Te lage 330CD...

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
mart

Te lage 330CD...

Bericht door mart » 15 nov 2010, 18:44

Toen ik m'n '04 330CD bussiness kocht zat er een (lage) verlagingsset onder.
kortgeleden een (1) achterdemper defect en toen alles maar laten vervangen. Had gehoopt dat íe ook wat hoger zou komen, maar da's niet gebeurd..
Nu vraag ik me af of ik dit op kan lossen door alleen een paar losse veren te kopen, of moet dan alles vervangen?
Voor vind ik trouwens wel OK, maar achter mag íe wel ca 2 a 3 cm hoger!
URL=http://img193.imageshack.us/i/c1000certificaten017.jpg/]Afbeelding[/URL]

PS: oude verenset (v/a) + goede voordempers + veren voor een prikkie over te nemen! (Schnitzer spullen!)

Griffendahl

Re: Te lage 330CD...

Bericht door Griffendahl » 15 nov 2010, 19:06

Zou losse veren kopen, maar dan wel 4 stuks... Dan heb je in ieder geval een set die op elkaar is afgestemd. Je onderstel is naar mijn mening niet iets waarvoor je zo maar ff wat dingen bij elkaar moet pakken.

mantisnl

Re: Te lage 330CD...

Bericht door mantisnl » 15 nov 2010, 19:17

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Auto gekocht maar hij bleek ook veel te laag te zijn.
Vrij snel daarna heb ik een Eibach Pro-kit gemonteerd met de standaard dempers en die bevallen erg goed.
Als je ze via deze site koopt krijg je ook nog eens korting en kost je het geheel volgens mij 150 euro.

Zie mijn showroom voor de hoogte. Comfort is prima, en zal er in jou geval alleen maar beter op worden.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”