedraaid met holle kant naar boven omdat ik een cabrio heb minder kofferruimte en hier kan ik dan dingen die je nooit nodig hebt in opbergen zoals mijn trekhaak verbandtrommel enz..
Ik ben Reinhold korst en woonachtig in Ter Apel(groningen) ik ben in het bezit van een BMW 328i cabrio(e36)
Ik heb foto`s van mijn auto op mijn webalbum http://picasaweb.google.nl/105060390244958344743/BMW# .
Ik heb zelf al wat veranderingen aangebracht in mijn auto zoals een 18knops OBC en cruisecontrol ingebouwd, ik heb zelf ook nog problemen gehad waardoor mijn lol van deze auto even weg was ik had namelijk de koppakking er uitliggen maar mijn bmw is weer helemaal genezen en rijd weer lekker rond. En ik ben van plan om weer verder te gaan met mijn project en wil verder nog veranderingen aan gaan brengen maar wel allemaal bmw onderdelen en ik heb ook een lijs met wat ik graag wil gaan doen.
-Multifuntionale stuur uit een e39 4 spaaks zonder telefoon functie en moet dus ook sleepring vervangen en ben druk op zoek naar aansluithandleiding
-cd43 radio cd speler(mp3) deze kan ik dan weer in combinatie gaan gebruiken met mijn stuur-
-koplampsproeiers deze onbreken er nog aan en wil ik er graag wel op hebben
-instelbare interval de besturings unit word vervangen door een instelbare ook in combinatie met koplampsproeiers
-PDC deze lijkt mij ook leuk zo krijg je toch een luxere auto
-motorruimte verlichting
En zoals ik verder heb gezocht zijn er nog wel wat oem onderdelen zoals een zaklamp voor in dashboard kastje een gevarendriehoek en zo ga ik verder aan het zoeken mensen die nog iedeen hebben die zijn altijd welkom.
Verder heb ik mijn reserve wiel omgedraaid met holle kant naar boven omdat ik een cabrio heb minder kofferruimte en hier kan ik dan dingen die je nooit nodig hebt in opbergen zoals mijn trekhaak verbandtrommel enz..
Laatst gewijzigd door reinhold op 06 sep 2010, 18:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Reinhold Korst BMW 328i cabrio
Welkom hier! Je bent nogal wat van plan met de auto. Succes ermee.
Enneh, we zien de foto's vanzelf wel verschijnen.
Enneh, we zien de foto's vanzelf wel verschijnen.
Welkom Reinhold,
Altijd leuk weer een cabrio erbij te hebben op het forum.
Zo te lezen ben je ook een echte OEM freak en heb je al leuke plannen.
Veel plezier met de cabrio en natuurlijk veel plezier hier op het forum.
Plaats ook even een fototje in dit topic:
http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/al ... t8563.html
Misschien kan je daar nog wat ideetjes opdoen
Groeten Richy
Altijd leuk weer een cabrio erbij te hebben op het forum.
Zo te lezen ben je ook een echte OEM freak en heb je al leuke plannen.
Veel plezier met de cabrio en natuurlijk veel plezier hier op het forum.
Plaats ook even een fototje in dit topic:
http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/al ... t8563.html
Misschien kan je daar nog wat ideetjes opdoen
Groeten Richy
Ik had al wat iedeen op gedaan door de 328 van MParallel ik heb zelf ook een 328 en ik kwam zijn auto tegen via zoekmachines en heb door hem veel iedeen op gedaan alleen wil ik mijn 4 spaaks stuur houden maar wil dan wel een mfl stuuur.
-
Welkom Reinhold
nette cabrio heb ik geloof ik wel eens op internet zien staan
als je koplampsproeiers gaat monteren moet je je ruitensproeier tankje vervangen door een grote een 5l in plaats van een 2.5l dat in origineel ook zo anders is die erg snel leeg
nette cabrio heb ik geloof ik wel eens op internet zien staan
als je koplampsproeiers gaat monteren moet je je ruitensproeier tankje vervangen door een grote een 5l in plaats van een 2.5l dat in origineel ook zo anders is die erg snel leeg
E36 320I coupe 02-1998 met 137.000 km Ingeruild
E46 330CI //M Executieve 01-2003 met 45.000
E46 330CI //M Executieve 01-2003 met 45.000
Ik was al druk op zoek naar een 5 liter tank maar is moeilijk te vinden en koplampsproeiers ook maar eerst heb ik een mfl stuur besteld komt denk ik morgen binnen. Ik was van plan om een handleiding te gaan maken met de benodigde onderdelen en een stappen plan. ik heb veel forums doorgelezen en zie dat hier veel belangstelling voor is en dat er zoiets er eigenlijk niet is. ook op buitenlandse forums.
Maar deze handleiding kan wel een paar weken duren maar ik ben al begonnen met foto`s maken van oude stuur nieuwe stuur en ik ben ook al begonnen met schrijfen.
Heel mooi,
Ik heb een 3 spaaks sportstuur (geen ) in mijn auto. Kan die ook omgebouwd worden? Of moet ik een nieuw stuur kopen?
Ik heb nl van die zwarte kapjes links en rechts langs de airbag waar dan de stuurbediening kan komen.
Zo te zien heeft de E46 van 1999 hetzelfde stuur als ik alleen dan met stuurbediening.
http://www.autoevolution.com/image/bmw- ... /5876.html
Ik heb een 3 spaaks sportstuur (geen ) in mijn auto. Kan die ook omgebouwd worden? Of moet ik een nieuw stuur kopen?
Ik heb nl van die zwarte kapjes links en rechts langs de airbag waar dan de stuurbediening kan komen.
Zo te zien heeft de E46 van 1999 hetzelfde stuur als ik alleen dan met stuurbediening.
http://www.autoevolution.com/image/bmw- ... /5876.html
Dat van je koppakking moet de garage waar je hem gekocht heb geweten hebben, hij heeft er dan ook bijna 1 1/2 jaar te koop gestaan.
Ik heb er 6 jaar probleemloos en met veel plezier mee gereden, totdat de waterpomp het begaf doordat de schubben van het binnenwerk, die van keramiek waren spontaan afbraken tijdens een ritje. In de eerste instantie bleek er geen gevolg schade aan het blok te zijn maar later bleek dat bij het gaspedaal vol in te trappen er een witte pluim uit de uitlaat kwam, en dan weet je al genoeg.
Hij heeft inderdaad eerst op marktplaats gestaan , totdat ik problemen kreeg met de motor waarna ik hem maar ingeruild heb.
Ik had er ook nog een hardtop bij maar die heb ik los verkocht.
Maar ik wens je nog veel rijplezier met de verder schitterende cabrio.
Ik heb er 6 jaar probleemloos en met veel plezier mee gereden, totdat de waterpomp het begaf doordat de schubben van het binnenwerk, die van keramiek waren spontaan afbraken tijdens een ritje. In de eerste instantie bleek er geen gevolg schade aan het blok te zijn maar later bleek dat bij het gaspedaal vol in te trappen er een witte pluim uit de uitlaat kwam, en dan weet je al genoeg.
Hij heeft inderdaad eerst op marktplaats gestaan , totdat ik problemen kreeg met de motor waarna ik hem maar ingeruild heb.
Ik had er ook nog een hardtop bij maar die heb ik los verkocht.
Maar ik wens je nog veel rijplezier met de verder schitterende cabrio.
http://www.console-solution.nl" onclick="window.open(this.href);return false;