Interieurverlichting(LED)
Interieurverlichting(LED)
mensen het volgende ik heb mijn interieur verlichting vervangen door (pilot)Ledlampjes de leeslampjes werken allen 4
alleen de verlichting die brand als je de deur open doet enzovoort krijg ik in totaal maar 2 lampjes aan het werk 3 lampjes pakt hij niet dus heb momenteel 2 ledjes en een gloei
iemand een idee hoe ik die gloei kan vervangen door led en dat het dan ook werkt?(iets met condensatortjes?)
alvast bedankt
alleen de verlichting die brand als je de deur open doet enzovoort krijg ik in totaal maar 2 lampjes aan het werk 3 lampjes pakt hij niet dus heb momenteel 2 ledjes en een gloei
iemand een idee hoe ik die gloei kan vervangen door led en dat het dan ook werkt?(iets met condensatortjes?)
alvast bedankt
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
Re: Interieurverlichting(LED)
niemand?
BMW 118d '05 (E87), BMW 320i Coach '85(E30) , BMW 320i Cabrio '93(E30)
- Thetunerguy
Nee sorry heb hetzelfde probleem ik zou ze eigenlijk altijd aanwillen en een andere kleur
- Patrickgroesbeek
Kan iemand mij vertellen welke fittingen er allemaal in mijn interieur zitten (e46 sedan) zodat ik alle lampjes in een keer in led zou kunnen veranderen? Of zijn er complete sets te krijgen? alvast bedankt!!
- Patrickgroesbeek
Sorry, ben vanmiddag in Ede geweest bij HL en die heeft mij voorzien van interieur verlichting!
Laatst gewijzigd door Patrickgroesbeek op 10 apr 2011, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelf heb ik de gloeilampen van: c stijl (achteraan L, R), midden voor, voet vervangen door LED. Bij de voet zijn dat van die langwerpige lampjes. Geloof 44mm of 46.
De 3 interieurlampen zoals eerder vermeld en die alleen aangaan bij openen deur of middels afstandbediening zijn vervangen door W5W T10 high power LED's. Op de foto hier: http://img.tweedehands.nl/f/normal/8643 ... uw-12v.jpg zijn ze zichtbaar. 1 grote SMD led en 3 kleintjes rondom.(en dan wit licht).
Enige euvel waar ik overheen moest is de dikte van de lampjes. Ik moest de units uitboren naar 12mm omdat deze slechts 10mm zijn voor de standaard w5w gloeilampjes.
Op Youtube staat een filmpje van hoe en wat.... Succes
De 3 interieurlampen zoals eerder vermeld en die alleen aangaan bij openen deur of middels afstandbediening zijn vervangen door W5W T10 high power LED's. Op de foto hier: http://img.tweedehands.nl/f/normal/8643 ... uw-12v.jpg zijn ze zichtbaar. 1 grote SMD led en 3 kleintjes rondom.(en dan wit licht).
Enige euvel waar ik overheen moest is de dikte van de lampjes. Ik moest de units uitboren naar 12mm omdat deze slechts 10mm zijn voor de standaard w5w gloeilampjes.
Op Youtube staat een filmpje van hoe en wat.... Succes
-
Iemand foto's van hoe dat er nou uitziet de e46 met LED interieur verlichting, ben wel benieuwd
- Patrickgroesbeek
-
Netjes, ja gaat een beetje om het idee van hoe het eruit ziet als je LED interieur verlichting in je auto hebt. Oogt naar mijn mening wat zakelijker en de gewone lampjes geven wat meer sfeer
- Patrickgroesbeek
De lamjes zijn vooral feller, er komt veel meer licht vanaf. Maar de gloeilampjes zijn inderdaad sfeervoller! Wel is het mooi dat ook de LED lampjes bij het openen of sluiten van de auto langzaam aan of uit gaan. Wel een stuk sneller als de gloeilamjes maar toch!
Ik vind het niks, veels te fel. Kun je net zo goed een TL-buis erin hangen
-
zijn dit steekledjes
en hoe maak je de stekker los
en hoe maak je de stekker los
-
http://www.youtube.com/watch?v=ghtJXhfAyyw
De 3 lampjes bij de bestuurder boven zijn alle drie: T10
de lampjes achter zijn 2 x 2 : T10