320d Sedan
-
320d Sedan
Beter heel laat dan nooit..
hallo ik ben Ronald kom uit harderwijk en ben 21 jaar.
mijn eerste auto was een golf 3 en mijn 2e een golf 4
nu eindelijk maar eens een echte auto gekocht.
en ik wil nooit meer anders
sinds ik hem heb heb ik er al het een en ander aan gedaan. zoals m3 voorbumper m3 achterbumper m3 spoilertje m3 spiegels zaten er al op.
haaie vinnetje grome gril en angeleyes er zitten 19 inch m6 wielen onder 235 breed de rest kunnen jullie op de fotos zien!
oude situatie:
nieuwe situatie
het volgende wat ik wil gaan doen zijn xenon in laten bouwen en led achterlichten
hallo ik ben Ronald kom uit harderwijk en ben 21 jaar.
mijn eerste auto was een golf 3 en mijn 2e een golf 4
nu eindelijk maar eens een echte auto gekocht.
en ik wil nooit meer anders
sinds ik hem heb heb ik er al het een en ander aan gedaan. zoals m3 voorbumper m3 achterbumper m3 spoilertje m3 spiegels zaten er al op.
haaie vinnetje grome gril en angeleyes er zitten 19 inch m6 wielen onder 235 breed de rest kunnen jullie op de fotos zien!
oude situatie:
nieuwe situatie
het volgende wat ik wil gaan doen zijn xenon in laten bouwen en led achterlichten
Re: 320d Sedan
HI en welkom hier, gaaf erg gaaf, mooi gedaan die Mods.en in de mooiste kleur
Ronald, welkom op het E46 Forum!
Hoi Ronald,
welkom op het e46forum. Mooie bak heb je. Die M6 velgen staan ook super onder een zilvere. Mooie voorbumper, was zelf in eerste instantie ook van plan om deze te plaatsen maar heb toch gekozen voor een onderlip. Maar het ziet er iig erg strak uit.
welkom op het e46forum. Mooie bak heb je. Die M6 velgen staan ook super onder een zilvere. Mooie voorbumper, was zelf in eerste instantie ook van plan om deze te plaatsen maar heb toch gekozen voor een onderlip. Maar het ziet er iig erg strak uit.
Welkom bij de TiAg-clan Ronald, strakke E46 zeg!
19"staat zeer goed!
19"staat zeer goed!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
hey ronald welkom en idd mooie wagen :L
grtn danny
grtn danny